Dat bedoel ik, nee dus...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kun je ook nog vertellen wát je gezien hebt?

Ik ga nu maar lekker rustig het RTL nieuws kijken of zo.. kijken of ik dan wat verbanden kan leggen.quote:

Je moet ze wel heel snel lezen natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Die commentaren hier zijn wel echt hilarisch als je het allemaal achter elkaar leest

Puik plan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga nu maar lekker rustig het RTL nieuws kijken of zo.. kijken of ik dan wat verbanden kan leggen.

Whehe.. gelukkig nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:34 schreef Toad het volgende:
Volgens mij hebben een aantal mensen hier Talpa aandelen.

Als je effe aangeeft waar ik in kan tekenen..quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:34 schreef Toad het volgende:
Volgens mij hebben een aantal mensen hier Talpa aandelen.

3D wolken dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:35 schreef Toad het volgende:
Hey maar hoe was het weer bericht? Want toen was ik aan het wegdromen bij Daphne op RTL4? Beau zei namelijk dat het speciaal was...

Daphne is leuker.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:35 schreef Toad het volgende:
Hey maar hoe was het weer bericht? Want toen was ik aan het wegdromen bij Daphne op RTL4? Beau zei namelijk dat het speciaal was...

quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten*
correct!![]()

Dan heb je precies verkeerd gezapt hoor..quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:38 schreef Cee het volgende:
Heb zitten zappen tussen NSE en Boulevard, en op NSE was telkens sport. Waar is m'n dagelijkse portie nutteloze leeghoofdige entertainment-nieuws? Bastards.

RTL heeft me afgericht zodat ik automatisch na 'n kwartier overschakel om reclame te vermijden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan heb je precies verkeerd gezapt hoor..

Meelopen met de massa is het. Zeiken op Talpa is nu eventjes hip.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef BMH het volgende:
Al die veroodelingen over talpa. Moet je de eerste aflevering van RTL boulevard eens terug zien. Dat zag er ook niet lekker uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |