abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29607713
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Nou ik speel meer 's nachts en dan liggen de meeste kinders van u al te slapen (behalve domo)
ik speels soms ook wel 's nacht alleen in het weekend
Narf!
pi_29607728
Een vraagje over BF 2, hoe zit dan met die Nvidia Gforce 4 kaarten? Doet BF 2 het daar nu wel op of niet?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_29607874
Ging net wel lekker totdat ik moest eten
Dacht van alle potjes dat ik commander ben geweest maar 1 keer geen medaille gehaald.
en ook bijna niemand die leuk denkt te zijn en in mijn artillery te lopen.
Wel een paar team kills gemaakt omdat ik dacht dat die mensen toch dood zouden zijn als mijn artillery aankomt maar dat bleek dus niet zo te zijn.

Maar ik werd wel gepunished terwijl ik dacht dat je niet meer kon punishen

ff gammo kijken en dan kom ik ook wel weer commandertje uithangen als die plek vrij is
pi_29607950
* DING *

Ga er nu even op.
pi_29608029
Hey gaat de server morgen tijdens de war eigenlijk op slot zodat er alleen BOF! en FOD mensen in kunnen? zoja komt er dan een pass op of niet? (pass hier niet posten want er lezen ook mensen mee)
Narf!
pi_29608253
Lekker.. ik was net met ruim 10 punten 1e. Klapt die server eruit
zou mn eerste goude medaille worden..

Nog opzoek naar leden?
pi_29608641
Server klapte er uit vanwege een reboot. Weer werkten die $#$#admin tooltjes niet, nog twee weken tot de patch...

Morgen gaat de server zelf niet op slot, dat is immers niet mogelijk. Hoe het een en ander zit met de warserver weet ik niet dat zou iemand even aan i3d moeten vragen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29608976
woeii voor het eerst promotie gemaakt
pi_29609160
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hoor ik hier bij ?

hehe
Onder andere wel ja vanavond weer??
Before all else, be armed.
pi_29609628
kan ik nog steeds betalen voor een slot? ik word gek van die volle en trage servers
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
pi_29609703
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:25 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Onder andere wel ja vanavond weer??
HeHe

Lekker ploegje hebben we zo he?

Ik ga vanavond naar de de Bios in Antwerpen en dan nog ff stappen... zal wel laat zijn maar denk niet dat ik naar bed ga zonder nog wat potjes te knallen.. Als er vannacht nietmand meer is dan zijn er vast wel weer veel amerikanen.

Over Amerikanen trouwens. Vanmorgen zat ik op een westkust server en daar was een hele ploeg aan het pointfarmen.. de flikkers.. Ik vind dat echt ZOOOO zielig. Die BBQ4U ploeg die was gisteren zelfs op onze server bezig met hetzelfde truukje. Ze hadden op Dalian plant wel 80 punten terwijl er maar 10 man in het spel zaten. We konden geen tegestander vinden en hadden alle vlaggen binnen no time en niet meer afgegeven..Hoe kom je dan aan zoveel punten? Spel was zo voorbij en we hadden hooguit 12 punten ofzo..

Maarrrrrrrrrrrrrrrrr de wokkeltjes lukken aardig! 4-voudige wokkel is mijn record met de apache.
pi_29609734
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:39 schreef Sickert het volgende:
Hey gaat de server morgen tijdens de war eigenlijk op slot zodat er alleen BOF! en FOD mensen in kunnen? zoja komt er dan een pass op of niet? (pass hier niet posten want er lezen ook mensen mee)
Admin online die continu kicked dan??
pi_29610331
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:51 schreef jpjedi het volgende:

[..]

HeHe

Lekker ploegje hebben we zo he?

Ik ga vanavond naar de de Bios in Antwerpen en dan nog ff stappen... zal wel laat zijn maar denk niet dat ik naar bed ga zonder nog wat potjes te knallen.. Als er vannacht nietmand meer is dan zijn er vast wel weer veel amerikanen.

Over Amerikanen trouwens. Vanmorgen zat ik op een westkust server en daar was een hele ploeg aan het pointfarmen.. de flikkers.. Ik vind dat echt ZOOOO zielig. Die BBQ4U ploeg die was gisteren zelfs op onze server bezig met hetzelfde truukje. Ze hadden op Dalian plant wel 80 punten terwijl er maar 10 man in het spel zaten. We konden geen tegestander vinden en hadden alle vlaggen binnen no time en niet meer afgegeven..Hoe kom je dan aan zoveel punten? Spel was zo voorbij en we hadden hooguit 12 punten ofzo..

Maarrrrrrrrrrrrrrrrr de wokkeltjes lukken aardig! 4-voudige wokkel is mijn record met de apache.
Misschiebn ben ik een beetje naief. Maar ik denk dat ze gisteren aan zoveel punten kwamen door heel onze zooi af te raggen vanuit de helikopter. Een persoon had namelijk veel doden en de rest heel veel teampunten. En persoonlijk werd ik zo vaak afgeslacht dat ze niet
eens tijd hadden om te pointfarmen.
Ook toen de Admin hem kickte zonder opgaaf van reden, vroegen de mensen waarom je hij
gekickt werd, en toen zeiden ze dat de admin wel gefrustreerd was omdat Rainmaker.BBQ4U
zo goed was.

Verder heb ik hoofdpijn van de drank en wiet van vanmiddag, maar was ontzettend lachen.
GO FFWD DANCE PARADE
Hell To The Liars
pi_29610931
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:14 schreef Droopie het volgende:

[..]

Misschiebn ben ik een beetje naief. Maar ik denk dat ze gisteren aan zoveel punten kwamen door heel onze zooi af te raggen vanuit de helikopter. Een persoon had namelijk veel doden en de rest heel veel teampunten. En persoonlijk werd ik zo vaak afgeslacht dat ze niet
eens tijd hadden om te pointfarmen.
Ook toen de Admin hem kickte zonder opgaaf van reden, vroegen de mensen waarom je hij
gekickt werd, en toen zeiden ze dat de admin wel gefrustreerd was omdat Rainmaker.BBQ4U
zo goed was.

Verder heb ik hoofdpijn van de drank en wiet van vanmiddag, maar was ontzettend lachen.
GO FFWD DANCE PARADE
mmm vreemd.. wij hadden toch alle vlaggen? Ik heb echt bijna geen tegenstander gezien...ze zaten bij MEC toch?
pi_29611732
in de helikopter, maar ik denk dat rainmaker iedereen killde en de rest hulpscore vanuit een voertuig.
maar ik ben soms nog wel eens naief.
Hell To The Liars
pi_29612608
* DING *

Zijn we weer even.Heel kort en even op de server gespeeld die verbazend genoeg vrij leeg was.
Alleen 'Markxxx' en ik liepen daar rond en we hebben ons even vermaakt met gelummel.
Niet lang daarna was de server gevuld en konden we tekeer gaan en besloot ik maar weer eens de oude functie als chinese commandant te vervullen aangezien het voor geen kant liep met de squads van onze zijde.
Einde van het verhaal? we wonnen en daar ging het om.

Oh over die 'Rainmaker/BBQ4U': Ik weet niks van een afslachting want ik heb hem een paar keer gepakt hoor met die altijd aanwezige bazooka.

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 13-08-2005 22:01:42 ]
pi_29613075
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal.... gewoon nieuwsgierig

Wat me trouwens wel leuk leek is een map in het donker ofzo, met wat straatverlichting of iets dergelijks, of regen... tenzij het gaat 'hinderen'
BF2: Diamond3d
pi_29613325
VRAAG ALGEMEEN :

Kan iemand in deze en de volgende thread even het tijdstip neerzetten van morgenmiddag? dat er tegen GoT? wordt gespeeld en wie allemaal de deelnemers van FOK tot nu toe zijn?
Graag ook of de server op slot gaat als het spelen begint en of wat zoal de regels zijn danwel
afspraken,danwel met hoeveel teams er wordt gespeeld en bestaande uit hoeveel man.

Dank!
pi_29614069
I-Spy ik moet eerlijk zijn, ik heb je nu een stuk of 10 keer zien spelen en alle 10 keer was je,
naar mijn persoonlijke mening, BAGGER. Maar gisteren ging je wel lekker of niet. En wat bleek
je punten gingen ook gelijk omhoog.
Hell To The Liars
pi_29614325
Ja en?Ik heb volgens mij al eerder uitgelegd waarom ik zo speel en verander dat niet.
Ik speel allang niet meer voor de meeste kills,sedert mijn nieuwe account,en lummel liever
wat aan en help hier en daar een beetje zonder voor eigen glorie te gaan en de medailles.

Gisteren was een uitzondering omdat ik een persoonlijke weddenschap had met iemand die dacht
ff stoer te zijn met zijn medals en zichzelf als de beste te omschrijven.Nou wat is mooier als je iemand de indruk geeft dat je een total loser bent die er helemaal niks van kan.Niet kan commanderen,niet kan schieten,niet kan rennen.
Laat hem kijken naar je stats, en hij denkt dat hij de oorlog al bij voorbaat heeft gewonnen.
Niet dus, dan ga ik je opzoeken en help ik je gelijk uit de droom. Vandaar ook een iets andere score gisteren.

[ Bericht 12% gewijzigd door i-spy24 op 13-08-2005 22:55:03 ]
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:49:00 #271
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29614716
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal.... gewoon nieuwsgierig

Wat me trouwens wel leuk leek is een map in het donker ofzo, met wat straatverlichting of iets dergelijks, of regen... tenzij het gaat 'hinderen'
Indoor is al verschrikkelijk donker hier :\. Ik kan amper iets zien. Met een donkere map zou je met nachtkijkers moeten spelen, dat maakt het eigenlijk alleen maar makkelijker
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29614927
LOL net weer een lintje...
pi_29614976
Zo dat was ook weer een leuke avond mensen neerhalen.
Elke ronde bijna wel commander geweest en bijna ook elke ronde dat ik commander was een mooie medaille binnengehaald

Maar toch weer 1 gassie die in een artillery moet lopen en dan denkt hij er nog grappig over te doen ook door te zeggen dat het een "Rambo actie" was.
Kwou nog graag een "Rambo actie" voor zijn auto laten zien maar ben hem niet tegen gekomen in een auto

Morgen verjaardag maar ik wens jullie allen succes met de de war
pi_29615014
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef i-spy24 het volgende:
Ja en?Ik heb volgens mij al eerder uitgelegd waarom ik zo speel en verander dat niet.
Ik speel allang niet meer voor de meeste kills,sedert mijn nieuwe account,en lummel liever
wat aan en help hier en daar een beetje zonder voor eigen glorie te gaan en de medailles.

Gisteren was een uitzondering omdat ik een persoonlijke weddenschap had met iemand die dacht
ff stoer te zijn met zijn medals en de beste te zijn. Nou wat is mooier als je iemand de indruk geeft dat je een total loser bent die er helemaal niks van kan. Niet kan commanderen,niet kan schieten, niet kan rennen.
Laat hem kijken naar je statts en hij denkt dat hij de oorlog al heeft gewonnen.
Niet dus, dan ga ik je opzoeken en help je gelijk uit de droom. Vandaar ook een iets andere score gisteren.
don't get me wrong, maar hoe kan je in godsnaam mensen helpen als je er geen punten voor krijgt.
volgens mij ben je vaak anti-tank, dan blijven je punten laag, maar als je killed krijg je punten als
je helpt krijg je punten, als je artillery gooit krijg je punten, overal krijg je punten voor??
dus wat versta jij onder helpen? de enigste manier om te winnen is om je tegenstander te killen
en vlaggen te veroveren. daar krijg je punten voor. dus wat doe je dan???

verder hoop ik dat je morgen ook weer veel puntjes mag halen door veel tegenstanders te vermoorden. nu ga ik voetbal op Talpa kijken.
Hell To The Liars
pi_29615051
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
Zo dat was ook weer een leuke avond mensen neerhalen.
Elke ronde bijna wel commander geweest en bijna ook elke ronde dat ik commander was een mooie medaille binnengehaald

Maar toch weer 1 gassie die in een artillery moet lopen en dan denkt hij er nog grappig over te doen ook door te zeggen dat het een "Rambo actie" was.
Kwou nog graag een "Rambo actie" voor zijn auto laten zien maar ben hem niet tegen gekomen in een auto

Morgen verjaardag maar ik wens jullie allen succes met de de war
zelf jarig?
pi_29615165
Ik ben morgen vrij dus mochten jullie te weinig man hebben, dan hoor ik het wel. Beter iets dan niets Maar neem aan dat er genoeg mensen zullen zijn
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:05:51 #277
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29615169
Ik werd trouwens nog even het slachtoffer van een pointfarm actie op de BoF-server. Voordat ik kon disconnecten was ik al 4x killed en revived :\.

Misschien tijd voor meer admins ?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29615233
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef Droopie het volgende:

[..]

don't get me wrong, maar hoe kan je in godsnaam mensen helpen als je er geen punten voor krijgt.
volgens mij ben je vaak anti-tank, dan blijven je punten laag, maar als je killed krijg je punten als
je helpt krijg je punten, als je artillery gooit krijg je punten, overal krijg je punten voor??
dus wat versta jij onder helpen? de enigste manier om te winnen is om je tegenstander te killen
en vlaggen te veroveren. daar krijg je punten voor. dus wat doe je dan???

verder hoop ik dat je morgen ook weer veel puntjes mag halen door veel tegenstanders te vermoorden. nu ga ik voetbal op Talpa kijken.
Hij leidt de tegenstander af zodat de andere ze neer kunnen knallen??
Wel ff wennen ... voetbal op talpa
pi_29615626
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:01 schreef jazza het volgende:

[..]

zelf jarig?
Zelf jarig zijn duurt nog wel even
Maar er is nog tijd voor wat puntjes denk ik voordat mijn ouders beginnen te zeuren dat ik naar bed moet
En dit is inmiddels mijn laatste dag dat ik nog zo lang door kan gaan want maandag moet ik weer vroeg werken
pi_29615790
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:24 schreef Razorback het volgende:

[..]

Zelf jarig zijn duurt nog wel even
Maar er is nog tijd voor wat puntjes denk ik voordat mijn ouders beginnen te zeuren dat ik naar bed moet
En dit is inmiddels mijn laatste dag dat ik nog zo lang door kan gaan want maandag moet ik weer vroeg werken
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
pi_29615959
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:29 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

idd
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:39:05 #282
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29616044
quote:

[..]

Zijn profiel zegt 16
  Lieve Belg zondag 14 augustus 2005 @ 00:07:42 #283
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29616915
BF2 speelt opeens vééél beter met nieuwe pC
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_29617131
ik ga ook maar een nieuwe 3700+ aanschaffen
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
pi_29617179
quote:

[..]

Zoals Pire zegt "zijn profiel zegt 16"
pi_29617192
Ik las vandaag dat een japanner zijn computer overclockt had naar
Pentium 7.13 GhZ. met 3gb aan RAM zal die laadtijd wel teruggelopen
naar 5 seconden.
Hell To The Liars
pi_29617207
Toch weer een leuk potje als commander gespeeld en je zou het bijna al kunnen raden
Weer een medaille erbij
  Lieve Belg zondag 14 augustus 2005 @ 00:21:02 #288
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29617252
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:19 schreef Razorback het volgende:
Toch weer een leuk potje als commander gespeeld en je zou het bijna al kunnen raden
Weer een medaille erbij
Ik eventjes 15 revives en 10 health punten in dat potje gescoord
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_29617283
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:18 schreef Droopie het volgende:
Ik las vandaag dat een japanner zijn computer overclockt had naar
Pentium 7.13 GhZ. met 3gb aan RAM zal die laadtijd wel teruggelopen
naar 5 seconden.
Wat voor een koeling zit er dan op die CPU want dat wordt behoorlijk warm zo ver overclocken
pi_29617387
Die Jap zal die overklokking wel gebruiken om zijn WORD documenten sneller te kunnen openen met zo een wintelbak
pi_29617727
A Japanese overclocker has managed to overclock Intel Pentium 4 670 microprocessor to 7.132GHz and even run certain benchmarks on the system that was cooled down by liquid nitrogen.

In order to accomplish the extreme overclocking Japanese enthusiast Memesana, who published his results at XtremeSystems web-site, used ASUS P5WD2 Premium mainboard based on Intel’s i955X core-logic, Corsair PC2-5400UL 512MB memory modules as well as Intel Pentium 4 670 processor with stock speed of 3.80GHz. The processor system bus was overclocked to 1520MHz; processor’s voltage was pumped up to 1.70V, significantly higher than default setting; memory latency settings were CL4 3-3-4, memory voltage was set to 2.3V.

According to the posted statement, the system managed to calculate π (pi) number to 1 million decimal places in 18.516 seconds, which is currently the world’s record.

Earlier this year another overclocker has managed to push hit Intel Pentium 4 570J chip to 7.22GHz, but at that clock-speed the PC could function only in BIOS. The maximum speed at which he could boot Windows XP operating system and perform memory testing was 6.60GHz
Hell To The Liars
pi_29617842
Na het berekenen van (pi) ging de Japanner Battlefield spelen, maar dat stukkie kon ik niet terugvinden. Maar hoelaat aanwezig morgen, en gebruiken voor ATC voor de tactics jajaja.
Hell To The Liars
pi_29618053
* DING DING *

VRAAG ALGEMEEN :

Kan iemand in deze en de volgende thread even het tijdstip neerzetten van morgenmiddag? dat er tegen FoD? wordt gespeeld en wie allemaal de deelnemers van FOK tot nu toe zijn?
Graag ook of de server op slot gaat als het spelen begint en of wat zoal de regels zijn danwel
afspraken,danwel met hoeveel teams er wordt gespeeld en bestaande uit hoeveel man.

Dank!
pi_29618784
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:47 schreef i-spy24 het volgende:
* DING DING *

VRAAG ALGEMEEN :

Kan iemand in deze en de volgende thread even het tijdstip neerzetten van morgenmiddag? dat er tegen FoD? wordt gespeeld en wie allemaal de deelnemers van FOK tot nu toe zijn?

Dank!
@ johan en Ispy.. als je 1 of 2 pagina's terug leest zou je het kunnen zien ik heb het nmlk gepost

en op Fanboy.nl (BOF! site staat het ook)

nog ff voor de herhaling dan...

14:00! tot 17:00

13:30 online (Teamspeak Xfire anders Msn (kefchen@hotm... voor evt tactiek etc 13:30 dus!

en wie er allemaal mee doen dat weet ik niet want het is geen officiele war...

wel hoop ik dat er enkele admins online zijn om te kicken (mitch,morpheus, en BMH (laatste deed geloof ik zelf ook mee dus dat zit wel goed )
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef Sickert het volgende:
hmm ik denk niet dat ik mee doe, morgen wel !

Band of Fok!kers Clanwar: Fight or Die
When:: Sunday 14 August 2005 - 14:00 Ends: Sunday 14 August 2005 - 17:00
Day of Annihilation kreeg het helaas niet rond waardoor we nog een poging gaan wagen om tegen Fight or Die te spelen. Aangezien FoD op zondag vooral s middags speelt hebben we het tijdstip verschoven naar 14:00. Hopelijk tot zondag allemaal !

Alle boffers minimaal een half uur vantevoren aanwezig op Teamspeak ivm met taktiek en als welke functie je gaat... zodat we niet met allemaal anti-tank mannetjes lopen of een squad vol medics
ik wil als niemand het erg vind wel de commander zijn (zie paar topics terugposts) en ik denk dat niemand dat erg vind

en voor de niet TS'rs graag op Xfire(niveklaams) of anders Msn Kefchen @ Hotmail

maar het liefst op TS
Narf!
pi_29618954
trouwens ik vind... dat er meer mensen op de Bof! site moeten komen/zijn

er is zowat in dagen niet gepost of geupdate... zou leuk zijn als we zo af entoe plaatjes filmpjes etc posten daar op het forum... of weet ik veel wat want dit is zonde van de site
Narf!
pi_29619316
'Doing'

zag zojuist in de ''chatbox'' van de Bof! site een berichtje van ispy:
quote:
i-spy24 hier:

Hoelaat is dat die 'generale'nou vanmiddag?(zondah 13 augustus) tegen FoD???
Nergens staat op deze website of op FOK forum in de BF2 thread een duidelijke aanwijzing!Dat moet echt beter want zo worden we niks wijzer he!
en daar ben ik het wel mee eens!

dus ik poste dit

sickert.nl
Hey ispy check het topic op fok!
en wat je zegt het moet beter
ondanks mn post op het forum heeft er amper iemand op gereageerd.. en op deze site komt ook al amper iemand volgens mij...
Er moet meer gepost worden mensen.... anders wil ik wel samen met iemand (BMH b.v) zorgen voor het nieuws rond de clan... bv dat iemand van ons mij mailt en dat ik daar een soort nieuws berichtje van maak op het forum van deze site en op fok!.. ik heb wel zin in een beetje verantwoording

dus mensjes (admins) doe hier iets mee

want het lukt allemaal wel en komt allemaal goed maar het moet wel wat beter

overigens stond er wel een duidelijke thread en een post op fok! hoor ispy24 maar het is al laat (ik moest op de site ook zoeken...)
Narf!
pi_29620101
@ 'sickert':

Kijk dat is meer duidelijkheid.
Trouwens goed voorstel van je om eventueel de boel zelf ter hand te nemen want de aangemaakte
website lijkt nu steeds meer een verlaten spookstad te worden.
Eerst iedereen enthousiast springen dat e.e.a. wordt opgezet,w.o. dus de website,en nu het er staat
komen ze niet meer langs laat staan posten ze er niet op.

Nog wat:

Ik heb je inmiddels tijdelijk(omdat ik niet thuis ben en nog op vakantie ben) via MSN toegevoegd zodat ik
indien nodig snel met je e.e.a. kan kortsluiten.
idem ditto trouwens met Fer..

[ Bericht 82% gewijzigd door i-spy24 op 14-08-2005 02:28:38 ]
pi_29622804
dat is goed had zelf al geprobeerd je toe te voegen alleen lukte niet

naja ben nu nog bij mn vriendin maar ga zo naar huis en dan ben ik wel online met msn/xfire en teamspeak

groettels
en tot zometeen
Narf!
pi_29622868
btw straks gaan we dik ownen want ik ben een beetje frusti.... namelijk de uitslag van mn toelatings examen gehad en kom net 1 punt te kort zodat ik niet toegelaten word

dus die gasten gaan eraan!
Narf!
pi_29623150
zo zo we zijn allemaal wel wakker he

of heb ik gewoon geen leven
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')