quote:
En?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[[url=http://img262.imageshack.us/img262/2851/uncannyxmen46610244zj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hm, volgens mij was jij de rechtse?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
No matter what you did...
No matter who you are...
No matter where you've come from...
You can always...
Change...
Become a better version of yourself!
"I'm going to tell you a secret."
you never know
![]()
Wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:42 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij kan ik weer te voorschijn komen?
Ik maak zelf kruidenboterquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:42 schreef petre86 het volgende:
*net stokbroodjes met kruidenboter, soep en stokbroodjes met sellerie-salade op heeft
RECEPT!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik maak zelf kruidenboterveel lekkerder dan dat spul in een kuipje.
jahaaa! ik weet het!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik maak zelf kruidenboterveel lekkerder dan dat spul in een kuipje.
Jeej, springkussensquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
jahaaa! ik weet het!! ik wil ook zelfgemaakte kruidenboter! ( naja, met kruiden van een speciale limburgse firma en wat eigen ingredienten..)
en we hebben ookal geen chocolade meer! en de winkel is bijna dicht!
gelukkig morgen in het kinderspeelparadijs aan het werklekker snoepen.. uuhm werken
Gelukkig. Ik was even bang dat... maar dat blijkt dus maar tijdelijkquote:
Mijn moeder neemt niet op om het te vertellen, sorry.quote:
en jij woont waar? Want dan kom ik nog even inslaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jeej, springkussens![]()
Volgens mij gaan de winkels pas over 40 minuten dicht?
CDP!quote:
Veel heksen-dingsels? Wel jammer, vind al die athame's altijd zo mooi in die winkels, maar ze zijn zo dúúr. Heb wel een mooie trouwens, maar zonder alle tierelantijnen enzo, helaasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was even bang dat... maar dat blijkt dus maar tijdelijk
Castlefest was wel leuk trouwens, met al die heksenkraampjes en al
Zaanstad. Winkels gaan hier 17.30 dicht behalve de Albert Heijn: 20.00quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:55 schreef Camoth het volgende:
[..]
en jij woont waar? Want dan kom ik nog even inslaan![]()
En chocola is ook verkrijgbaar bij de meeste benzinestations, duzzz![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hi
Ik heb net een appelflap, choco-broodje en ham-kaas croissant op..en heb nog honger
ik zag het goed wie je daar quote...... daarom juist!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:22 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kun je lezen? Wie ik daar quote? Juist.
En jouw foto is hassstikke liefDus.
![]()
mm you know me?! waarom verbaast me dat niksquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hm, volgens mij was jij de rechtse?
En kruiden enzo. Ik heb er niet echt lang stil gestaan, ik werd meer getrokken door de lange leren victoriaanse jassen... (er schuilt wel ergens een goth in me), maar ja, ze hadden leuke dingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:56 schreef Camoth het volgende:
[..]
Veel heksen-dingsels? Wel jammer, vind al die athame's altijd zo mooi in die winkels, maar ze zijn zo dúúr. Heb wel een mooie trouwens, maar zonder alle tierelantijnen enzo, helaas![]()
Goed, ik ga even mijn hoofd tegen een muur gooien, wie weet helpt het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik zag het goed wie je daar quote...... daarom juist!![]()
Omdat die Karate-Ken gast dan waarschijnlijk een heel verhaal begint te vertellen over dat stripwijf, slimpie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:05 schreef Camoth het volgende:
[..]
Goed, ik ga even mijn hoofd tegen een muur gooien, wie weet helpt het.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mm you know me?! waarom verbaast me dat niks![]()
i wish.. maar brulfte is leukerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaan er hier meer mensen vanavond Talpa kijken?
Heb er ook 1tje, maar das nog uit mijn gothic-tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
En kruiden enzo. Ik heb er niet echt lang stil gestaan, ik werd meer getrokken door de lange leren victoriaanse jassen... (er schuilt wel ergens een goth in me), maar ja, ze hadden leuke dingen.
Misschien. Als ik eraan denk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hm, wat valt er eigenlijk op te zien?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
goed kijken je valt door mand daar staat mijn gezicht niet op!! hahahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Volgens mij had ik al een foto gezien van jou bij fokkers sexy en gewaagd ofzo,
Ik had er eentje aan met van die grote manchetten en wijd van onder... ding woog een kilo of tien en was 350 euro, maar MOOI... woei. En ik ben getrouwd in een jurk van Laughing Vampirequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Camoth het volgende:
[..]
Heb er ook 1tje, maar das nog uit mijn gothic-tijdDarn, ik zag er echt belachelijk uit toen
Met die rijen spikes om me nek
![]()
Heb ook nog een "Happy alto"-tijd gehad, had ik hele blije spikes![]()
Dan heb ik jou of je foto toch ergens gezien, maar waar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
goed kijken je valt door mand daar staat mijn gezicht niet op!! hahaha![]()
Heb nog een vleermuiscorset dingsel en een spinnenweg dingetje van Gothic Ravenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had er eentje aan met van die grote manchetten en wijd van onder... ding woog een kilo of tien en was 350 euro, maar MOOI... woei. En ik ben getrouwd in een jurk van Laughing Vampire
Vind het gewoon mooi, dat duistere, romantische... Misschien dat ik ooit nog zo'n rok voor mannen aantrek.
moet je ook niet proberen 24u per dag dit topic bij te houdenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:46 schreef Nuvole het volgende:
Het was koopzaterdag in E.![]()
*echo klinkt na in portemonnee*
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet je ook niet proberen 24u per dag dit topic bij te houden
bijna iedereen hier doet aan teruglezen
Ik werd verblind door allerlei artikelen die allemaal om het hardst smeekten of ze alsjeblieft met me mee mochten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Je hebt me toch niet stiekem gezien ofzo hè?.
Onstuimig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar is dat niet een deel van Waxjes charme?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:51 schreef Great_Expectations het volgende:
En vooral als Waxxer's internet het weer doet, dan is het helemaaaaal niet meer bij te houden. Dan ga je even thee zetten rukken en hup zo weer drie delen verder..
Spreek voor jezelfquote:
Bedoel je morgen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:54 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder wil een dagje eindhoven doen... wat is er te doen?
Wat bedoelt gij?quote:
Nee, over een weekje ofzo.quote:
Your point being?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een man was.
Ik word de helft van de tijd met meneer aangesproken. IRL dus. Als ik het erg zou vinden, zou ik wel duidelijker mijn geslacht profileren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Camoth het volgende:
[..]
Haha, hij ook alIk herinner me mijn lack of profiel-lurken nog
Schaam me er nogsteeds voor
![]()
![]()
Wat erg, vind je dat niet vervelend?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik word de helft van de tijd met meneer aangesproken. IRL dus. Als ik het erg zou vinden, zou ik wel duidelijker mijn geslacht profileren.
Lees even je eigen quote; nee, ze vind het dus niet vervelendquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat erg, vind je dat niet vervelend?
Eindhoven is natuurlijk ideaal om te winkelen, alles bij elkaar en vlakbij het station. Leuke, kleine winkeltjes zijn er ook op de Kleine Berg, Bergstraat e.d.quote:
Die mat moet er gewoon helemaal af...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:11 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had mijn haar iets langer laten groeien en toen er een vrouw was die me aansprak met mevrouw op straat heb ik maar wat broeken gekocht waarin duidelijk te zien was dat ik geen vrouw ben.
Inmiddels is haar bijgewerkt.
Die mat hangt er nog aan, de rest is er afquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:14 schreef tech het volgende:
[..]
Die mat moet er gewoon helemaal af...
Niet dat ik je mat ooit gezien heb, want die pic-hoster van je deed zijn werk niet goed, maar naar mijn smaak moeten matten er sowieso af.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die mat hangt er nog aan, de rest is er afGelukkig kan ik maandag weer naar de kapper want het loopt weereens de spuigaten uit
Wie weet hoeveel ze aan je zitten als je elke laatste nekhaar vakkundig laat weghalen door een scheermesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:22 schreef TehRockstar het volgende:
Maar iedereen wilt altijd aan mijn matje zitten en plukken, ik heb het nodig
Geen idee, ik ken Eindhoven nauwelijks. Kom er nooit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:10 schreef Nuvole het volgende:
WIe biedt meer?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef TehRockstar het volgende:
Maar dan moeten ze ergens anders aan gaan zitten
En die gedachte begon net pas te dagen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef TehRockstar het volgende:
Maar dan moeten ze ergens anders aan gaan zitten
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:38 schreef TehRockstar het volgende:Wat zijn jullie vies, daar dacht ik niet eens aan, er zijn nog veel meer aanhangsels hoor.
Botte is een zeikerdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Kom je bent 14. Als ik de column van Botte mag geloven, dan denk je aan niets anders.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |