quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:34 schreef Yankee_One het volgende:
Worms en Pacman
Dus jij verwacht hier op fok in GAM een dwarsdoorsnede van de nederlandse bevolking tegen te komen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:00 schreef Ericjuh het volgende:
link en pac-man
om eerlijk te zijn vind ik dit toernooi een beetje raar verlopen.. ik druf te wedden als je over straat loopt en je vraagt een voorbijganger een gamefiguur, dat niemand zowat samus, worms of link zal zeggen.. en toch staan deze 3 in de halve finale..
Nee, Purple Tentacle zal iedereen noemen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:00 schreef Ericjuh het volgende:
om eerlijk te zijn vind ik dit toernooi een beetje raar verlopen.. ik druf te wedden als je over straat loopt en je vraagt een voorbijganger een gamefiguur, dat niemand zowat samus, worms of link zal zeggen.. en toch staan deze 3 in de halve finale..
agreequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:34 schreef Yankee_One het volgende:
Worms en Pacman
Tsja, het is maar net wie tegenover wie komt te staan in een ronde. Gordon Freeman ging er in de eerste ronde al uit (tegen Commander Keen), maar als er gevraagd was een eigen top10 ofzo in te sturen, had hij zeker hoger gestaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:00 schreef Ericjuh het volgende:
link en pac-man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |