Ja zeker, dat is keileuk man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:44 schreef bbfakir het volgende:
Gaan jullie keien gooien dan?
groene blaadjes. komen net van de christelijke middelbare school van het platteland, klaar om voor het eerst vernederd te wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:56 schreef robh het volgende:
Keiweek
Massa's dronken eerstejaars studenten.
Veel kroegen kom je niet in zonder keipasje.
Kortingbonnetjes voor bier.
Ach ja, als het maar gezellig is.
Ik ga dan maar een weekje niet de kroeg in![]()
AJAXquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:58 schreef HekManiac het volgende:
[..]
Moet je wel je avatar veranderen.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:48 schreef roepdeman het volgende:
Exact Same Here!!!
Gevangen in GroningenS-Two ik steun je! JuanFran!
die is nu op de vismarktquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:57 schreef Klonk het volgende:
vroegah in mijn studententijd hadden ze in de keiweek altijd een openluchtbios op de grote markt, was altijd erg gezellig
De KEI-week heeft niks met vernederen te maken. Is alleen maar een leuke kennismaking met de stad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:13 schreef -erwin- het volgende:
[..]
groene blaadjes. komen net van de christelijke middelbare school van het platteland, klaar om voor het eerst vernederd te worden
Tis geen ontgroening.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:13 schreef -erwin- het volgende:
[..]
groene blaadjes. komen net van de christelijke middelbare school van het platteland, klaar om voor het eerst vernederd te worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |