Ja, equivalent aan het percentage van de zon dat ik nu hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:23 schreef Fliepke het volgende:
Krijg je nu ook een percentage van het geld dat zonneenergie oplevert?
Hoeveel hectare?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:24 schreef longinus het volgende:
* longinus heeft ooit eens een venusheuvel gekocht
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:24 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ja, equivalent aan het percentage van de zon dat ik nu heb![]()
Bebost of onbebost gebiedquote:
Het gaat alleen wel via een kamaraad van mij, dus het duurt denk ik even voordat ik het krijgquote:
Nee ik denk het niet, misschien kun je er even een topic over openenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik wil graag een stukje aarde kopen, maar dan moet ik zeker niet bij de Nasa zijn?
Hee, mag ik het telefoonnummer van die kameraad, ik wil ook graag wat kopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:29 schreef Burbo het volgende:
[..]
Het gaat alleen wel via een kamaraad van mij, dus het duurt denk ik even voordat ik het krijg![]()
Ik heb net ff gebeld om te vragen of ie wat voor je wil regelen, maar ik krijg hem niet te pakken, terwijl ie normaal altijd zn telefoon wel aan heeft staanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hee, mag ik het telefoonnummer van die kameraad, ik wil ook graag wat kopen.![]()
Ze mogen geen planeten verkopen, dit is namelijk een ster, geen planeet..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:33 schreef matthijz het volgende:
Toch grappig dat de NASA andere planeten kan verkopen(Vraag me af van wie hun de planeten hebben gekocht
)
Ooh, dan wacht ik wel tot je wat hoortquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:34 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik heb net ff gebeld om te vragen of ie wat voor je wil regelen, maar ik krijg hem niet te pakken, terwijl ie normaal altijd zn telefoon wel aan heeft staan![]()
Ja dat kan, maar het kan wel ff duren tot het aankomt, want het gaat naar een of andere bank in Nigeria zei die kameraadquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh.. ik wil graag alvast wat geld overmaken, kan dat?
Da's geen probleem, mijn ervaringen daarmee zijn wel goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:40 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar het kan wel ff duren tot het aankomt, want het gaat naar een of andere bank in Nigeria zei die kameraad
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef GREED het volgende:
Op zich een slimme zet om een stuk zon te kopen, alleen vind ik de betreffende locatie niet al te best.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |