Ik zei het he!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:05 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Het boek vind ik geweldig, heb al 154 bladzijdes gelezen... Zal straks of morgen wel uit zijn.
Ranzen en Sjanzen in Diogenesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:23 schreef -moi- het volgende:
weet iemand of er ergens een leuk intro feest is op donderdag??
Diogenes? Zijn ze niet failliet??quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Ranzen en Sjanzen in Diogenes
En Beestfeest in Doornroosje...
Dus je mentoren staan in de brief die je gekregen hebt.
Laat het nu zo zijn dat ik helemaal geen brief gekregen heb. Dat verschilt gewoon per opleiding
Een vriend van mij is ook mentor en bij zijn studie verdelen ze de studenten pas zondag onder de mentoren, omdat zondag pas de inschrijving sluit.
Ik ga er van uit dat dit bij mijn studie ook zo is.
Het hoort bij de intro zelf. In het weekend ga je met jouw groepje en andere groepjes die zich hebben ingeschreven op "weekendkamp". Meestal is zon kamp georganiseerd door een vriendenclubje, ons weekend was bijvoorbeeld geregeld door mensen van gang zoveel uit Vossenveld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef ChrisJX het volgende:
Dat weekend ertussen, is dat gewoon een introweekend dat echt bij de introductieweek hoort, of is dat een introweekend van de studentenverenigingen? In het eerste geval, wat doe je in dat weekend?
dat weekend hoort echt bij de introductie. Verschillende groepen bieden een weekend aan, waaronder ook de studentenverenigingen. Je moet dan met je groepje kiezen waar je heen gaat en dat hoeft echt niet een weekend van een studentenvereniging te zijn, er zijn nog genoeg andere keuzes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:17 schreef ChrisJX het volgende:
Dat weekend ertussen, is dat gewoon een introweekend dat echt bij de introductieweek hoort, of is dat een introweekend van de studentenverenigingen? In het eerste geval, wat doe je in dat weekend?
Heel. Van de campus naar de stad loop je niet ff en eik heeft bijna iedereen een fiets bij zich, dus om als enige altijd achterop te moeten is niet echt tof. Alles is wel met OV te bereiken, maar je hele groep gaat fietsen dus dan wil je niet alleen met de busquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:25 schreef ChrisJX het volgende:
Bedankt voor alle uitlegHet is niet voor mijzelf maar voor een kennis. En aangezien ik zelf in Maastricht studeer en tien dagen wel ontzettend lang vond, ging ik ervan uit dat dat weekend van de verenigingen was. Maar ik zal doorgeven dat dat niet het geval is
Overigens, hoe noodzakelijk is een fiets?
Okee danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:32 schreef fee-tje het volgende:
Heel. Van de campus naar de stad loop je niet ff en eik heeft bijna iedereen een fiets bij zich, dus om als enige altijd achterop te moeten is niet echt tof. Alles is wel met OV te bereiken, maar je hele groep gaat fietsen dus dan wil je niet alleen met de bus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |