dat is ook de bedoeling :pquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:28 schreef Sport_Life het volgende:
ik heb me nooit verveeld.
Jammer vind ik dat, dat sommige Keileiders er kennelijk alleen maar voor het uitgaan zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Mijn keileiders deden overdag ook niks, maar ik wilde zelf wel naar de sportmarkt, dus ben met een huisgenoot en zijn keigroepje meegegaan. Zo ook wat andere dagen. K heb me overdag wel goed vermaakt moet ik zeggen, ik heb me nooit verveeld.
Ik vond dat op zich niet erg, had ik gelijk een reden om bij een ander keigroepje te gaan om daar leuke meidenquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jammer vind ik dat, dat sommige Keileiders er kennelijk alleen maar voor het uitgaan zijn.
ik ben zelf een paar jaar geleden kei-leider geweest en kon me juist mateloos irriteren aan die vroege vogels. Als keiloper ben je toch niet compleet een mamma's kindje? Je kunt toch zelf wel een programma in elkaar draaien 's middags.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jammer vind ik dat, dat sommige Keileiders er kennelijk alleen maar voor het uitgaan zijn.
Precies!quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:30 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
ik ben zelf een paar jaar geleden kei-leider geweest en kon me juist mateloos irriteren aan die vroege vogels. Als keiloper ben je toch niet compleet een mamma's kindje? Je kunt toch zelf wel een programma in elkaar draaien 's middags.
Neuh, maar imo is het wel de bedoeling dat je als Keileider je mensen de stad wat laat zien, en in mijn ogen is dat net wat meer dan alleen 's avonds uitgaan. Maar ieder zijn dingetje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:30 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
ik ben zelf een paar jaar geleden kei-leider geweest en kon me juist mateloos irriteren aan die vroege vogels. Als keiloper ben je toch niet compleet een mamma's kindje? Je kunt toch zelf wel een programma in elkaar draaien 's middags.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |