Wanneer werd Al-Qaeda onthoofd dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb die van Al Qaida al gezien.![]()
Ja die wou ze graag hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moest ze bij jou ook hard lachen om het afgesneden hoofd van die Egyptenaar?
Van dat die gasten DOOR Al Qaida werden onthoofd, je weet wel, met dat bloed enzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wanneer werd Al-Qaeda onthoofd dan?![]()
Bieropmerking...op een biertijdstip..dus dan mag het![]()
Meer! Meer! Meer!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:23 schreef Brechtje het volgende:
-Mo- jij vond dat filmpje erg intressant, niet?
Goh...bloed....verassendquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van dat die gasten DOOR Al Qaida werden onthoofd, je weet wel, met dat bloed enzo.![]()
![]()
ogrish.com een hele lijst onthoofdingsfilmpjes, speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Meer! Meer! Meer!
En jij mag mij gewoon Mo noemen hoor![]()
Bedank!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
ogrish.com een hele lijst onthoofdingsfilmpjes, speciaal voor jou.
allebeiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:28 schreef Jaguarized het volgende:
Posten of filmpjes?
Ja hier wordt altijd 's nachts ACTIEF gepost.quote:
jij bent in ieder geval goed bezigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hier wordt altijd 's nachts ACTIEF gepost.![]()
Valt mee hoor..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
jij bent in ieder geval goed bezig![]()
Idd. Maar ik moet nog een paar posts.quote:
Ik moet t/m 5671quote:
Doag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:38 schreef Brechtje het volgende:
Ik ben slapen allemaal, morgen drukke dag. Ciao
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |