quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:42 schreef BObNL het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schrikken hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
Schrik!
Is dat even zieligquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zij zit toch in Noordholland ergens
'T kofschipquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Tsja, kijk. Ik ga het je s haarfijn uitleggen.
Er was eens een volk dat op het rif gebergte leefte, echter wegens het ontbreken van een riolering ter plaatse besloten ze om naar Nederland te komen. En daar, my friend, kregen ze door een aantal kleine akkefietjes een slechte naam.
Maar Mohammed is lief.
Zandvoort, als ik mij niet vergisquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Met dit weer. uuhm jaquote:
quote:Zandvoort, als ik mij niet vergis
het is hier dus : 't FOKschipquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
'T kofschip
Alleen de medeklinkers zijn van belang.
Men neme, het gehele werkwoord [leven] en haalt daar 'en' vanaf [lev]
Komt de laatste letter overeen met een van de medeklinkers uit 'T kofschip dan wordt er 'te' of 'ten' aan het eind toegevoegd in de verleden tijd, dit alleen bij zwakke werkwoorden.
KOmt de laatste letter niet overeen met een van de medeklinkers, dan wordt er 'de' of 'den' toegevoegd in de verleden tijd, dit ook alleen bij zwakke werkwoorden.
Om terug te komen bij het werkwoord [leven], [lev] v komt niet in 'T kofschip voor, dus is het leefde, of leefden.
Dus niet leefte![]()
![]()
Ja, nu sta ik doodsangsten uit. Ze zit wss onder NAP, niet meer in het veilige Limburgse heuvelland. Stel je voor dat de dijken doorbreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Eerder leedvermaakquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
Met dit weer. uuhm ja, maar of ik medelijden heb is anders
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar Bob, je kan nu toch Imberr gaan opzoeken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
[..]
![]()
Rijles gehad. Zo ff theorie examen plannen. Digicam ff opsturen hij's doodquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
Wat hebben jullie vandaag voor boeiends gedaan?
Jaaa!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
Wat hebben jullie vandaag voor boeiends gedaan?
Jouw beurt nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar Bob, je kan nu toch Imberr gaan opzoeken?![]()
Ja, jou.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je hebt wat tussen je tanden.
* Renesite ook medelijden heeft met Bob danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar Bob, je kan nu toch Imberr gaan opzoeken?![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite ook medelijden heeft met Bob dan![]()
Hmm rijles e.d is wel vet, maar van je digicam minderquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
Rijles gehad. Zo ff theorie examen plannen. Digicam ff opsturen hij's dood![]()
![]()
Hij gaat opeens niet meer aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm rijles e.d is wel vet, maar van je digicam minder![]()
howwot dan onder NAP?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dank je, het leven is al zo moeilijk
![]()
Sony, daar heb je het alquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hij gaat opeens niet meer aanAl verschillende batterijen geprobeerd
Sony W1 trouwes
Nee inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:54 schreef -Mo- het volgende:
San Sebastian eindelijk op NOS SS
But nobody cares![]()
Leve mijn 2 jaar oude olympusquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:58 schreef BObNL het volgende:
[..]
hij deed het beter dan mijn moeder canon![]()
Hai Saaw.quote:
nee nu word ik een beetje ban van jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Hai Saaw.
Geweldig dat je er weer bent.![]()
![]()
(nu happy?).
*Zuchtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:04 schreef saaw het volgende:
[..]
nee nu word ik een beetje ban van je![]()
Talpaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef saaw het volgende:
[..]
nevermind what i want
party tonight
Wie wat hoe?quote:
quote:
daar ga ik ook heen, maar je vergeet de tofste bandquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie wat hoe?
Ik ga trouwens morgen lekker na Heerlen, gratis festival.![]()
Racoon, Krezip, The Sheer, Epica.![]()
Jij gaat helemaal vanuit Amsterdam naar Heerlen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:09 schreef saaw het volgende:
[..]
daar ga ik ook heen, maar je vergeet de tofste bandjaya te cat
vanavond eerst naar familie verjaardag gedoeen dan de stad in
jupquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal vanuit Amsterdam naar Heerlen?![]()
Ik neem de IC van 13.18 in Sittard.
RACOON!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie wat hoe?
Ik ga trouwens morgen lekker na Heerlen, gratis festival.![]()
Racoon, Krezip, The Sheer, Epica.![]()
Ik ga t wel n beetje aankijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik vind t maar een blode zender hoor, allemaal quatsj wat daarop komt. Alleen voetbal is wel leuk soms.![]()
Hou er wel rekening mee dat de treinen vrij vroeg vertrekken naar Amsterdam. Niet dat ik dalijk een onverwachtse logé heb.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:12 schreef saaw het volgende:
[..]
jupben even vergeten waarom ook alweer, maar het was heel logisch toen we het gisteravond bedachten
Laten we n fokmeet gaan houden morgen.quote:
Euhhhhquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Laten we n fokmeet gaan houden morgen.![]()
ik logeer al bij iemand anders dus dat komt vast wel goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de treinen vrij vroeg vertrekken naar Amsterdam. Niet dat ik dalijk een onverwachtse logé heb.
Oh, gelukkig. Ik had laatst een fucking duur hotel in Amsterdam moeten nemen toen ik helemaal last minute naar Within Temptation concert ging.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:20 schreef saaw het volgende:
[..]
ik logeer al bij iemand anders dus dat komt vast wel goed
moet je gewoon opblijven en de eerste trein terug nemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Ik had laatst een fucking duur hotel in Amsterdam moeten nemen toen ik helemaal last minute naar Within Temptation concert ging.![]()
Hmm, klopt maar ik was samen met mn vader dus...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:23 schreef saaw het volgende:
[..]
moet je gewoon opblijven en de eerste trein terug nemen
in amsterdma is altijd wel wat te beleven dus dat lukt meestal aardig
thuis slapen is eigenlijk het chillstquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:22 schreef B_BOY het volgende:
ik slaap thuis ook leuk.
Dan update ik m ook zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:20 schreef Eix het volgende:
Ff snel weer s een foto toegevoegt aan mn fotoboek. Op mn normale foto's zit mn haar nogal blöd.
moet dat tegelijk ofzo?quote:
Tuurlijk, sta je al in de op met je avatar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:32 schreef saaw het volgende:
[..]
moet dat tegelijk ofzo?
mijne is ook net geupdate, hoor ik er nu bij
geloof het niet, waar kan ik me aanmeldenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlijk, sta je al in de op met je avatar?![]()
You are part of the family!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:32 schreef saaw het volgende:
[..]
moet dat tegelijk ofzo?
mijne is ook net geupdate, hoor ik er nu bij
Ehm... weet niet, iemand moet je in de wiki zetten volgens mij zonder het te vernaggelen. Maar die nerdy skills beheers ik niet dus daar begin ik niet aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:35 schreef saaw het volgende:
[..]
geloof het niet, waar kan ik me aanmelden![]()
nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:39 schreef Eix het volgende:
Mn moeder heeft trouwens weer chocolaad meegenomen, Schogetten schokolade, zo lekker.
*Fap, fapquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb trouwens weer een foto toegevoegt aan mn fotoboek. Ditmaal ik samen met mn cheil pinkpop hoedje.![]()
quote:
ik ben meer voor milkaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:43 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Die beste milkchocolade van den ganse welt!![]()
kheb het 1 keer gedaan en toen was het 1 en ander vernaggelt dus ga niet nog een poging doen. of wel? ja nu niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm... weet niet, iemand moet je in de wiki zetten volgens mij zonder het te vernaggelen. Maar die nerdy skills beheers ik niet dus daar begin ik niet aan.![]()
Heb trouwens weer een foto toegevoegt aan mn fotoboek. Ditmaal ik samen met mn cheil pinkpop hoedje.![]()
Roze staat je goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm... weet niet, iemand moet je in de wiki zetten volgens mij zonder het te vernaggelen. Maar die nerdy skills beheers ik niet dus daar begin ik niet aan.![]()
quote:
Byebye.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef saaw het volgende:
lieve mensen ik ga jullie velaten
tot ziens![]()
Ik ga je missen enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef saaw het volgende:
tot ziens![]()
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:48 schreef Eix het volgende:
Ik word trouwens wel niet goed van dit kutweer, heb n hele kas vol met leuke zomerkleding liggen kan ik ze niet aandoen.![]()
ben je er vannacht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef saaw het volgende:
tot ziens![]()
Tis hier wat bewolkt, en sowieso te fris.quote:
hier ist wel redelijk lekker. ik zit dan ook in het zonnige zuiden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Tis hier wat bewolkt, en sowieso te fris.![]()
Waar denk je dat ik zit?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hier ist wel redelijk lekker. ik zit dan ook in het zonnige zuiden.
Tis hier kutje koud in Groningenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zit in het oh zo zonnige Amersfoort![]()
Nogsteeds trots op limburg?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:07 schreef Eix het volgende:
Wtf er zit hier n zwart-witte helikopter met zoeklicht een paar straten verderop rond te zweven..
Och kom, jullie wilden een winter dan krijgen jullie m ook. Niet gaan zeuren over de kou nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis hier kutje koud in Groningen
nee, dit is zwaar bagger. Nu moet ik weer n nieuw wiet adresje vinden.quote:
O, 1 moment, die winter hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Och kom, jullie wilden een winter dan krijgen jullie m ook. Niet gaan zeuren over de kou nu.![]()
Wij hebben en geen winter(0,0000 cm sneeuw) en geen zomer. Das pas kut.![]()
![]()
Och, ik kom er zo aan hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Eix het volgende:
[..]
nee, dit is zwaar bagger. Nu moet ik weer n nieuw wiet adresje vinden.![]()
Ik rook niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |