Ik word de helft van de tijd met meneer aangesproken. IRL dus. Als ik het erg zou vinden, zou ik wel duidelijker mijn geslacht profileren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Camoth het volgende:
[..]
Haha, hij ook alIk herinner me mijn lack of profiel-lurken nog
Schaam me er nogsteeds voor
![]()
![]()
Wat erg, vind je dat niet vervelend?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik word de helft van de tijd met meneer aangesproken. IRL dus. Als ik het erg zou vinden, zou ik wel duidelijker mijn geslacht profileren.
Lees even je eigen quote; nee, ze vind het dus niet vervelendquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat erg, vind je dat niet vervelend?
Eindhoven is natuurlijk ideaal om te winkelen, alles bij elkaar en vlakbij het station. Leuke, kleine winkeltjes zijn er ook op de Kleine Berg, Bergstraat e.d.quote:
Die mat moet er gewoon helemaal af...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:11 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had mijn haar iets langer laten groeien en toen er een vrouw was die me aansprak met mevrouw op straat heb ik maar wat broeken gekocht waarin duidelijk te zien was dat ik geen vrouw ben.
Inmiddels is haar bijgewerkt.
Die mat hangt er nog aan, de rest is er afquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:14 schreef tech het volgende:
[..]
Die mat moet er gewoon helemaal af...
Niet dat ik je mat ooit gezien heb, want die pic-hoster van je deed zijn werk niet goed, maar naar mijn smaak moeten matten er sowieso af.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die mat hangt er nog aan, de rest is er afGelukkig kan ik maandag weer naar de kapper want het loopt weereens de spuigaten uit
Wie weet hoeveel ze aan je zitten als je elke laatste nekhaar vakkundig laat weghalen door een scheermesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:22 schreef TehRockstar het volgende:
Maar iedereen wilt altijd aan mijn matje zitten en plukken, ik heb het nodig
Geen idee, ik ken Eindhoven nauwelijks. Kom er nooit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:10 schreef Nuvole het volgende:
WIe biedt meer?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef TehRockstar het volgende:
Maar dan moeten ze ergens anders aan gaan zitten
En die gedachte begon net pas te dagen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef TehRockstar het volgende:
Maar dan moeten ze ergens anders aan gaan zitten
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:38 schreef TehRockstar het volgende:Wat zijn jullie vies, daar dacht ik niet eens aan, er zijn nog veel meer aanhangsels hoor.
Botte is een zeikerdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Kom je bent 14. Als ik de column van Botte mag geloven, dan denk je aan niets anders.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |