Whahaha, WTF?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef mikando18 het volgende:
50 cent wordt Epona in zelda:TP? Dus gaat link nu ook de hood bezoeken?![]()
http://www.imdb.com/title/tt0441877/
Ben ik ook mee bezigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:24 schreef Chocobo het volgende:
Morgen met Skies of Arcadia beginnenMijn Cube gaat weer aan
Leuk he.... heb hem al eens gespeeld hoor op Dreamcast maar ben hem helemaal vergeten. Ben nu net op weg naar Valua voor de eerste keer met die oude manquote:
Hele goede RPG volgens de meeste. Reviews zijn ook goed. Ik vond hem zelf ook aardig, maar trok de battle engine niet echt.... was voor mij te onoverzichtelijk !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef H.Flick het volgende:
Tales of Symphonia is toch ook wel leuk? Die heb ik namelijk ook meteen meegenomen
Bij gameshopt twente: Donkey Konga + Bongo's 29,50 NIEUW.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net zo'n setje met bongo's gekocht. Het is nog best leuk ook
Imo is het een erg slechte Rpgquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef H.Flick het volgende:
Tales of Symphonia is toch ook wel leuk? Die heb ik namelijk ook meteen meegenomen
komt ie nou mee... had je dat niet een paar dagen eerder kunnen melden .. grmblquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Bij gameshopt twente: Donkey Konga + Bongo's 29,50 NIEUW.![]()
Heeft er bij mij niet lang ingezeten. Misschien dat ik het nog een keer een tweede kans moet geven, maar dan moet ik die uitermate slechte voice casting weer aanhorenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef H.Flick het volgende:
ach ja, morgen heb ik ze.. ken ik ook fijn trommelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
Aw ja ik las dat je het voor 40 hebt overgekocht via V&A of niet
Dat trek ik dus ook niet nee.... helaas is Star Ocean ook realtimequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:17 schreef H.Flick het volgende:
Ik las net dat het realtime is... dat vind ik wat minder. Ik ga vanavond wel even speulen
Die komt later denk ik. Eerst effe bongo-skillz opbouwenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef MMaRsu het volgende:
Tja, ik heb ze een tijd terug verkocht, maar het is idd leuk spul. Kan je Jungle Beat iig aanraden!
Star Ocean 3 trok ik ook niet. Dat belooft weinig goedsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat trek ik dus ook niet nee.... helaas is Star Ocean ook realtimeIk ben een turnbased hoer
Ja dan ga je een lastje krijgen met ToS.... probeer hem. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Star Ocean 3 trok ik ook niet. Dat belooft weinig goeds.
I challenge you @ bongo skilzzquote:
En nog steeds een van de beste games ooitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Fucking SymphoniaNog steeds Cube game nummer 1
Bij Gorilla wordt het pas leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:44 schreef H.Flick het volgende:
Dat bongo'en is nog best lastig. Als je eenmaal het ritme te pakken hebt gaat het goed, maar 1 foutje en ik ben meteen helemaal de weg kwijt. En die Gorilla moeilijkheidsgraad is helemaal niet te doen.
Geef me anders eens een cursus ToS als je eens in de buurt bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik neem mijn memory card wel mee en ik zal je eens wat laten zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geef me anders eens een cursus ToS als je eens in de buurt bent
You show 'em!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem mijn memory card wel mee en ik zal je eens wat laten zien.
Heb ToS langer volgehouden dan SO3, mede omdat de combat daar beter was. Wil hem nog steeds eens oppakkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem mijn memory card wel mee en ik zal je eens wat laten zien.
Vanaf nu lees ik jouw reviews dus met een flinke korrel zout, blijkbaar geef jij een 10 waar ik een 5 geef.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn reviews zijn over het algemeen erg goed vind ik zelf. De meerderheid van de pers geeft dit spel ook een top rating. Eurogamer bv alleen al. Die vertrouw ik blind en zij geven ToS een 9quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:42 schreef Young_David het volgende:
[..]
Vanaf nu lees ik jouw reviews dus met een flinke korrel zout, blijkbaar geef jij een 10 waar ik een 5 geef.
September toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:04 schreef Oksel het volgende:
Roy; je bent gewoon een hoer.
Ps; Wanneer weer eens een cubemeeting?
Nou nintendo kennende plaatsen ze er vast weer flink wat backtrack troep inquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:37 schreef Lexie het volgende:
Als met het uitstellen wordt voorkomen dat het zo'n korte game als WW wordt dan wacht ik idd liever nog even.
In OoT zat nagenoeg geen backtrack troepquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou nintendo kennende plaatsen ze er vast weer flink wat backtrack troep in![]()
Backtracken kan heel goed uitpakken. Kijk maar naar Metroid Primequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou nintendo kennende plaatsen ze er vast weer flink wat backtrack troep in![]()
Heb het in Zelda niet echt ervaren moet ik zeggen !quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:54 schreef MMaRsu het volgende:
Backtracken is niet altijd leuk in Zelda
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb Metroid Prime verkocht omdat ik het backtracken niet trok
Dat heet geen backtracken, dat heet kansloos en nutteloos lang in dat stomme bootje rondvarenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:54 schreef MMaRsu het volgende:
Backtracken is niet altijd leuk in Zelda
DAAR ben ik het mee eens..... de hele tijd dat lange varen inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat heet geen backtracken, dat heet kansloos en nutteloos lang in dat stomme bootje rondvaren
Eerlijk gezegd is dat het stuk wat snel bij mij de gameplay vernaggelde, elke keer bleef ik het maar uit stellen om de game uit te spelen, omdat ik het vertikte om telkens weer een uur met zo'n bootje rond te varen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DAAR ben ik het mee eens..... de hele tijd dat lange varen inderdaadVerschrikkelijk. Sommige unieke verzamel elementen (die je normaal in dungeons vind en een eindbaas voor moet verslaan) kon je ook gewoon opvissen. Erg lame
Hoe kun je nou vastzitten als je de game al twee keer hebt uitgespeeld? Alzheimer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:07 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb Zelda: TWW nou 2 keer uitgespeeld. De eerste keer in 2 weken (ik had niks te doen) en de 2e keer met een heleboel uitstellen. Nu zou ik het echt niet meer trekken, ik zit al weer vast..
whahahahahahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ging regelmatig varen en dan tussendoor gewoon sommen maken![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou vastzitten als je de game al twee keer hebt uitgespeeld? Alzheimer?
Vaak uitstellen. Het stuk waar ik nu zit is dat je een soort van ijs wereld hebt en een vuur wereld om bepaalde items te krijgen. Alleen weet ik niet meer hoe.. En ik vertik het om een guide te gebruiken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hoe kun je nou vastzitten als je de game al twee keer hebt uitgespeeld? Alzheimer?
Wat heeft dat met de GameCube te maken he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:25 schreef MMaRsu het volgende:
Wat heeft dat met de gamecube te maken he?
Nou?
Ik was teveel aan paper mario aan het denkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:47 schreef Lexie het volgende:
[..]
In OoT zat nagenoeg geen backtrack troep.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik was teveel aan paper mario aan het denken
Als ik dat spelletje had moeten reviewen had het een vijf gekregen door het constante,saaie, nutteloze op en neer geren.
Waardeloos!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Paper Mario vond ik dus fantastisch.... een van de betere Mario games en RPG's op Cube
Geist schijnt niet fantastisch te zijn... gemiddelde score van 68%quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:01 schreef neggix het volgende:
Heeft iemand al iets over Gheist gehoord? Lijkt me een best spel
Ohh ja, ben ook begonnen met Zelda, eerste keer dat ik zelda in 3D speel, tis wennen maar denk wel oke. Alleen vind ik de camera standen weer zuigen....
Beetje onzinnig lijstje he, waarom staat bomberman bijv bovenaan? En als jij die Zelda en Mario gokt, dan gok ik a.d.v. de rest van de lijst dat je ernaast zit. Allemaal wel goede franchises, maar echt niet de bestequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:02 schreef BMH het volgende:
Gamepro's top 10 franchises:
10 bomberman
9 castlevania
8 streetfighter
7 metal gear solid
6 doom
5 resident evil
4 metroid
3 final fantasy
2 Zelda (gok ik)
1 Mario (gok ik)
Gok je die laatste 2 of gokt Gamepro datquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:02 schreef BMH het volgende:
Gamepro's top 10 franchises:
10 bomberman
9 castlevania
8 streetfighter
7 metal gear solid
6 doom
5 resident evil
4 metroid
3 final fantasy
2 Zelda (gok ik)
1 Mario (gok ik)
Hij is van 10 naar 1 he, niet andersomquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:24 schreef Young_David het volgende:
[..]
Beetje onzinnig lijstje he, waarom staat bomberman bijv bovenaan? En als jij die Zelda en Mario gokt, dan gok ik a.d.v. de rest van de lijst dat je ernaast zit. Allemaal wel goede franchises, maar echt niet de beste
Vind het wel logisch dat die er niet in staan, zeker Fifa. Dan zou nog eerder Madden of zo erin moeten. Megaman is nooit echt mainstream of een super sterke franchise geweest *ook niet zwak, maar geen top 10 materiaal) en Sonic is de afgelopen paar jaar compleet van zijn voetstuk afgedonderd door alle baggergames.quote:
Megaman geen sterke franchise en nooit mainstream geweest? Er zijn zeker meer dan 60 megaman spellen uitgekomen. In het westen is de franchise de laatste 10 jaar minder aanwezig geweest, maar in het 2D tijdperk was Megaman een supergoede franchise. In Japan is Megaman (Rockman) nog steeds erg populair.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:38 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Vind het wel logisch dat die er niet in staan, zeker Fifa. Dan zou nog eerder Madden of zo erin moeten. Megaman is nooit echt mainstream of een super sterke franchise geweest *ook niet zwak, maar geen top 10 materiaal) en Sonic is de afgelopen paar jaar compleet van zijn voetstuk afgedonderd door alle baggergames.
Ik vind het wel een okay lijstje, zie niet veel ontbreken (heel misschien een Tekken of een Halo)
5) Donkey Kong Jungle Beatquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:39 schreef inkie1010 het volgende:
Wat is jullie top gamecube spellen?
Bij mij is dat:
1. Animal Crossing
2. Skies of Arcadia
3. Pikmin
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:03 schreef Lexie het volgende:
Wat zijn er toch veel toffe games uitgekomen op de Cube.
Ik zal eens een top 25 maken als ik klaar ben met de Cube (lees, juni 2006quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er 25 topgames voor de Cube uitgekomen zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal eens een top 25 maken als ik klaar ben met de Cube (lees, juni 2006)
Ik heb er op dit moment 31 waarvan ik er nog 4 moet spelen en er pas 1 tegenvalt (1080). Bovendien komen er nog minstens 5 interessante games aan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:11 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er 25 topgames voor de Cube uitgekomen zijn
Welke 5 games dan? (serieuze vraag, geen sarcastische hoor)quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb er op dit moment 31 waarvan ik er nog 4 moet spelen en er pas 1 tegenvalt (1080). Bovendien komen er nog minstens 5 interessante games aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |