Nope sorryquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
die foto's van die jongen met die rare sokken bijvoorbeeld. kom hoe heet ie ook weer. je weet wel wie ik bedoel.
hallo!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:44 schreef TehRockstar het volgende:
keizerpinguin!
wizarddragon, was jij de gene met het zachte haar?
water slurptquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
*iets alcoholisch slurp*
Ben jij ook bi?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb ik al vaker gedaan alleen dan deze!!!! die is lekkerder!
[afbeelding]![]()
damn, jij hebt àlles van qaf he?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:51 schreef Andyvie het volgende:
*Alleen voel*
*Afscheidsdocu van Queer as Folk gekeken heeft*
Had ik misschien niet moeten doen in mijn huidige gemoedstoestand
en die zwerft ook gewoon rond via de e-ezel??quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:51 schreef Andyvie het volgende:
*Alleen voel*
*Afscheidsdocu van Queer as Folk gekeken heeft*
Had ik misschien niet moeten doen in mijn huidige gemoedstoestand
Nee, de UK serie heb ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
damn, jij hebt àlles van qaf he?
( zeker ook uk serie?)
Zou kunnen ik pak ze altijd van een torrentsitequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die zwerft ook gewoon rond via de e-ezel??
want die heb ik nog niet gezien
hahaha ja en nee!! die fase ben ik al lang geleden gepasseerdquote:
Hee, daar ben ik ook lid vanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:54 schreef DennisMoore het volgende:
Heuj! Ze hebben audioscrobbler veranderd!!
http://www.last.fm/user/DennisM
Ik voel me niet echt serieus genomen als bi hier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hahaha ja en nee!! die fase ben ik al lang geleden gepasseerdtoen ik mijn eerste gevoelens voor een jongen had was ik bi en tijdens mijn eerste twee vriendjes ook maar daar na homo.... mannen bevallen me toch beter en lekkerder dan vrouwen dus.....
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:08 schreef TehRockstar het volgende:
Ik voel me niet echt serieus genomen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |