RACOON!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie wat hoe?
Ik ga trouwens morgen lekker na Heerlen, gratis festival.![]()
Racoon, Krezip, The Sheer, Epica.![]()
Ik ga t wel n beetje aankijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik vind t maar een blode zender hoor, allemaal quatsj wat daarop komt. Alleen voetbal is wel leuk soms.![]()
Hou er wel rekening mee dat de treinen vrij vroeg vertrekken naar Amsterdam. Niet dat ik dalijk een onverwachtse logé heb.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:12 schreef saaw het volgende:
[..]
jupben even vergeten waarom ook alweer, maar het was heel logisch toen we het gisteravond bedachten
Laten we n fokmeet gaan houden morgen.quote:
Euhhhhquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Laten we n fokmeet gaan houden morgen.![]()
ik logeer al bij iemand anders dus dat komt vast wel goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de treinen vrij vroeg vertrekken naar Amsterdam. Niet dat ik dalijk een onverwachtse logé heb.
Oh, gelukkig. Ik had laatst een fucking duur hotel in Amsterdam moeten nemen toen ik helemaal last minute naar Within Temptation concert ging.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:20 schreef saaw het volgende:
[..]
ik logeer al bij iemand anders dus dat komt vast wel goed
moet je gewoon opblijven en de eerste trein terug nemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Ik had laatst een fucking duur hotel in Amsterdam moeten nemen toen ik helemaal last minute naar Within Temptation concert ging.![]()
Hmm, klopt maar ik was samen met mn vader dus...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:23 schreef saaw het volgende:
[..]
moet je gewoon opblijven en de eerste trein terug nemen
in amsterdma is altijd wel wat te beleven dus dat lukt meestal aardig
thuis slapen is eigenlijk het chillstquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:22 schreef B_BOY het volgende:
ik slaap thuis ook leuk.
Dan update ik m ook zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:20 schreef Eix het volgende:
Ff snel weer s een foto toegevoegt aan mn fotoboek. Op mn normale foto's zit mn haar nogal blöd.
moet dat tegelijk ofzo?quote:
Tuurlijk, sta je al in de op met je avatar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:32 schreef saaw het volgende:
[..]
moet dat tegelijk ofzo?
mijne is ook net geupdate, hoor ik er nu bij
geloof het niet, waar kan ik me aanmeldenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlijk, sta je al in de op met je avatar?![]()
You are part of the family!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:32 schreef saaw het volgende:
[..]
moet dat tegelijk ofzo?
mijne is ook net geupdate, hoor ik er nu bij
Ehm... weet niet, iemand moet je in de wiki zetten volgens mij zonder het te vernaggelen. Maar die nerdy skills beheers ik niet dus daar begin ik niet aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:35 schreef saaw het volgende:
[..]
geloof het niet, waar kan ik me aanmelden![]()
nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:39 schreef Eix het volgende:
Mn moeder heeft trouwens weer chocolaad meegenomen, Schogetten schokolade, zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |