Wij hebben een pupquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:46 schreef Magneet het volgende:mogguh vermoeiend zo'n dag met een 5-jarige
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:33 schreef Bastard het volgende:
Wat een gekte zeg, pleur dan de stekker er maar uit
En hoe zit dat.. als het DDOS zou zijn, ben je helemaal niet bereikbaar..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:02 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen
Hebben jullie alsjeblieft medelijden met mij![]()
Ik heb spinningcursus![]()
mijn billen
![]()
quote:
Zit je al in Chinaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe plaats, nieuw hotel, fatsoenlijke internet-verbinding, traag Fok
Al bijna 3 weken muts!quote:
Muts wat ben je toch een schatjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al bijna 3 weken muts!
Ijsland, ook cool
Vanaf die hoogte en met die snelheid komt water even hard aan als beton hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:40 schreef GinaG het volgende:
Ik ben alleen bang voor de zee(we vliegen over zee, heb ik al nagevraagd bij the reisburo
)
Valt wel mee, is wel lekkere temperatuur hier in Dali (Zuid-Oost China, bij de grens met Burma). Wel een paar dagen flink regen gehad.quote:Vertel hoe bevalt het daar? Schroei je weg?
Da's waar maar die angst hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
Vanaf die hoogte en met die snelheid komt water even hard aan als beton hoor.En enger als landen op Lahsa kan het niet zijn. Dan vlieg je tussen bergen heen die boven het vliegtuig uitkomen.
Regen is wat minder idd, en lekker gegeten daarquote:Valt wel mee, is wel lekkere temperatuur hier in Dali (Zuid-Oost China, bij de grens met Burma). Wel een paar dagen flink regen gehad.
Eten is heerlijk. Heel anders dan "onze" Chinees.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:47 schreef GinaG het volgende:
Regen is wat minder idd, en lekker gegeten daar![]()
Zeg moet je een beetje conditie hebben voor een Djoser reisIs mij gezegd dat dat wel zo is
![]()
Ik ga rottend haaienvlees eten in IJsland, schijnt een delicatesse te zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eten is heerlijk. Heel anders dan "onze" Chinees.
Conditie nodig? Bij Djoser?Nog niks van gemerkt.
Ik heb voorgister darmen gegeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:57 schreef GinaG het volgende:
Ik ga rottend haaienvlees eten in IJsland, schijnt een delicatesse te zijn![]()
![]()
Een kleine anderhalve week.quote:Hoe lang blijf je nog in China?
Wen schon den schon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:01 schreef GinaG het volgende:
Toe maar meneer hangt 4,5 week in China rond, waarom ook niet he![]()
Hoe is de groep an sich? Is het waar dat er veel homo's zijn![]()
Ja maar dat is tijd van het jaar hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Homo's niet, wel veel leraren.
Hotels zijn redelijk goed. Soms iets minder, maar dan maakt de locatie weer veel goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:08 schreef GinaG het volgende:
Ja maar dat is tijd van het jaar heSlaap je nog een beetje in lekkere hotels of is het ech rimboe, rimboe daar?
2 rugtassen, ongeveer 15 kg per stuk. Inmiddels iets zwaarder door souvenirs.quote:Hoe zwaar waren jullie tassen trouwens?
Mij is verteld dat ik in IJsland zodra we buiten Reykjavik zijn redelijk de rimboe in gaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hotels zijn redelijk goed. Soms iets minder, maar dan maakt de locatie weer veel goed.![]()
[..]
2 rugtassen, ongeveer 15 kg per stuk. Inmiddels iets zwaarder door souvenirs.
Ga je met Djoser?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:15 schreef GinaG het volgende:
Mij is verteld dat ik in IJsland zodra we buiten Reykjavik zijn redelijk de rimboe in ga![]()
15:31quote:Hoe laat is het daar nu in China
Magneet!quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb voorgister darmen gegeten.![]()
Gijsssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
Strollllieee![]()
Hoe is het nu pik.... geniet je een beetje?
Alleen? Dan wordt je met alleenreizende lesbo's op een kamer gestopt.quote:
Alles goed hier Gijs.... we missen het koude front.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssssssssssss
Ja, Gijs, heerlijk. Al heel veel mooie dingen gezien! Hoe gaat het hier? Alles lekker met de zwangere vrouwen? Nog cool gamenieuws?
Komt wel goed ik snurk hardquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen? Dan wordt je met alleenreizende lesbo's op een kamer gestopt.
Haiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:48 schreef Toadette het volgende:
goeiemorgen daar!
Goedemorgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:48 schreef Toadette het volgende:
goeiemorgen daar!
F.O.T.O.Squote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:48 schreef GinaG het volgende:
stel dat het nou lekkere lesbo's zijn![]()
[afbeelding]
Woensdag over een week.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:48 schreef Chocobo het volgende:
Alles goed hier Gijs.... we missen het koude front.
God of War uitgespeeld. Einde viel wat tegen, voor de rest topBen net begonnen met Star Ocean 3..... en de eerste gameplay trailers van Tombraider legends zien er top uit
![]()
Katamari ofzo komt hier pas lente 2006 maar die wil ik ook gamen
Wanneer kom je terug?
de foto komt nog als we terug zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Magneet!Ze hebben hier goudvissen die op jou lijken man!
Zijn over en bijna klaar hier..... housewarming als jullie terug zijn !quote:
vooral dat laatste stukje vind ik lief!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn over en bijna klaar hier..... housewarming als jullie terug zijn !
Gezellig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Zijn over en bijna klaar hier..... housewarming als jullie terug zijn !
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:54 schreef Toadette het volgende:
[..]
de foto komt nog als we terug zijn.
neequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gezellig.Jij moet met die dikke en die neger ook nog eens langskomen Gijs.
zouden ze misschien tot nu toe niet langsgekomen zijn, omdat jij beloofd hebt dan voor ze te koken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gezellig.Jij moet met die dikke en die neger ook nog eens langskomen Gijs.
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
negertjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:00 schreef mr_Brown het volgende:
TOOAAADETTTEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
STRROOOLLLLIIIEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Lekker wa?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:03 schreef Toadette het volgende:
Ik heb er hier nog maar weinig gezien.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Chinesen kotsen hier op negers. Ze lopen allemaal met een paraplu rond om maar vooral niet bruin te worden.
dan voel ik me weer een beetje thuisquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
serieus....jullie zitten samen in China..... en dan gaan jullie nog tegen elkaar via Fok praten
![]()
![]()
![]()
Iedereen wilt eigenlijk wel arier zijn Gijsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Chinesen kotsen hier op negers. Ze lopen allemaal met een paraplu rond om maar vooral niet bruin te worden.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
serieus....jullie zitten samen in China..... en dan gaan jullie nog tegen elkaar via Fok praten
![]()
![]()
![]()
whehehehequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:09 schreef Toadette het volgende:
[..]
dan voel ik me weer een beetje thuis![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen GijskindersMijn papa is vandaag jarig
feli, mijn vrouwtje morgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen GijskindersMijn papa is vandaag jarig
Anders hou je toch gewoon je bek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:41 schreef Bastard het volgende:
[XBOX]Deel 131, het RETRO topic
Anders open je ff een nieuwe bolle klootzak.
Dat levenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders hou je toch gewoon je bek.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders hou je toch gewoon je bek.
Whehehe, subtielquote:
DE TERING DAT IS VROEG VOOR JOUWquote:
joytechquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Strol, Noot,... welke RGB scartverdeler hadden jullie nou ook alweer ?
25 euro nog maarquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
joytech
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=443968&navid=29
ik heb um ook
idd stront goedkoop nu zeg en ja wel wat groot maar aan de achterkant grbeuikt hij wel al die ruimtequote:Op zondag 14 augustus 2005 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
25 euro nog maarRoy am cry
Anyway, dat ding is perfect, enige nadeel is dattie een beetje aan de grote kant is. Maar 4 apparaten via RGB aansluiten maakt het wel goed
gefeliciteerd Magneet!quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:33 schreef Magneet het volgende:Er is er 1 jarig hoera hoera en dat kun je wel zien dat is me kuiken
![]()
Ene dag wel, andere dag niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:34 schreef Magneet het volgende:
Norit? eten valt dus niet helemaal ok?
hehe das balen maar ja weet je ook hoe het voelt om spleetoog te zijn, die hebben er iedere dag last vanquote:
hij stuurt echt op alle 4 de uitgangen rgb doorquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:21 schreef Chocobo het volgende:
En het is zeker dat die Joyteck alle 4 de outs RGB doorstuurt? Wel een mooi dingetje ! Doet die dat automatisch ook?
Dat komt omdat control center 2 uit isquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
25 euro nog maarRoy am cry
Anyway, dat ding is perfect, enige nadeel is dattie een beetje aan de grote kant is. Maar 4 apparaten via RGB aansluiten maakt het wel goed
Ja erg cool,... jammer dat die geen component heeft maar verder is het topquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij stuurt echt op alle 4 de uitgangen rgb dooren hoe bedoel je automatisch? je selecteerd met de afstandbediening welk kanaal je wilt hebben. Ding heeft ook voor iedere scart een optische ingang, s-vhs & nog zo'n ingang + 2 x tulp voor stereo geluid
Nee dat is composite... dit is component ! Dat is net een stap hoger dan RGB scart !quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:37 schreef Magneet het volgende:
component is toch zo'n tulp met een gele binnekant? die zit er iiig ook op
[afbeelding]
Ja maar voor een weekend is het extreemquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:47 schreef Fiona het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor... ben elke dag zo vroeg op hoor
Weer een nieuwe console?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat komt omdat control center 2 uit is
[afbeelding]
Patserquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat is composite... dit is component ! Dat is net een stap hoger dan RGB scart !
[afbeelding]
quote:
Ik lees alleen jouw reviews en Strol's negatieve columnsquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
! Je hebt iets gelezen op FOK!games
Das genoegquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik lees alleen jouw reviews en Strol's negatieve columns
quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:54 schreef Strolie75 het volgende:
En weer het begin van een nieuwe dag! Morgen weer verder, ik ga dit hotel echt missen!
Ga toch weg man!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:54 schreef Strolie75 het volgende:
En weer het begin van een nieuwe dag! Morgen weer verder, ik ga dit hotel echt missen!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:54 schreef Strolie75 het volgende:
serieus.... dat fokken vanuit Chinaquote:
wakker gijs?quote:
zo mooi....quote:
Bij een goeie Griek krijg je zoveel dat je het niet op kan eten allemaal.. dus een uur of half 10 rolde we naar buiten. Eenmaal thuis, toch wat roezig... zodra ik mn kussen zag sliep ik alquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zo mooi....
anders ik ook wel ja.....heerlijk geslapen!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij een goeie Griek krijg je zoveel dat je het niet op kan eten allemaal.. dus een uur of half 10 rolde we naar buiten. Eenmaal thuis, toch wat roezig... zodra ik mn kussen zag sliep ik al
Maar door wat dommigheid mijnerzijds, stond de wekker een kwartier te laat... dus verslapen, tering hekel aan
Tis ingewikkeld, ik had de stroom er af gehaald van het weekend in huis, maar moest de wekker weer instellen. Ik heb een klok aan de muur hangen, maar ik wist dat die niet op tijd liep. En ik dacht 10 minuten later als werkelijke tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
lekker is dat hè als je wakker wordt en je komt erachter dat je te laat bent
![]()
tegelijk wakker ben je dan ...
Gijss..... dit is een blog waardquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis ingewikkeld, ik had de stroom er af gehaald van het weekend in huis, maar moest de wekker weer instellen. Ik heb een klok aan de muur hangen, maar ik wist dat die niet op tijd liep. En ik dacht 10 minuten later als werkelijke tijd.
Dus ik zet mn tijd op de wekker 10 minuten eerder... en vanochtend was ik dus meteen een kwartier later wakker..
Dus iets is er ergens fout gegaan met de tijd zetten
En zal je zien, net vandaag moest ik vroeg op werk zijn om een aanhangwagen terug te brengen, en tanken, en de hond.. pff was racen met die kar vanochtend
nog wel jaquote:
Ja das waarquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijss..... dit is een blog waard![]()
in Bastard style
hahahahahaa dat zoeken ook van die gastenquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das waar
Hee, dit is een lachen topic Post hier grappige bestanden van P2Pprogramma's
Hequote:Op maandag 15 augustus 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:
He laatste week voor mn vakantie.
Ja lekker he Gijsquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lekker he Gijs
Ga ik nog lekker van genieten nu iedereen al vrij is geweest .. en verregent werd
Fotosquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zooooooooooo heeeerlijk geslapen in mn eigen bed weerGoeiemorgen allemaal
Het word een late zomer, of helemaal geen zomer meerquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik hoop dat we een beetje een hele late zomer hebben
![]()
Mijn vakantie begint pas in oktober nl
Als ik ontbeten heb ok, je hebt een verslag vóór 15u vanmiddag okay?quote:
IK ZEI HET TOCH!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:35 schreef Magneet het volgende:
dit is de eerste officiële dag van onze vakantie![]()
kutweer. Fok had trouwens blijkbaar een hardware probleem met de database server
en dat lijkt voor nu gefixord te zijn
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik ontbeten heb ok, je hebt een verslag vóór 15u vanmiddag okay?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:35 schreef Magneet het volgende:
dit is de eerste officiële dag van onze vakantie![]()
kutweer. Fok had trouwens blijkbaar een hardware probleem met de database server
en dat lijkt voor nu gefixord te zijn
Neequote:
duidelijkquote:
een hamburger of een hot-dog misschienquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je nog gescoord dan in Amerika??
En een PS2 en nieuwe schoenenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
een hamburger of een hot-dog misschien
Had je nog geen ps2 danquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En een PS2 en nieuwe schoenen
Jawel, maar wilde ook een US PS2 erbij hebben om importspellen te spelen. Een aantal games komt nl niet naar EU en andere komen maanden eerderquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef Bastard het volgende:
Ow
quote:
Nee, vertellen jullie dan eens wat boeiends joh!quote:
Was ie bij jou ook zo verdomd traag met bufferenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:59 schreef mr_Brown het volgende:
TYYYPHHUUUSSSSS
maak jij ff een foto van een Rally![]()
![]()
http://www.zippyvideos.com/41968812775915.html
ja man......quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was ie bij jou ook zo verdomd traag met bufferen
Nooit een stoma gezien zekerquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:06 schreef mr_Brown het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFF is dit!!!!
http://www.consumptionjunction.com/content/detail.asp?ID=47524&type=1&page=1![]()
![]()
![]()
![]()
Kheb alleen geluid, word er op het einde nog gezegd dat ie dood is ofzoquote:
FUCKING ranzig man!!!!! teringquote:
WHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
FUCKING ranzig man!!!!! tering![]()
heb hem niet afgekeken.....
je hoort niet echt veel.... maar volgens mij is ie wel dood ja... wat een klap manquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb alleen geluid, word er op het einde nog gezegd dat ie dood is ofzo
GIjs..... serieus..... ik trek operatie shit enzo nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA
Je post de meest ranzige zaken.. en een fucking darmoperatie trekt ie niet![]()
![]()
![]()
Gijs... dat is nou een darm.. en dat stukje wat uitsteekt gaat een zakje over heen om te zorgen dat de shit word opgevangen.Nooit meer billen vegen
![]()
WHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:17 schreef Bastard het volgende:
Die brown
Rare jongens die negers
Hier.. ook leuk http://www.big-boys.com/articles/shootsfoot.html
Kijk, dat is ranzigquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:18 schreef mr_Brown het volgende:
Strol mailde me een vakantie filmpje....
mooi schoon land... china
http://www.danerd.com/Show.php?vid=974
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:19 schreef Bastard het volgende:
En deze noem ik maar gewoon KUT
http://www.ejbdotcom.net/content/496.html
Nou mooi, die krijgt helemaal een hernia op de laatste autoquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
check this out....![]()
Die had nog maar een halve voet overquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHHAHAHAHA
wat een eikel zeg![]()
![]()
wordt nog gewaarschuwd ook die eikelquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die had nog maar een halve voet over
quote:Honderden klachten over Versatel
DEN HAAG - Ongeveer driehonderd klanten van Versatel hebben zich de afgelopen dagen gemeld bij de Consumentenbond, het meerendeel met klachten. Dat liet een woordvoerster van de belangenorganisatie maandagmiddag weten. De klachten gaan onder meer over de internetverbinding en over de bereikbaarheid van de telefonische hulpdienst van de onderneming.
Vorige week woensdag opende de Consumentenbond een meldpunt waar mensen hun ervaringen met Versatel kwijt kunnen. Dat bedrijf biedt een nieuwe dienst aan met een combinatie van zeer snel internet en rechtstreekse uitzendingen van voetbal uit de Eredivisie. Vrijdag werd de eerste wedstrijd van het seizoen, tussen AZ en Sparta, uitgezonden.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jezus, al die filmpjes![]()
Anyway, foto's gaat niet meer lukken vandaag. Het zijn er dik 200 en ik moet ze nog verkleinen en ergens zien te uploadenStreven is om het deze week te doen
Ik zou niet weten hoe ik zo'n batch moet aanmaken en ik heb verder ook niet zomaar een webspace waar ik alles op kan zettenquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
photoshop.... batch aanmaken.... 10 seconden werk... alles verkleind... 10 minuten uploaden.... dan ben je nog op tijd
![]()
Ik ga er niet eens op wachtenquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was ie bij jou ook zo verdomd traag met bufferen
Cuddly smurfquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www-personal.umich.edu/~mule/smurfgen.html
Ik ben Super Absorbant Smurf
Cho, je moet jouw naam eens doen![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik zo'n batch moet aanmaken en ik heb verder ook niet zomaar een webspace waar ik alles op kan zetten
WHOEHAHAHAHAHAHHAHA check mijn naamquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www-personal.umich.edu/~mule/smurfgen.html
Ik ben Super Absorbant Smurf
Cho, je moet jouw naam eens doen![]()
![]()
huh???quote:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:57 schreef HomeTheaterGod het volgende:
Ik ben een beetje misselijk...![]()
Misschien een spatie gedaan aan het eind? Dat verandert de naam namelijk ook schijnbaarquote:
Terecht, tering-nerd!quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
ik kwam bij jou op Doctor Smurf uit
Nascar smurfquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:55 schreef Chocobo het volgende:
Bastard: Nascar SmurfDat klopt nog ook met die race fetish !
Surfer: Golden Flash Smurf
Kan aan mij liggen, maar er kwam nog geen glimlach op mn gezichtquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:47 schreef Bastard het volgende:
http://www.spikedhumor.com/Article.aspx?id=1112
Blijft droog.. en vreemd.
Ja ik las het ja...quote:
Holle Bolle GIjs!quote:
Nootjequote:Op maandag 15 augustus 2005 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Holle Bolle GIjs!Hoe bevalt Versatel bij jou? Kan jij al voetbal kijken enzo?
Tis toch de toekomst van internet en tvquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nootje..klootzak van me...
Ja gijs.. versatel werkt nu best... in het begin wat last gehad... maar nu draait het lekker.
Voetbal uitzendingen zijn goed.. alleen de beeldkwaliteit van de wedstijden mag wel wat omhoog.
Af en toe is het blokkerig.. maar niet heel storend.
Staat er ook "buffering" ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nootje..klootzak van me...
Ja gijs.. versatel werkt nu best... in het begin wat last gehad... maar nu draait het lekker.
Voetbal uitzendingen zijn goed.. alleen de beeldkwaliteit van de wedstijden mag wel wat omhoog.
Af en toe is het blokkerig.. maar niet heel storend.
Ja inderdaad... zo denk ik er ook over hoor... ik begrijp heus wel dat er problemen zijn in het begin..quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis toch de toekomst van internet en tvAl die mensen die zo negatief zijn nu... Denken niet na
Vroeger, toen keken de mensen ook zo naar internet en zie waar dat nu staat
Kan je die films eigenlijk ook opnemen/kopieren?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja inderdaad... zo denk ik er ook over hoor... ik begrijp heus wel dat er problemen zijn in het begin..
Maar als ze alles kunnen oplossen dit jaar dan vind ik het een prima dienst..
Ik heb een beetje zitten testen met het kijken van films via adsl...Gijs.. beeldje hoor.. echt prachtig.
WHOEHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:49 schreef Bastard het volgende:
http://www.spikedhumor.com/Article.aspx?id=816![]()
![]()
![]()
Bolle buik in de wegquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:05 schreef Quinny het volgende:
Een gemiddeld mens is ongeveer 5 minuten bezig om een dekbedovertrek over een bedbed te doen.
Ik ben al gvd een half uur bezig
Ah... hij springt er dus de hele tijd op.... lekker hequote:
Hij springt erop, trekt eraan, kruipt erinquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah... hij springt er dus de hele tijd op.... lekker he
Haiquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij springt erop, trekt eraan, kruipt erin
Maar het is gelukt
Toch 1 van de betere film van Bruce Willis.quote:
Je moet wat als er niets te doen is op FOK!quote:
Ja dat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Toch 1 van de betere film van Bruce Willis.
Moet hem zelf ooit nog es aanschaffen, je ziet hem ook niet veel liggen in de winkels.![]()
anders zeg je ff goedemorgen joh eikel!quote:
Khad meteen een belangrijke klant met een lastje aan de lijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
anders zeg je ff goedemorgen joh eikel!
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:13 schreef Bastard het volgende:
Goeiemorgen dames en heren, Brown in het bijzonder.
Vandaag is het Brown dag
Ja gaat allemaal wel lekker.. babykamer heeft goed vorm aangenomen, moeten alleen vanavond een kast over het balkon naar boven tillen past niet door de trapgatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
hoe is het dan???
alles lekker?? met de babykamer ook??
sorry...... verveel me en heb geen zin....
Een kast over het balkon tillen ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gaat allemaal wel lekker.. babykamer heeft goed vorm aangenomen, moeten alleen vanavond een kast over het balkon naar boven tillen past niet door de trapgat
Maar hoest met jouw Gijs?
Tis jouw dag.. waar heb je zin in, wat wil je gaan doen? Zit je lekker?![]()
Ja je moet wat met die kast Gijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Een kast over het balkon tillen ook![]()
veel plezier
heb je iemand in de buurt met een camera
is het mijn dag??? ok
ik zit klaar.... wacht ff... doe ik even mijn schoenen uit....
...... zoo ben er klaar voor....![]()
entertain me
dat hebben we met een paar kasten van sjo ook gedaan... met geen mogelijkheidquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja je moet wat met die kast Gijs
Met 3 man, moet lukken denk.. en anders moet ie uit elkaar maar liever niet.
Hou je bek joh. Ik heb net verschrikkelijk nieuws gehoordquote:
ga huilen johquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hou je bek joh. Ik heb net verschrikkelijk nieuws gehoord![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5845![]()
![]()
![]()
Ja, die screensquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ga huilen joh
Broelie Broelie
wel mooie screens![]()
maar daar heb je niet veel aan
die screens zien echt heel vet uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, die screens![]()
Maar damn
Dat wordt vast mei 2006...
quote:
Ja, dat zeker. En November is al druk zat met Dragon Quest VIII en de Xbox 360. Maar toch. Pfffffffff.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die screens zien echt heel vet uit![]()
maar wel kut dat je nu idd tot volgend jaar moet wachten![]()
maar aan de andere kant, ze zullen het niet voor niks uitstellen... beter een goede game afleveren waar je van gaat genieten, dan een game waar je onwijs veel van verwacht en dat dan tegenvalt...
tja..... ik heb zo mijn dagenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. En November is al druk zat met Dragon Quest VIII en de Xbox 360. Maar toch. Pfffffffff.
Wat doe je trouwens begripvol![]()
![]()
Ja dat vond ik ook jaquote:
Tsja, jouw dag Gijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tja..... ik heb zo mijn dagengeniet ervan, tis zo weer voorbij
GameCube Gijs... GameCube. Ik roep het al jarenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook ja
Niet gek dat ze het dan uitstellen.. is geen console die het gaat trekken nu nog
B zei al, tis jouw dag vandaagquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tja..... ik heb zo mijn dagengeniet ervan, tis zo weer voorbij
Ik geniet met volle teugen gijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tsja, jouw dag Gijs
Voelt lekker he... soort mini verjaardag.
Bljven roepen gijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GameCube Gijs... GameCube. Ik roep het al jaren
[..]
B zei al, tis jouw dag vandaag
Mei.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:26 schreef Chocobo het volgende:
Zeeeeldaaaaa![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeee,....
Ach,... maart it is, maar wat een screens![]()
Morgen klootzakquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:29 schreef Bastard het volgende:
Brown, wat ga je eten met lunch?
Dat wil ook bestellen dan.. ik doe gewoon met jou mee deze dag.
Ik heb brood bij me penisquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:29 schreef Bastard het volgende:
Brown, wat ga je eten met lunch?
Dat wil ook bestellen dan.. ik doe gewoon met jou mee deze dag.
en die gaan zo het ronde archief in en jij loopt naar het restaurantquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb brood bij me penis
lekker broodje rundvleessalade
en een broodje nog iets rood vlees achtigs
hè lekker
gijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
en for gaan zo het ronde archief in en jij loopt naar het restaurant
Ow, ik heb brood bij me met kaas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb brood bij me penis
lekker broodje rundvleessalade
en een broodje nog iets rood vlees achtigs
hè lekker
Drama hoor die zinnen,..... snap het ook nietquote:
Neeeeeee, niet for hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
en for gaan zo het ronde archief in en jij loopt naar het restaurant
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
http://millimeter.com/mag/video_scorseses_color_homage/
gijs.... met die ogen van jouquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:38 schreef Magneet het volgende:
moet je eens kijken welke letters links van for staan, ik zat half blind te typen moet ik duidelijk niet doen
nee, je hebt het verteld eikelquote:
Ja dat weet ik vlek..... ben die vergeetachtige dikke niet. Vroeg of je me Blog nog had gelezenquote:
eeh ja....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik vlek..... ben die vergeetachtige dikke niet. Vroeg of je me Blog nog had gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |