*Eens is, was tien stemdagen terug al irritant, stem dan niet ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij niet hoor, maar bij voorbaat stem je al niet op een Nintendo character. Die probeer je altijd weg te stemmen, ongeacht de tegenstander. Elke keer opper je om de Nintendo character weg te stemmen. Zal mij verder een worst wezen, maar op den duur wordt het vervelend.
En ik denk dat je je in die laatste zin nog aardig kan vergissen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW..;;;;;.WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.;;;;;;;WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW;;;;;;;;;WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW..WWWWWWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.;;;;;;;;.WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW..;;.WWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW...;;;.......;;..WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.;;..WWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWW...;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.;;;.WWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWW.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWWWWWWWWWWWWWWW.;;;;..WWWWWW WWWWWWWWWWWWWW;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.WWWWWWWWWWWWWW.;;;;;..WWWWW WWWWWWWWWWWW.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.WWWWWWWWWWWW.;;;;;;..WWWW WWWWWWWWWW....;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.WWWWWWWWWW.;;;;;;;;..WWW WWWWWWWW.WWW..WWWWV..;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;+..WWWWWWW.;;;;;;;;;..WWW WWWWWW.WWWWWWWWWWWWWWWW;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWW.;;;;;;;;;;;..WWW WWWWW.VW......WWWWWWWWW.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;....;;;;;;;;;;;..WWWW WWWWW.WW......WWWWWWWWWW.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWWW WWWWW..WWW.....WWWWWWWWV.;;;;;;...;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWWWWWW WWWWW.;.W.WWWWWWWWWWWWW.;;;;;;;;..;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.WWWWWWWW WWWWW...;.VW..WWWWWWWW.;..;;;;;;..;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWWWW WWWWWW......;;;......;;;;;;..;;;..;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWWW WWWWWW.WW.VV...............;;;;;..;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWW WWWWWW.WW.WWWWV.;;;;;;.;....;;;...;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;....;;;;;;;;;;;..WWWW WWWWWW.WW.WWWWV....;;;;;;;..;;;..;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWW..;;;;;;;;;..WWWW WWWWWW.WW.WWWWV.;;;;;;.;;;;.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..;;....WWWWWW..;;;;;;;;..WWWW WWWWWW.WW.WWWWV.....;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.;;;;....WWWWWWWWWWW.;;;;;;..WWWWW WWWWWW.WW.WWWWV.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.;;.....WWWWWWWWWWWW.;;;;;;..WWWWW WWWWWW....WWWWV..;;;;;;;.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;......WWWWWWWWWWWWWW.;;;;;..WWWWWW WWWWWWWWWW...WV.WW......+;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;...WWWWWWWWWWWWWWW.;;;;;;.WWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW..;;;;;;;;;;;;;;;;;...WWWWWWWWWWWWWWWWWW.;;;..WWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW..;;;;;;;;;...WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.;;.WWWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW |
Absoluut niet. Worms vs Link had de finale moeten zijn, maar dat kon helaas nietquote:
Ik wil de volgende keer dan de 24 pixel van links en 35 van onder uit de paddestoel in het 3e vraagteken in level 2 van Mario nominerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:55 schreef borisz het volgende:
volgende x naar de 128 namen als het lukt, maar dan moeten we misschien ook de voetbal uit PES nomineren![]()
Dan liever Pac-Man vs. Mario. 2 grootste gamefiguren aller tijden, Link kennen relatief weinig mensen wanneer je het gaat vergelijken met game legendes als Pac-Man en Marioquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Absoluut niet. Worms vs Link had de finale moeten zijn, maar dat kon helaas niet![]()
En The Legend of Zelda is geen game legende wou je zeggen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
2 grootste gamefiguren aller tijden, Link kennen relatief weinig mensen wanneer je het gaat vergelijken met game legendes als Pac-Man en Mario
Meisjes die Zelda vet vindenquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En The Legend of Zelda is geen game legende wou je zeggen?![]()
Die waren door de fokusers genomineerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:35 schreef coz het volgende:
hoe is dat eerste lijstje met 64 namen tot stand gekomen .. ik mis er nog wel een paar![]()
Zoveel mensen kennen Link (of uberhaupt de Zelda games) niet. Enkel een deel van de gamers. Terwijl bijna iedereen Pac-Man en Mario wel kent. Link komt niet eens in de buurt qua grootte van die twee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En The Legend of Zelda is geen game legende wou je zeggen?![]()
Eh, dat zou ik niet zo snel zeggen. Ik ken geloof ik geen enkele gamer die link en zelda niet kennen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zoveel mensen kennen Link (of uberhaupt de Zelda games) niet. Enkel een deel van de gamers. Terwijl bijna iedereen Pac-Man en Mario wel kent. Link komt niet eens in de buurt qua grootte van die twee.
Maar ken je ook niet games die Link en Zelda kennen. Want zelfs niet gamers kennen vaak Mario en Pac Man, maar Link helemaal niet. Verandert er niks aan dat Mario terecht eruit werd geschopt door Link.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Link, absoluut.
[..]
Eh, dat zou ik niet zo snel zeggen. Ik ken geloof ik geen enkele gamer die link en zelda niet kennen.
Gijs, eind dit jaar zit jij ook te kwijlen als hij bij jou over het scherm huppeltquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fucking Nintendo adepts hier..
Die maillothomo wint ook nog.
Ja, wsl wel hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, eind dit jaar zit jij ook te kwijlen als hij bij jou over het scherm huppelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |