Ja dan ga je een lastje krijgen met ToS.... probeer hem. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Star Ocean 3 trok ik ook niet. Dat belooft weinig goeds.
I challenge you @ bongo skilzzquote:
En nog steeds een van de beste games ooitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Fucking SymphoniaNog steeds Cube game nummer 1
Bij Gorilla wordt het pas leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:44 schreef H.Flick het volgende:
Dat bongo'en is nog best lastig. Als je eenmaal het ritme te pakken hebt gaat het goed, maar 1 foutje en ik ben meteen helemaal de weg kwijt. En die Gorilla moeilijkheidsgraad is helemaal niet te doen.
Geef me anders eens een cursus ToS als je eens in de buurt bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik neem mijn memory card wel mee en ik zal je eens wat laten zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geef me anders eens een cursus ToS als je eens in de buurt bent
You show 'em!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem mijn memory card wel mee en ik zal je eens wat laten zien.
Heb ToS langer volgehouden dan SO3, mede omdat de combat daar beter was. Wil hem nog steeds eens oppakkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem mijn memory card wel mee en ik zal je eens wat laten zien.
Vanaf nu lees ik jouw reviews dus met een flinke korrel zout, blijkbaar geef jij een 10 waar ik een 5 geef.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn reviews zijn over het algemeen erg goed vind ik zelf. De meerderheid van de pers geeft dit spel ook een top rating. Eurogamer bv alleen al. Die vertrouw ik blind en zij geven ToS een 9quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:42 schreef Young_David het volgende:
[..]
Vanaf nu lees ik jouw reviews dus met een flinke korrel zout, blijkbaar geef jij een 10 waar ik een 5 geef.
September toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:04 schreef Oksel het volgende:
Roy; je bent gewoon een hoer.
Ps; Wanneer weer eens een cubemeeting?
Nou nintendo kennende plaatsen ze er vast weer flink wat backtrack troep inquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:37 schreef Lexie het volgende:
Als met het uitstellen wordt voorkomen dat het zo'n korte game als WW wordt dan wacht ik idd liever nog even.
In OoT zat nagenoeg geen backtrack troepquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou nintendo kennende plaatsen ze er vast weer flink wat backtrack troep in![]()
Backtracken kan heel goed uitpakken. Kijk maar naar Metroid Primequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou nintendo kennende plaatsen ze er vast weer flink wat backtrack troep in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |