Niet alleen een Mod, Brechtje is ook nog de dochter van Yvonne. En Yvonne is voor Fok! wat Moeder Aarde voor ehm.. nou ja, de Aarde is. En dat maakt Brechtje tot de dochter van de Heilige Maria, dus een soort vrouwelijke jezus. En om die dan voor Miss Piggy uit te maken, dat is op z'n zachtst gezegd een beetje dom. Maar ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:30 schreef Camoth het volgende:
[..]
Omdat je dom bent geweest, je gaat toch niet een mod uitschelden als je drie dagen op fok zit?![]()
Ik heb haar een lief zwijntje genoemt en dat vond ze in ieder geval niet leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet alleen een Mod, Brechtje is ook nog de dochter van Yvonne. En Yvonne is voor Fok! wat Moeder Aarde voor ehm.. nou ja, de Aarde is. En dat maakt Brechtje tot de dochter van de Heilige Maria, dus een soort vrouwelijke jezus. En om die dan voor Miss Piggy uit te maken, dat is op z'n zachtst gezegd een beetje dom. Maar ja.
Misschien vind Brechtje hem stiekem wel kei-liev en is ze jaloers dat hij nu hier zo in het homo-topic rondhangt..
Ik heb geen verstand van vrouwen, maar ik kan me indenken dat ze het niet als een groot compliment opvatte. Overgewicht is een gevoelig onderwerp bij vrouwen, geloof ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb haar een lief zwijntje genoemt en dat vond ze in ieder geval niet leuk
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb haar een lief zwijntje genoemt en dat vond ze in ieder geval niet leuk
Je vergat baggermod, en ik kan WEL begrijpen waarom dat haar niet echt bevaltquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, een lief zwijntje, en dat ik zo'n baggermod was. Dus ik zei dat tegen Yvonne en die zei dat je al vaker irri deed, dus een ban.![]()
Wax! Ik heb je zo gemist!!quote:
Ik snap het echt niet... wat is er nou zo moeilijk aan wat vrouwen willen??quote:
Jemig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet alleen een Mod, Brechtje is ook nog de dochter van Yvonne. En Yvonne is voor Fok! wat Moeder Aarde voor ehm.. nou ja, de Aarde is. En dat maakt Brechtje tot de dochter van de Heilige Maria, dus een soort vrouwelijke jezus. En om die dan voor Miss Piggy uit te maken, dat is op z'n zachtst gezegd een beetje dom. Maar ja.
Misschien vind Brechtje hem stiekem wel kei-liev en is ze jaloers dat hij nu hier zo in het homo-topic rondhangt..
Als je wat beter luistert, zul je merken dat die vrouwen niet dezelfde persoon zijn. Meestal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
Eerst zitten ze te zeuren over kleine tietjes en dan willen ze Cup E gaan verhullen, ik snap het niet.![]()
Hij zegt toch niet dat je overgewicht hebt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jemig.![]()
En ik ben niet overgewicht, k ben zelf nog té slank.![]()
Dus l*l aub niet![]()
Ik wil ook Ben en Jerrys, maar ik ben geen vrouw.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je wat beter luistert, zul je merken dat die vrouwen niet dezelfde persoon zijn. Meestal.
Anyway, B&J en kaarsjes, dat is wat vrouwen willen.
Jij inlikker jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |