Heet je toevallig Dimitri?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:18 schreef Sport_Life het volgende:
Hoezo k heb vandaag de keitraining gehad hoor als keileider
Maar ik hèb nog geen kamerquote:
Jij hebt morgen een kamer vrij in Groningen? Doe eens wat meer infoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:25 schreef maarten.toomcafe het volgende:
Nee nog niet, maar morgen waarschijnlijk wel
als je genoeg betaalt ga ik wel een weekje bij mn ouders tukkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:13 schreef daReaper het volgende:
[..]
Jij hebt morgen een kamer vrij in Groningen? Doe eens wat meer info
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een kamer voor de rest van mijn studietijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:57 schreef jeloo het volgende:
[..]
als je genoeg betaalt ga ik wel een weekje bij mn ouders tukken
een wathuisquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:18 schreef jeloo het volgende:
ga gewoon tijdens de keiweek in een vindi huis tukken
Dat lijkt me dus echt KUT, een vriend van me zijn broers kamer kunnen wij "lenen". Anders moest ik elke avond met de laatste trein (half 1quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:03 schreef daReaper het volgende:
[..]
een wathuis
maar ik slaap nu in 1 of andere zaal ofzo
Maar ik zit me dus af te vragen waar ik mn spullen dan moet laten... gewoon in die zaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:35 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt KUT, een vriend van me zijn broers kamer kunnen wij "lenen". Anders moest ik elke avond met de laatste trein (half 1) al naar huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |