*Fap, fapquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb trouwens weer een foto toegevoegt aan mn fotoboek. Ditmaal ik samen met mn cheil pinkpop hoedje.![]()
quote:
ik ben meer voor milkaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:43 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Die beste milkchocolade van den ganse welt!![]()
kheb het 1 keer gedaan en toen was het 1 en ander vernaggelt dus ga niet nog een poging doen. of wel? ja nu niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm... weet niet, iemand moet je in de wiki zetten volgens mij zonder het te vernaggelen. Maar die nerdy skills beheers ik niet dus daar begin ik niet aan.![]()
Heb trouwens weer een foto toegevoegt aan mn fotoboek. Ditmaal ik samen met mn cheil pinkpop hoedje.![]()
Roze staat je goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm... weet niet, iemand moet je in de wiki zetten volgens mij zonder het te vernaggelen. Maar die nerdy skills beheers ik niet dus daar begin ik niet aan.![]()
quote:
Byebye.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef saaw het volgende:
lieve mensen ik ga jullie velaten
tot ziens![]()
Ik ga je missen enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef saaw het volgende:
tot ziens![]()
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:48 schreef Eix het volgende:
Ik word trouwens wel niet goed van dit kutweer, heb n hele kas vol met leuke zomerkleding liggen kan ik ze niet aandoen.![]()
ben je er vannacht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef saaw het volgende:
tot ziens![]()
Tis hier wat bewolkt, en sowieso te fris.quote:
hier ist wel redelijk lekker. ik zit dan ook in het zonnige zuiden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Tis hier wat bewolkt, en sowieso te fris.![]()
Waar denk je dat ik zit?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hier ist wel redelijk lekker. ik zit dan ook in het zonnige zuiden.
Tis hier kutje koud in Groningenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zit in het oh zo zonnige Amersfoort![]()
Nogsteeds trots op limburg?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:07 schreef Eix het volgende:
Wtf er zit hier n zwart-witte helikopter met zoeklicht een paar straten verderop rond te zweven..
Och kom, jullie wilden een winter dan krijgen jullie m ook. Niet gaan zeuren over de kou nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis hier kutje koud in Groningen
nee, dit is zwaar bagger. Nu moet ik weer n nieuw wiet adresje vinden.quote:
O, 1 moment, die winter hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Och kom, jullie wilden een winter dan krijgen jullie m ook. Niet gaan zeuren over de kou nu.![]()
Wij hebben en geen winter(0,0000 cm sneeuw) en geen zomer. Das pas kut.![]()
![]()
Och, ik kom er zo aan hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Eix het volgende:
[..]
nee, dit is zwaar bagger. Nu moet ik weer n nieuw wiet adresje vinden.![]()
Ik rook niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |