abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:31:07 #51
65516 gieling
Live from NYC
pi_29601591
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ben het 1/2 met je eens. Tuurlijk respecteer ik het besluit van de meerderheid, het is alleen mijn recht om het er niet mee eens te zijn en het is net zo goed mijn recht om te klagen.

Voor de rest ben ik het wel met je eens, Nintendo heeft een lineup van toffe chara's. Zelfs jouw laatste stuk steun ik. Want begrijp me niet verkeerd, ik vind Samus en Pacman leuke chara's, ik denk alleen dat als je schema A vergelijkt met Schema B, schema A een hoop toffere characters had.

De finale van schema A ben ik absoluut niet rouwig om. Ik had liever Duke Nukem ja, maar Link is Nintendo's tofste chara en Worms ownen ook big time.

Maar als je die vergelijkt met de finale van B denk ik gewoon dat geen van die 2 op het niveau zit waar Link en worms zitten.
Dit klopt voor een deel ja, ik vind persoonlijk dat er betere characters waren dan P-M. Echter zitten er zeker een paar toffe characters in schema B, neem bijvoorbeeld Joanna Dark, Samus, PoP, Wario, etc.
pi_29601719
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:31 schreef gieling het volgende:

[..]

Dit klopt voor een deel ja, ik vind persoonlijk dat er betere characters waren dan P-M. Echter zitten er zeker een paar toffe characters in schema B, neem bijvoorbeeld Joanna Dark, Samus, PoP, Wario, etc.
Zeker zeker, nu vind ik Samus een mindere, maar zeker PoP (ik kies voor de oude) en Wario zijn echt toffe characters. Maar vergelijk dat met chara's uit A: Sonic, Duke Nukem, Mario, Donkey Kong, Sub Zero.

Maar goed, dit is een discussie die volgens mij meer thuis hoort in een feedback topic.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_29611767
.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: