Moet joun avater nu ook in de OP?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:59 schreef saaw het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe gezellig jullie zijn![]()
daar ken ik zo niemand. maarre voeg me ff toe op msn. dan geef ik je wel wat adresjes voor mensen die je verder kunnen helpen.quote:
nog niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:03 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Moet joun avater nu ook in de OP?![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Houd? Houd? Houd?
Beter dan haut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Houd? Houd? Houd?
veel plezierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:02 schreef saaw het volgende:
[..]
lief is wat anders dan gezellig hoor![]()
ff douche, brb
Nouja zeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:07 schreef Bupatih het volgende:
HIER! Doorlezen! Allemaal! [afbeelding]
Waarschijnlijk omdat de OP te groot is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:12 schreef B_BOY het volgende:
ey bupatih as je hier toch bent. waarom kan ik de OP niet wijzigen? hij geeft een vage foutmelding aan. weet jij wat het is?
\quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:13 schreef saaw het volgende:
wat is er mis met roken?
ik ga wel stoppen hoor, als school begint. ga weer sporten en mn trainer vindt het niet zo tof
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
\
ik wilde ook stoppen met roke as school begon. mooi kunne we elkaar suporteren.
Is gebeurd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:15 schreef B_BOY het volgende:
http://forum.fok.nl/usericons/47111/2Emmen.JPG deze avatar moet er bij. KUT laat net me digicam vallen en nu rammelt er iets binnen in:S:S neej. hopelijk repareren ze hem gratis. hij was nogal duur. kut kut kut
Of niet.quote:
Haaaaaahahahaha...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of niet.
Ik krijg ook een stomme database-foutmelding.![]()
Zet de buzzers dan uit, maf!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:19 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb een buzzergevecht met Brechtje![]()
Hou op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |