abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:14:32 #51
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29603494
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:12 schreef RobbieRicardo het volgende:
Al het gelul over oplichting. ik geloof eerder de nasa dan wat onbekende op internet en heb alle documenten die mijn bezit bewijzen.
Maar even serieus... hoelang ben je met al die papieren bezig geweest? Leuke grap, maar er zat aardig wat werk in..
Hulde overigens, zouden meer Fok!kers moeten doen.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:14:37 #52
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_29603501
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Handige opslag.
En als afvalverwerker ook uitermate puik!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_29603504
quote:
Al het gelul over oplichting. ik geloof eerder de nasa dan wat onbekende op internet en heb alle documenten die mijn bezit bewijzen.
Link dan eens wat pagina's van de Nasa website die aantonen dat dit mogelijk is.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:14:53 #54
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_29603506
Ik had een paar prachtige sterren in mijn bezit. Helaas zijn ze allemaal gevallen.
...dass wir fliegen.
pi_29603514
quote:
Waarom zijn er dan kraters te zien op die zogenaamde satellietfoto van je? Op Jupiter zijn helemaal geen kraters.
pi_29603519
Het is zelfs onmogelijk om uberhaupt te landen op Jupiter
goeie bak
pi_29603523
Dude punked big time zal ik maar zeggen... maar wel leuke grap vooral het enthausiasme
pi_29603528
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:14 schreef cerror het volgende:

[..]

Wat heb je er in hemelsnaam aan?
Godver dat zeg ik toch ze voorspellen in 2020 bewoning van de planeet en stel nou dat dat niet wil lukken dan kunnen ze al wel de brandstoffen winnen. Zo zijn de sjeiks ook rijk geworden gewoon omdat ze een stuk land bezitten waar olie is. Dat snap je toch wel?
pi_29603533
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:14 schreef Dementor het volgende:

[..]

Link dan eens wat pagina's van de Nasa website die aantonen dat dit mogelijk is.
Is geheim hee Check de OP
pi_29603542
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:15 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Waarom zijn er dan kraters te zien op die zogenaamde satellietfoto van je? Op Jupiter zijn helemaal geen kraters.
Hij heeft perongeluk een stuk maan gekocht
pi_29603551
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:12 schreef cerror het volgende:

[..]

Ik pis bijna in m'n broek hier van het lachen
Zometeen ga ik even een zwart-gat huren.
saampies huren dan ??
kan ik me auto tenminste kwijt
pies on joe toe
pi_29603561
Als iemand de folder nou eens goed bekijkt, ziet 't direct dat dit een grap van TS is.

betreffende folder is rechtstreeks uit een inktjet-printer gerold..
pi_29603572
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:15 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Godver dat zeg ik toch ze voorspellen in 2020 bewoning van de planeet en stel nou dat dat niet wil lukken dan kunnen ze al wel de brandstoffen winnen. Zo zijn de sjeiks ook rijk geworden gewoon omdat ze een stuk land bezitten waar olie is. Dat snap je toch wel?
Het duurt 10 jaar voordat de olietanker-shuttle daar aankomt, dan gaat ie olie pompen, daar is ie 2 jaar mee bezig, en dan moet ie 10 jaar terug reizen. Vervolgens kost het meer dan wat het oplevert.
pi_29603573
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:17 schreef juup het volgende:
Als iemand de folder nou eens goed bekijkt, ziet 't direct dat dit een grap van TS is.

No shit Sherlock
pi_29603576
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:15 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik heb geen verstand van de ruimte en jij ook niet waarschijnlijk dus er is vast een verklaring voor.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:18:00 #66
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_29603581
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:15 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Geef me alstublieft even een link vanaf nasa's site.
Want volgens mij is het dikke quats
pi_29603587
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:17 schreef Burbo het volgende:

[..]

Het duurt 10 jaar voordat de olietanker-shuttle daar aankomt, dan gaat ie olie pompen, daar is ie 2 jaar mee bezig, en dan moet ie 10 jaar terug reizen. Vervolgens kost het meer dan wat het oplevert.
Zou tof zijn als die olie van weer terug de dampkring in kwam en de hele boel vliegt in de hens door de wrijving
pi_29603590
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:17 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Ik heb geen verstand van de ruimte en jij ook niet waarschijnlijk dus er is vast een verklaring voor.
Ik weet dat er geen kraters op Jupiter zijn, als NASA dit niet weet en ik wel ga ik toch twijfelen aan de heren bij NASA.....

En ja, ik ben lid van de lokale Sterrenwacht http://www.sterrenwacht-mercurius.nl/
pi_29603598
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:17 schreef juup het volgende:

De folder heb ik van mijn kameraad gekregen.
pi_29603603
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:17 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]

Dat het een grap is. Een hondsberoerde zelfs.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:19:18 #71
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_29603611
Leuk wetenswaardigheidje: Het stukje "land" wat de TS heeft verkocht is ondertussen alweer 1,5 km weggewaaid.
pi_29603612
Buying Star Names or Naming Stars after People, or 'Selling' Property on Other Planets

The IAU frequently receives requests from individuals who want to buy star names or name stars after other persons. Some commercial enterprises purport to offer such services for a fee. However, such "names" have no formal or official validity whatever: A few bright stars have ancient, traditional Arabic names, but otherwise stars have just catalogue numbers and positions on the sky. Similar rules on "buying" names apply to star clusters and galaxies as well. For bodies in the Solar System, special procedures for assigning official names apply, but in no case are commercial transactions involved.

As an international scientific organization, the IAU dissociates itself entirely from the commercial practice of "selling" fictitious star names or "real estate" on other planets or moons in the Solar System. Accordingly, the IAU maintains no list of the (several competing) enterprises in this business in individual countries of the world. Readers wanting to contact such enterprises despite the explanations given below should search commercial directories in their country of origin.

In the past, certain such enterprises have suggested to customers that the IAU is somehow associated with, recognizes, approves, or even actively collaborates in their business. The IAU wishes to make it totally clear that any such claim is patently false and unfounded. The IAU will appreciate being informed, with appropriate documentation, of all cases of illegal abuse of its name, and will pursue all documented cases by all available means.

Thus, like true love and many other of the best things in human life, the beauty of the night sky is not for sale, but is free for all to enjoy. True, the 'gift' of a star may open someone's eyes to the beauty of the night sky. This is indeed a worthy goal, but it does not justify deceiving people into believing that real star names can be bought like any other commodity. Despite some misleading hype several companies compete in this business, both nationally and internationally. And already in our own Milky Way there may be millions of stars with planets whose inhabitants have equal or better rights than we to name 'their' star, like humans have done with the Sun (which of course itself has different names in different languages).

Bron: International Astronomical Union (FAQ)

The International Astronomical Union is only OFFICIAL agency which names stars and other celestial objects.

Bron: NASA

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
pi_29603615
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:18 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]

De folder heb ik van mijn kameraad gekregen.
Goedkoop.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:19:58 #74
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_29603624
Robbie checkt de jupiter.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:20:25 #75
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_29603634
zoek dan op de nasa site naar informatie over jupiter, dat had je 9000 euro kunnen besparen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')