abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30219199
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 22:28 schreef Sport_Life het volgende:
ik heb me nooit verveeld.
dat is ook de bedoeling :p
the best is yet to come undone
pi_30224911
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 22:28 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Mijn keileiders deden overdag ook niks, maar ik wilde zelf wel naar de sportmarkt, dus ben met een huisgenoot en zijn keigroepje meegegaan. Zo ook wat andere dagen. K heb me overdag wel goed vermaakt moet ik zeggen, ik heb me nooit verveeld.
Jammer vind ik dat, dat sommige Keileiders er kennelijk alleen maar voor het uitgaan zijn.
pi_30227476
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:14 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Jammer vind ik dat, dat sommige Keileiders er kennelijk alleen maar voor het uitgaan zijn.
Ik vond dat op zich niet erg, had ik gelijk een reden om bij een ander keigroepje te gaan om daar leuke meiden mensen te leren kennen! En het stappen was ook zeker wel het leukste van de hele keiweek.
pi_30227853
Dit jaar geKEI-leiderd. We hadden alleen niet zo'n zin een groep met van die (naieve) middelbare school kinderen, dus we hadden dit jaar gekozen voor een groep doorstromers. Fantastisch, een groep van bijna allemaal mijn eigen leeftijd! Lekker ongedwongen, ze deden niet moeilijk over geld, het was echt supergezellig.

Aanradertje
pi_30228357
Ik ken ook iemand die bij doorstromers zat en die had ook een super leuke keigroep .
pi_30230872
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:14 schreef Haushofer het volgende:

[..]

ik ben zelf een paar jaar geleden kei-leider geweest en kon me juist mateloos irriteren aan die vroege vogels. Als keiloper ben je toch niet compleet een mamma's kindje? Je kunt toch zelf wel een programma in elkaar draaien 's middags.
pi_30230893
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:30 schreef Broodbeleg het volgende:

[..]

ik ben zelf een paar jaar geleden kei-leider geweest en kon me juist mateloos irriteren aan die vroege vogels. Als keiloper ben je toch niet compleet een mamma's kindje? Je kunt toch zelf wel een programma in elkaar draaien 's middags.
Precies!
  dinsdag 6 september 2005 @ 07:30:12 #108
120391 Brilaap
Snel verveeld
pi_30310336
Nou KEIweek is over, we hebben alle nieuwe sletjes wel weer gezien. Sommigen zijn mooi, sommigen niet en degene die mooi zijn verpauperen binnen nu en 3 maanden. Slotje op topic plz .
pi_30314103
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:30 schreef Broodbeleg het volgende:

[..]

Neuh, maar imo is het wel de bedoeling dat je als Keileider je mensen de stad wat laat zien, en in mijn ogen is dat net wat meer dan alleen 's avonds uitgaan. Maar ieder zijn dingetje.
pi_30314195
Ik heb vorig jaar nog een keileider (keilijer) op zijn gezicht moeten stompen omdat hij met mijn vriendin zat te kutten.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')