dat noemt men smaakquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Coco wilde ook liever naar Ajax
wat is dat toch ineens??
Zulke jongens moet Ajax erbij hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:41 schreef VoreG het volgende:
Juanfran had ook nog betere aanbiedingen gekregen uit Engeland. Maar hij wilde perse naar Ajax.
goed om te horenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:41 schreef VoreG het volgende:
Juanfran had ook nog betere aanbiedingen gekregen uit Engeland. Maar hij wilde perse naar Ajax.
eindelijk voetballers met verstand. Maar dit zou waarschijnlijk wel komen omdat hij bij ajax champions league speelt. ofniet ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:41 schreef VoreG het volgende:
ik denk dat het al jaren zijn droom is om met een trainer van het kaliber Danny Blind samen te werkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:09 schreef toma het volgende:
[..]
eindelijk voetballers met verstand. Maar dit zou waarschijnlijk wel komen omdat hij bij ajax champions league speelt. ofniet ?
denk 't ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat het al jaren zijn droom is om met een trainer van het kaliber Danny Blind samen te werken
Vlaar zit voorlopig ook op de bank bij AZ.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf hopen op RON VLAAR
En Van Geel heeft de connecties natuurlijk gezien zijn Az-verleden...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:26 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Vlaar zit voorlopig ook op de bank geblesseerd bij AZ.
Eerder in t revalidatie centrumquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:26 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Vlaar zit voorlopig ook op de bank bij AZ.
Weet iemand eigenlijk hoe lang Vlaar nog uit de running is?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:26 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Vlaar zit voorlopig ook op de bank bij AZ.
Excuses: geblesseerd dus.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:21 schreef Radegast het volgende:
Escudé is beter dan Vlaar.
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:21 schreef Radegast het volgende:
Escudé is beter dan Vlaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |