quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:54 schreef mordradead het volgende:
Link is een toffer karakter, pacman speelt in een to.... o nee, dat is helemaal geen toffer spel
quote:
quote:
quote:
Link is okee ollee oleeeequote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:38 schreef mordradead het volgende:
"Link for teh win"
Uiteraard. Maar dit is net als met politieke verkiezingen, zodra je een 1/4 van de uitslag binnen hebt verandert er meestal weinig meer.quote:
Gniffel, liever niet, ik wil de kans niet mislopen om goed te lachen als Pac Man alsnog wintquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:41 schreef mordradead het volgende:
daarom een slotje
Link it isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:33 schreef Thomper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Link is okee ollee oleeee
Edit: Toevoegingen
[..]
[..]
[..]
quote:
Zegt iemand die Diiddy Kong racing het beste spel voor de n64 vindquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:44 schreef davidov het volgende:
heb nooit wat aan die zelda spellen gevonden... saai en kinderachtig... Heb dan wel een N64 maar heb altijd de nintendo spellen vermeden omdat ik er geen zak aan vond (uitzondering: diddy kong racing....)
Geen haar op mn hoofd dat nu ook op dat verwijfde ventje kan stemmen...Dan maar die all time klassieker, Pac-man, swerelds beroemste game karakter denk ik toch wel.
Je zou ook eens iets van Nintendo leuk vinden hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:44 schreef davidov het volgende:
heb nooit wat aan die zelda spellen gevonden... saai en kinderachtig... Heb dan wel een N64 maar heb altijd de nintendo spellen vermeden omdat ik er geen zak aan vond (uitzondering: diddy kong racing....)
Geen haar op mn hoofd dat nu ook op dat verwijfde ventje kan stemmen...Dan maar die all time klassieker, Pac-man, swerelds beroemste game karakter denk ik toch wel.
Geef nou maar toe, je kon niet eens die Kokiri Sword vinden (als je OoT überhaupt hebt gespeeld)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:44 schreef davidov het volgende:
Zelda games zijn niet heel moeilijk. Maar eerlijk gezegd vond ik de Zelda games op de gameboy altijd veel leuker dan die op de consoles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:10 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Want de meeste mensen die Zelda niks aan vinden, vinden het in werkelijkheid te moeilijk
OT: Link!![]()
![]()
lezen stumperquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Zegt iemand die Diiddy Kong racing het beste spel voor de n64 vind![]()
Het is geen RPG en het draait niet om potions verzamelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:51 schreef davidov het volgende:
@chanty87 nah ik heb uberhaupt nooit zelde gespeeld moet ik toegevenmaar toen ik bij iemand was en zag dat het ging om paardje rijden, potions verzamelen, en op je fluit spelen (no pun intended) toen hield ik het voor gezien... RPG's zijn saai, niet mijn smaak...
Dat hoeft van mij niet hoor, maar bij voorbaat stem je al niet op een Nintendo character. Die probeer je altijd weg te stemmen, ongeacht de tegenstander. Elke keer opper je om de Nintendo character weg te stemmen. Zal mij verder een worst wezen, maar op den duur wordt het vervelendquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:51 schreef davidov het volgende:
@tomasso waarom zou ik iets van nintendo perse leuk moeten vinden? Is dat mijn sociale plicht aan de maatschappij?Ik vind de soellen van nintendo 9 van de 10 keer suf, smaken verschillen he
En ik denk dat er meer mensen van pac-man gehoord hebben dan van mario...
Half-Life is nog steeds briljantquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef davidov het volgende:
@Xrenity ik vind van wel(ach half life is toch beter, of heb je dat ook al laten vallen?
)
Roger Wilco is een paar ronden geleden uitgeschakeld. Wil je alle dagen en tussenstrijden teruglezen, dan kan dat op FOK!games:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:49 schreef Rikoko het volgende:
LINK!
OF ROGER WILCOSPACE QUEST OWNS YOU!
Ooh dwaas!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:51 schreef davidov het volgende:
@chanty87 nah ik heb uberhaupt nooit zelde gespeeld moet ik toegevenmaar toen ik bij iemand was en zag dat het ging om paardje rijden, potions verzamelen, en op je fluit spelen (no pun intended) toen hield ik het voor gezien... RPG's zijn saai, niet mijn smaak...
*Eens is, was tien stemdagen terug al irritant, stem dan niet ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij niet hoor, maar bij voorbaat stem je al niet op een Nintendo character. Die probeer je altijd weg te stemmen, ongeacht de tegenstander. Elke keer opper je om de Nintendo character weg te stemmen. Zal mij verder een worst wezen, maar op den duur wordt het vervelend.
En ik denk dat je je in die laatste zin nog aardig kan vergissen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW..;;;;;.WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.;;;;;;;WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW;;;;;;;;;WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW..WWWWWWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.;;;;;;;;.WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW..;;.WWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW...;;;.......;;..WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.;;..WWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWW...;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.;;;.WWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWW.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWWWWWWWWWWWWWWW.;;;;..WWWWWW WWWWWWWWWWWWWW;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.WWWWWWWWWWWWWW.;;;;;..WWWWW WWWWWWWWWWWW.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.WWWWWWWWWWWW.;;;;;;..WWWW WWWWWWWWWW....;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.WWWWWWWWWW.;;;;;;;;..WWW WWWWWWWW.WWW..WWWWV..;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;+..WWWWWWW.;;;;;;;;;..WWW WWWWWW.WWWWWWWWWWWWWWWW;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWW.;;;;;;;;;;;..WWW WWWWW.VW......WWWWWWWWW.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;....;;;;;;;;;;;..WWWW WWWWW.WW......WWWWWWWWWW.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWWW WWWWW..WWW.....WWWWWWWWV.;;;;;;...;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWWWWWW WWWWW.;.W.WWWWWWWWWWWWW.;;;;;;;;..;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.WWWWWWWW WWWWW...;.VW..WWWWWWWW.;..;;;;;;..;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWWWW WWWWWW......;;;......;;;;;;..;;;..;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWWW WWWWWW.WW.VV...............;;;;;..;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWW WWWWWW.WW.WWWWV.;;;;;;.;....;;;...;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;....;;;;;;;;;;;..WWWW WWWWWW.WW.WWWWV....;;;;;;;..;;;..;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..WWWW..;;;;;;;;;..WWWW WWWWWW.WW.WWWWV.;;;;;;.;;;;.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..;;....WWWWWW..;;;;;;;;..WWWW WWWWWW.WW.WWWWV.....;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.;;;;....WWWWWWWWWWW.;;;;;;..WWWWW WWWWWW.WW.WWWWV.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.;;.....WWWWWWWWWWWW.;;;;;;..WWWWW WWWWWW....WWWWV..;;;;;;;.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;......WWWWWWWWWWWWWW.;;;;;..WWWWWW WWWWWWWWWW...WV.WW......+;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;...WWWWWWWWWWWWWWW.;;;;;;.WWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW..;;;;;;;;;;;;;;;;;...WWWWWWWWWWWWWWWWWW.;;;..WWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW..;;;;;;;;;...WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.;;.WWWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW |
Absoluut niet. Worms vs Link had de finale moeten zijn, maar dat kon helaas nietquote:
Ik wil de volgende keer dan de 24 pixel van links en 35 van onder uit de paddestoel in het 3e vraagteken in level 2 van Mario nominerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:55 schreef borisz het volgende:
volgende x naar de 128 namen als het lukt, maar dan moeten we misschien ook de voetbal uit PES nomineren![]()
Dan liever Pac-Man vs. Mario. 2 grootste gamefiguren aller tijden, Link kennen relatief weinig mensen wanneer je het gaat vergelijken met game legendes als Pac-Man en Marioquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Absoluut niet. Worms vs Link had de finale moeten zijn, maar dat kon helaas niet![]()
En The Legend of Zelda is geen game legende wou je zeggen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
2 grootste gamefiguren aller tijden, Link kennen relatief weinig mensen wanneer je het gaat vergelijken met game legendes als Pac-Man en Mario
Meisjes die Zelda vet vindenquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En The Legend of Zelda is geen game legende wou je zeggen?![]()
Die waren door de fokusers genomineerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:35 schreef coz het volgende:
hoe is dat eerste lijstje met 64 namen tot stand gekomen .. ik mis er nog wel een paar![]()
Zoveel mensen kennen Link (of uberhaupt de Zelda games) niet. Enkel een deel van de gamers. Terwijl bijna iedereen Pac-Man en Mario wel kent. Link komt niet eens in de buurt qua grootte van die twee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En The Legend of Zelda is geen game legende wou je zeggen?![]()
Eh, dat zou ik niet zo snel zeggen. Ik ken geloof ik geen enkele gamer die link en zelda niet kennen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zoveel mensen kennen Link (of uberhaupt de Zelda games) niet. Enkel een deel van de gamers. Terwijl bijna iedereen Pac-Man en Mario wel kent. Link komt niet eens in de buurt qua grootte van die twee.
Maar ken je ook niet games die Link en Zelda kennen. Want zelfs niet gamers kennen vaak Mario en Pac Man, maar Link helemaal niet. Verandert er niks aan dat Mario terecht eruit werd geschopt door Link.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Link, absoluut.
[..]
Eh, dat zou ik niet zo snel zeggen. Ik ken geloof ik geen enkele gamer die link en zelda niet kennen.
Gijs, eind dit jaar zit jij ook te kwijlen als hij bij jou over het scherm huppeltquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fucking Nintendo adepts hier..
Die maillothomo wint ook nog.
Ja, wsl wel hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, eind dit jaar zit jij ook te kwijlen als hij bij jou over het scherm huppelt
Mag ik zeggen dat hoewel ik ook Link naar de overwinning heb gestemd, ik absoluut niet zit te wachten op de nieuwe Zelda. Link is cool, maar ik vind zijn games, op Legend na, absoluut ruk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, eind dit jaar zit jij ook te kwijlen als hij bij jou over het scherm huppelt
Hoef je geen verkiezing voor te houden. Finale: Legend of Zelda vs Mario Bros 3.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:48 schreef Hammet het volgende:
En nu? 'Populairste game'-toernooi?
Ik hou het voorlopig gezien met toernooien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:48 schreef Hammet het volgende:
En nu? 'Populairste game'-toernooi?
Dan laat je het iemand anders doenquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig gezien met toernooien.
? Waar zie jij een maillot dan? Waar zie jij een homo? FYI, da's een heel pak. Loopt door tot je armen enzo... Kijken is ook een vak hèquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fucking Nintendo adepts hier..
Die maillothomo wint ook nog.
valt wel mee, er zijn nog best veel die op link hebben gestemdquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:03 schreef existenz het volgende:
Want een hoop cultuurbarbaren hier weer op fok, maar dat wisten we al langer
Ik zie het liever andersom. Smiley's zijn veredelde pac mansquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Uiteraard Link, Pacman is maar een veredelde Smiley
Pacman is een levensvertolking van een Pizza met een punt eruit...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zie het liever andersom. Smiley's zijn veredelde pac mans
En de smiley is daar weer opgebaseerd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Pacman is een levensvertolking van een Pizza met een punt eruit...
Dat zeg ik, cultuurbarbarenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
valt wel mee, er zijn nog best veel die op link hebben gestemd
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |