zeker en helemaal toen hij eigenlijk klaar was met spelen en de hele kroeg Brabant! Brabant! Brabant ging roepen! en hij toen dat nummer inzette, echt kippenvel!quote:
Was ik dan de enige die weg is gegaan daar omdat het gewoon te druk was.. ??quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:58 schreef lenin het volgende:
[..]
zeker en helemaal toen hij eigenlijk klaar was met spelen en de hele kroeg Brabant! Brabant! Brabant ging roepen! en hij toen dat nummer inzette, echt kippenvel!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Waar heb jij opeens last van Steef?
dat nummer!!quote:Brabant is idd een kippenvel liedje![]()
ik krijg ook altijd tranen in mijn ogen van ontroeringquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:09 schreef DonStefano het volgende:
En ik loop hier alleen, door een te stille stad; ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad....![]()
oow, hehequote:
Je wettenbundel deel II en het boek van Schlössels/ Stroink, Kern van het bestuursrecht. Tenminste als dit jaar ook dat boek gebruikt wordt.quote:Op maandag 5 september 2005 21:27 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Morgen begint het ..
maar welke boeken moet ik nou meenemen..
dit is mijn rooster voor morgen hehe
Inleiding tot de Rechtswetenschap I di. 8.30-10.30 uur zaal CC 1+ CC 5 P. Tak
Dinsdag 10.30-12.30 uur Staats- en bestuursrecht 80013 A. Bots
en niet het boek inleiding in het nederlans recht?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Je wettenbundel deel II en het boek van Schlössels/ Stroink, Kern van het bestuursrecht. Tenminste als dit jaar ook dat boek gebruikt wordt.
Nee joh, heb je voor een hoorcollege niet nodig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:43 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
en niet het boek inleiding in het nederlans recht?
oke dankjewelquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:20 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Nee joh, heb je voor een hoorcollege niet nodig.
'T was er maar vrij rustig vond ik, maar het gratis vat bier smaakte er niet minder om!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:59 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Gister in Ovum after-Katers-en-poezen-weekend-feest
Oh, te laat.
Had ze daar niet wat eerder aan kunnen denken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:19 schreef peejdorie het volgende:
Heu, mijn zusje heeft nog geen brief oid ontvangen over in welk mentorgroepje ze zit, waar ze hebben afgesproken morgenmiddag e.d. (gaat psychologie studeren). Iemand heel toevallig hier die psychologie doet/gaat doen?
Heb ik ook niet gekregen (politicologie), maar zul je vast wel bij de introductiebalie kunnen vragen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:19 schreef peejdorie het volgende:
Heu, mijn zusje heeft nog geen brief oid ontvangen over in welk mentorgroepje ze zit, waar ze hebben afgesproken morgenmiddag e.d. (gaat psychologie studeren). Iemand heel toevallig hier die psychologie doet/gaat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |