abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29589833
Jaja, het is bijna zover!
Hebben we (mensen die naar Nijmegen gaan dus ) er allemaal zin in?
pi_29592235
Nee
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:08:17 #3
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_29592510
Represent! Kom alleen donderdags ff stappen
__-*-__
pi_29602081
Jazeker

2de keer introweek in Nijmegen, dit jaar voor CIW.
pi_29602278
Ik kan er helaas niet bij zijn hoe graag ik ook erbij zou willen zijn. En dan voornamelijk de laatste dag
Heb hertentamen en moet werken
pi_29603994
Zelf ook zeker zin, maar ik verzuip straks een beetje in al die programma's, geloof ik..
Ik wil bij zo veel dingen gaan kijken.. Hellup!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:16:52 #7
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_29606445
Jahaaa!

Ik ben mentor en ga mijn kinderen wegwijs maken in hoe bier te drinken!
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_29606552
ja ik ga ook naar de introductie in nijmegen, denk alleen dat ik het na tien dagen wel een beetje zat ben
pi_29607519
Yeah, zeker zin in de intro!
pi_29608200
eenriantekamerinonderhuur@hotmail.com voor aankomende studenten die een (tijdelijke) kamer zoeken in Nijmegen. De periode is van half januari 2006 tot juli 2006.
Mail me voor info.
You won't only find crap in the toilet
pi_29622907
Weet iemand wanneer je iets te horen krijgt over wanneer je waar ergens moet zijn en het tijdstip volgende week zondag? Of krijg je dat nog te horen?
pi_29623059
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 10:51 schreef Marieke1 het volgende:
Weet iemand wanneer je iets te horen krijgt over wanneer je waar ergens moet zijn en het tijdstip volgende week zondag? Of krijg je dat nog te horen?
ik heb een brief daarover gekregen, met het tijdstip waarop we elkaar zondag ontmoeten.
  zondag 14 augustus 2005 @ 11:07:59 #13
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29623140
Een vriend van me en ik gaan al jaren de intro-meisjes van 17 of iets ouder lastig vallen
We zijn beide net afgestudeerd en dan gaan we de kroegen af en eens gezellig een babbeltje maken.
Altijd een leuke bezigheid.
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_29623728
Je kunt toch ook op het opleidingsprogramma zien waar je elkaar ontmoet?
Althans, bij mij stond dat er bij... 18.30 op het station (waar op het station, geen idee )
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:02:32 #15
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29624318
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:13:13 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_29653526
Present
Ik ben wel een paar avonden in de stad te vinden om de nieuwe studentes welkom te heten
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_29653685
Present .
Gewillige eerstejaars dames mogen zich opstellen in rijen van 4 .
pi_29658781
Ik ga naar de rechtenintro.. maar ik snap er geen ene moer van waar en hoelaat ik er moet zijn..

en je moet daar je boeken kopen ofzo.. niet goed wijs die gasten daar..
pi_29658924
Ik ga ook wel, als het me uitkomt ..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_29659473
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:13:14 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_29660469
Spam verwijderd

[ Bericht 86% gewijzigd door MutZ op 16-08-2005 00:49:05 ]
You won't only find crap in the toilet
pi_29661479
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het toch niet? Je hebt een brief gekregen wanneer je zondag waar en hoe laat ergens moet verschijnen. Vanaf daar hoor je meer. Je mentormamma's en/of -pappa's leggen je van alles uit over het studentenleven en je boeken. En mochten ze dat niet doen, dan heb je nog je studiegids, waar alles letterlijk in staat, en de Dekker v/d Vegt, waar je al je boeken zo kunt kopen. Niet gaan lopen huilen en schelden als je je nog nergens in verdiept hebt. .
euh.. ja
pi_29662114
Waarom is het trouwens zo dat de Intro in Nijmegen 10 dagen duurt terwijl dat nergens anders zo is. Ik vind het allemaal wel leuk en aardig maar dat ze je zowat verplichten om zelf een slaapplek te regelen vind ik een beetje overdreven. Houden ze er ook rekening mee dat je dan een hele koffer met kleren etc mee moet nemen of verwachten ze dat Nijmegen volgende week zomerse temperaturen gaat krijgen waardoor een zwembroek en teenslippertjes voldoende is voor 10 dagen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_29662184
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom is het trouwens zo dat de Intro in Nijmegen 10 dagen duurt terwijl dat nergens anders zo is. Ik vind het allemaal wel leuk en aardig maar dat ze je zowat verplichten om zelf een slaapplek te regelen vind ik een beetje overdreven. Houden ze er ook rekening mee dat je dan een hele koffer met kleren etc mee moet nemen of verwachten ze dat Nijmegen volgende week zomerse temperaturen gaat krijgen waardoor een zwembroek en teenslippertjes voldoende is voor 10 dagen?
indeed.. nee die mensen houden van stinken.. en denken dat iedereen daar zo een kamer regelt en anders in de goot..

En 10 dagen is absurt.. bijna een vakantie man..
pi_29662227
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Een redelijk aantal mensen skipt het weekend (hupsa, weer drie dagen minder) en verder zijn de maandag t/m donderdag bijna volledig gevuld door het programma van de uni (sportdag, studiebeurs oid) of van je faculteit (iig was bij de medische faculteit wel zo). Je houdt eik stiekem best wel weinig tijd over . In de tweede week is er nog een dag waarin ze de stad ingaan (Nijmeegse dag) en de maandag na het weekend begon bij ons pas om 2 uur ofzo, veel mensen slapen van zondag op maandag ook gewoon "thuis".

Wat betreft je kamer: meestal wordt er op de eerste dag door je mentorpapa's en -mama's zo veel mogelijk geschoven om je bij je mentorbroertjes en -zusjes in te stouwen en verder is er meestal wel plek bij een of ander dispuut/studentenvereniging .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')