Wij hebben een pupquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:46 schreef Magneet het volgende:mogguh vermoeiend zo'n dag met een 5-jarige
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:33 schreef Bastard het volgende:
Wat een gekte zeg, pleur dan de stekker er maar uit
En hoe zit dat.. als het DDOS zou zijn, ben je helemaal niet bereikbaar..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:02 schreef O-Ren het volgende:goedemorgen
Hebben jullie alsjeblieft medelijden met mij![]()
Ik heb spinningcursus![]()
mijn billen
![]()
quote:
Zit je al in Chinaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe plaats, nieuw hotel, fatsoenlijke internet-verbinding, traag Fok
Al bijna 3 weken muts!quote:
Muts wat ben je toch een schatjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al bijna 3 weken muts!
Ijsland, ook cool
Vanaf die hoogte en met die snelheid komt water even hard aan als beton hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:40 schreef GinaG het volgende:
Ik ben alleen bang voor de zee(we vliegen over zee, heb ik al nagevraagd bij the reisburo
)
Valt wel mee, is wel lekkere temperatuur hier in Dali (Zuid-Oost China, bij de grens met Burma). Wel een paar dagen flink regen gehad.quote:Vertel hoe bevalt het daar? Schroei je weg?
Da's waar maar die angst hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
Vanaf die hoogte en met die snelheid komt water even hard aan als beton hoor.En enger als landen op Lahsa kan het niet zijn. Dan vlieg je tussen bergen heen die boven het vliegtuig uitkomen.
Regen is wat minder idd, en lekker gegeten daarquote:Valt wel mee, is wel lekkere temperatuur hier in Dali (Zuid-Oost China, bij de grens met Burma). Wel een paar dagen flink regen gehad.
Eten is heerlijk. Heel anders dan "onze" Chinees.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:47 schreef GinaG het volgende:
Regen is wat minder idd, en lekker gegeten daar![]()
Zeg moet je een beetje conditie hebben voor een Djoser reisIs mij gezegd dat dat wel zo is
![]()
Ik ga rottend haaienvlees eten in IJsland, schijnt een delicatesse te zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eten is heerlijk. Heel anders dan "onze" Chinees.
Conditie nodig? Bij Djoser?Nog niks van gemerkt.
Ik heb voorgister darmen gegeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 08:57 schreef GinaG het volgende:
Ik ga rottend haaienvlees eten in IJsland, schijnt een delicatesse te zijn![]()
![]()
Een kleine anderhalve week.quote:Hoe lang blijf je nog in China?
Wen schon den schon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:01 schreef GinaG het volgende:
Toe maar meneer hangt 4,5 week in China rond, waarom ook niet he![]()
Hoe is de groep an sich? Is het waar dat er veel homo's zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |