Lijkt me wel ja, denk dat je daar eerst heen moet, je zooi daar achter laten en dat het dan begint voor jou.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:38 schreef daReaper het volgende:
[..]
Maar ik zit me dus af te vragen waar ik mn spullen dan moet laten... gewoon in die zaalNaja... Kom er wel achter...
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:03 schreef jeloo het volgende:
haha de sleep in is al kut maar nu ook nog helemaal bij de aclo
Ach ej, nog een paar daagjes, kun jij weer zonder te ergeren door de straat heen lopenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik erger me dood aan al die lallende keilopersWonen er ook nog keileiders bij ons in de straat
Met hun gore roze homo-armbandjes (maar ze hebben wel een mooi shirtje aan
. Ik zal blij zijn als het voorbij is
Dan moet je wel het goeie voorbeeld geven. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:03 schreef jeloo het volgende:
waarom taaien al mn kindjes steeds zo vroeg af
zo leren ze nooit bier te drinken
Als je een bievakmuts opdoet en een paar zwartgeschilderde flessen cola rond je middel bindt wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:49 schreef VrijeVal het volgende:
kom ik de traffic light party in zonder bandje?
Heb ik jou dan niet geinterviewd voor I-see webTVquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:27 schreef Haushofer het volgende:
* Haushofer staat vanmiddag in de Martinikerk de slinger van Foucault te bewaken
Komt kijken, komt kijken! Ongeacht de hoeveelheden bier van de vorige avond.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:40 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Heb ik jou dan niet geinterviewd voor I-see webTV![]()
Is goedquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Helaas komt het niet op de website... zat te ver naast ons uiteindelijke onderwerp. Wat ik wel kan doen is er even een WMV'tje van maken en dan stuur ik die naar je toe.
Redelijk tot goedquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Is goedZou je het naar haushofer@fok.nl kunnen sturen? Kweet niet hoe groot ie is? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ik het deed voor die camera
![]()
hehe zo jong.. en dan al een hekel aan lieve schattige keilopertjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik erger me dood aan al die lallende keilopersWonen er ook nog keileiders bij ons in de straat
Met hun gore roze homo-armbandjes (maar ze hebben wel een mooi shirtje aan
. Ik zal blij zijn als het voorbij is
quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:24 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Redelijk tot goedIk zal even kijken of het me morgen lukt
![]()
Ach sommige mensen he... voorlopig ben ik alleen maar lieve kei-lopers tegen gekomen.... en vanavond maar even zien tijdens het eindfeest of er wat leuks tussen zitquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:56 schreef dutchmilan het volgende:
[..]
hehe zo jong.. en dan al een hekel aan lieve schattige keilopertjes![]()
Hoewel Martini Plaza niet kan tippen aan Kardinghe. Hoor ik nog al es.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:48 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ach sommige mensen he... voorlopig ben ik alleen maar lieve kei-lopers tegen gekomen.... en vanavond maar even zien tijdens het eindfeest of er wat leuks tussen zit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |