Helemaal wel, jullie denken aan niks anders dan aan 14-jarigen die allemaar aan piemels en poesjes zouden moeten denken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Kom je bent 14. Als ik de column van Botte mag geloven, dan denk je aan niets anders.
.
Ik ken m vooral van hoe hij tegen alles aanschopt om te zeikenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, maar z'n columns vind ik wel grappig..
Ik denk *niet* aan 14-jarigen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Helemaal wel, jullie denken aan niks anders dan aan 14-jarigen die allemaar aan piemels en poesjes zouden moeten denken.![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat jullie blijkbaar veel meer aan sex denke dan ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk *niet* aan 14-jarigen..
Oooh... zo.. Ja, nou ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat jullie blijkbaar veel meer aan sex denke dan ik![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:02 schreef SteenRol het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik kom terug over een uurtje.
kasta 2 kwa klonen?
dag
Jij ook! Dag dag!quote:
quote:Yvonne schreef het volgende:
TehRockstar mag eens even gaan koelen en ons mailen met uitleg over z'n gedrag
forum@fok.nl of yvonne@fok.nlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:13 schreef SteenRol het volgende:
Hoe moet hij hen mailen?
Ik ken 'm wel.. en ik zal me derhalve onthouden van commentaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, maar z'n columns vind ik wel grappig..
Natuurlijk durven we dat, we zijn geen mietjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:54 schreef Vlarp het volgende:
Rellen zonder mij heh!?durven jullie wel??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |