jij had toch een seizoenskaart voor omniworldquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:33 schreef Suijk het volgende:
In ieder geval op tijd terug voor deze wedstrijd. Hup AZ.

Ja, ben ik al geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
jij had toch een seizoenskaart voor omniworld

quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ben ik al geweest.
Na 15 minuten afgelast...

kunstgras afgekeurdquote:

Gelukkig hoef ik niet helemaal terug naar Veendam.quote:

Dat scheelt ja, het was toch om de hoek?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet helemaal terug naar Veendam.

Ja, maar wel jammer op zich. Het zat goed vol, maar er is niets gebeurd. Er was teveel regen op het kunstgrasveld gevallen de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat scheelt ja, het was toch om de hoek?

jammer zeg. Goed begin dat welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ben ik al geweest.
Na 15 minuten afgelast...

Vol is relatiefquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar wel jammer op zich. Het zat goed vol, maar er is niets gebeurd. Er was teveel regen op het kunstgrasveld gevallen de afgelopen dagen.

Die statistiekdingen en de layout zijn op Versatel exact hetzelfde, trouwens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:41 schreef MaxPower het volgende:
RTL 5 bevalt me prima zo de eerste minuten. Lekker fris in beeld gebracht, leuke statistiek-dingetjes. Duo-commentaar kan ook leuk zijn als het niet met zo'n vet Amsterdams accent zou zijn.

Wie geeft daar het commentaar etc.?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die statistiekdingen en de layout zijn op Versatel exact hetzelfde, trouwens.

Ik gok op oa Eddy Poelmann en daar word ik nu al moe van...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie geeft daar het commentaar etc.?

Dan zullen ze wel van dezelfde stream gebruik maken!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die statistiekdingen en de layout zijn op Versatel exact hetzelfde, trouwens.

Ik kijk nu op RTL omdat we Versatel maar op 1 TV hebben en die bezet is, maar toen ik net de voorbeschouwing keek was het gewoon dezelfde ploeg als bij Canal+ vorig jaar (Vincent Schildkamp etc.). Minus Kieft dan, want die zit nu bij RTL5.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie geeft daar het commentaar etc.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |