Ik denk dat je je mening eens moet gaan baseren op feiten ipv op halve slappe verhalen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Derksen mag dat imo niet meer nee, dat eeuwige gezeik op spelers van hem zonder geen enkele onderbouwing alleen op zijn frustratie dat ie mislukt is als speler en niet zulke goals kon maken zoals Shota net deed

Zekers!quote:

Ach we kennen allemaal de uitzendig van Voetbal Inside wel waarin Petrovic Derksen compeelt uitlulde. Dersken kwam toen met het verhaal dat de spelers het niet goed konden vinden met Petrovic (of iets in die richting) dit bleek gewoon totaal niet waar te zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik denk dat je je mening eens moet gaan baseren op feiten ipv op halve slappe verhalen.
Dit gaat nergens over, menigeen zal het niet zo zien dat hij gefrustreerd is dat ie als speler niet de top heeft bereikt...

Waar heb je het vandaan dat het niet waar is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach we kennen allemaal de uitzendig van Voetbal Inside wel waarin Petrovic Derksen compeelt uitlulde. Dersken kwam toen met het verhaal dat de spelers het niet goed konden vinden met Petrovic (of iets in die richting) dit bleek gewoon totaal niet waar te zijn.

quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:43 schreef 9christensen het volgende:
godsamme nederland 2 erop hier. ik moet een tv kaart kopen

quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:43 schreef 9christensen het volgende:
godsamme nederland 2 erop hier. ik moet een tv kaart kopen

dat was 2de handse prut van de rommelmarktquote:

haha echt nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:45 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat was 2de handse prut van de rommelmarkt

A: Ik vetrouw Petrovic toch wel wat meer dan Derksen "Ik heb groot nieuws" terwijl ie niks heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Waar heb je het vandaan dat het niet waar is?
Omdat de spelers dat naar buiten brengen?

het was niet watquote:

ik weet wel wat ik verkoop.quote:

woarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik verkoop.
Gut nee hijRachid

Ontvangen met een fluitconcertquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik verkoop.
Gut nee hijRachid

wat een vatjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:49 schreef At_Fundum het volgende:
Wat valt me dat tegen van het AZ-publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |