Wij hebben er vertrouwen in. Komt wel goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
aha, dat betekent dat gaatjes nog niet zo groot zijn en dus redelijke kans is dat hij goed herstelt? hmm, maar toch wel vocht weggehaald. blijft eng he?
die foto's van die jongen met die rare sokken bijvoorbeeld. kom hoe heet ie ook weer. je weet wel wie ik bedoel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Welke erotiekbeurs shit dan?.
Shit zeg, en Creno had nog zo gezegd dat ze voor privé-gebruik warenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niemand Meneer_R
[afbeelding]
dus piratenlapje kan binnenkort wel naar rotterdam gestuurd worden ? gewoon bij oogziekenhuis OMDE HOEK even binnenlopen als ik aan het werk benquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wij hebben er vertrouwen in. Komt wel goed.
ja kende het wel die foto. de naaktfoto van arnie. geweldig!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:14 schreef TehRockstar het volgende:
omg, look what I found:
[afbeelding]
Lijkt een beetje op een meisjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:18 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
mooie jongen, ik heb het koud.
Lief klein worstjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja kende het wel die foto. de naaktfoto van arnie. geweldig!
ja beetje tegenhanger van alle opgeblazen macho-lichamen en kaaklijnen van de afgelopen uren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een meisje
Nee een dronken meneer die mensen lastig viel bij The Island en de zaal weigerde te verlatenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:25 schreef Stroekie het volgende:
GJ moest je de politie bellen voor bekkende heterostelletjes die de zaal niet wilde verlaten?
We queens do need our beautysleepsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:30 schreef TehRockstar het volgende:
Wat slapen jullie allemaal vroeg
Ja sommigen hebben het wel nodig.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We queens do need our beautysleeps![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |