ik speels soms ook wel 's nacht alleen in het weekendquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nou ik speel meer 's nachts en dan liggen de meeste kinders van u al te slapen (behalve domo)
HeHequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:25 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Onder andere wel javanavond weer??
![]()
Admin online die continu kicked dan??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:39 schreef Sickert het volgende:
Hey gaat de server morgen tijdens de war eigenlijk op slot zodat er alleen BOF! en FOD mensen in kunnen? zoja komt er dan een pass op of niet? (pass hier niet posten want er lezen ook mensen mee)
Misschiebn ben ik een beetje naief. Maar ik denk dat ze gisteren aan zoveel punten kwamen door heel onze zooi af te raggen vanuit de helikopter. Een persoon had namelijk veel doden en de rest heel veel teampunten. En persoonlijk werd ik zo vaak afgeslacht dat ze nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
HeHe
Lekker ploegje hebben we zo he?
Ik ga vanavond naar de de Bios in Antwerpen en dan nog ff stappen... zal wel laat zijn maar denk niet dat ik naar bed ga zonder nog wat potjes te knallen.. Als er vannacht nietmand meer is dan zijn er vast wel weer veel amerikanen.
Over Amerikanen trouwens. Vanmorgen zat ik op een westkust server en daar was een hele ploeg aan het pointfarmen.. de flikkers.. Ik vind dat echt ZOOOO zielig. Die BBQ4U ploeg die was gisteren zelfs op onze server bezig met hetzelfde truukje. Ze hadden op Dalian plant wel 80 punten terwijl er maar 10 man in het spel zaten. We konden geen tegestander vinden en hadden alle vlaggen binnen no time en niet meer afgegeven..Hoe kom je dan aan zoveel punten? Spel was zo voorbij en we hadden hooguit 12 punten ofzo..
Maarrrrrrrrrrrrrrrrr de wokkeltjes lukken aardig! 4-voudige wokkel is mijn record met de apache.![]()
mmm vreemd.. wij hadden toch alle vlaggen? Ik heb echt bijna geen tegenstander gezien...ze zaten bij MEC toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschiebn ben ik een beetje naief. Maar ik denk dat ze gisteren aan zoveel punten kwamen door heel onze zooi af te raggen vanuit de helikopter. Een persoon had namelijk veel doden en de rest heel veel teampunten. En persoonlijk werd ik zo vaak afgeslacht dat ze niet
eens tijd hadden om te pointfarmen.
Ook toen de Admin hem kickte zonder opgaaf van reden, vroegen de mensen waarom je hij
gekickt werd, en toen zeiden ze dat de admin wel gefrustreerd was omdat Rainmaker.BBQ4U
zo goed was.
Verder heb ik hoofdpijn van de drank en wiet van vanmiddag, maar was ontzettend lachen.
GO FFWD DANCE PARADE
Indoor is al verschrikkelijk donker hier :\. Ik kan amper iets zien. Met een donkere map zou je met nachtkijkers moeten spelen, dat maakt het eigenlijk alleen maar makkelijkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal.... gewoon nieuwsgierig
Wat me trouwens wel leuk leek is een map in het donker ofzo, met wat straatverlichting of iets dergelijks, of regen... tenzij het gaat 'hinderen'
don't get me wrong, maar hoe kan je in godsnaam mensen helpen als je er geen punten voor krijgt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef i-spy24 het volgende:
Ja en?Ik heb volgens mij al eerder uitgelegd waarom ik zo speel en verander dat niet.
Ik speel allang niet meer voor de meeste kills,sedert mijn nieuwe account,en lummel liever
wat aan en help hier en daar een beetje zonder voor eigen glorie te gaan en de medailles.
Gisteren was een uitzondering omdat ik een persoonlijke weddenschap had met iemand die dacht
ff stoer te zijn met zijn medals en de beste te zijn. Nou wat is mooier als je iemand de indruk geeft dat je een total loser bent die er helemaal niks van kan. Niet kan commanderen,niet kan schieten, niet kan rennen.
Laat hem kijken naar je statts en hij denkt dat hij de oorlog al heeft gewonnen.
Niet dus, dan ga ik je opzoeken en help je gelijk uit de droom. Vandaar ook een iets andere score gisteren.
zelf jarig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
Zo dat was ook weer een leuke avond mensen neerhalen.
Elke ronde bijna wel commander geweest en bijna ook elke ronde dat ik commander was een mooie medaille binnengehaald
Maar toch weer 1 gassie die in een artillery moet lopen en dan denkt hij er nog grappig over te doen ook door te zeggen dat het een "Rambo actie" was.
Kwou nog graag een "Rambo actie" voor zijn auto laten zien maar ben hem niet tegen gekomen in een auto
Morgen verjaardag maar ik wens jullie allen succes met de de war![]()
Hij leidt de tegenstander af zodat de andere ze neer kunnen knallen??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
don't get me wrong, maar hoe kan je in godsnaam mensen helpen als je er geen punten voor krijgt.
volgens mij ben je vaak anti-tank, dan blijven je punten laag, maar als je killed krijg je punten als
je helpt krijg je punten, als je artillery gooit krijg je punten, overal krijg je punten voor??
dus wat versta jij onder helpen? de enigste manier om te winnen is om je tegenstander te killen
en vlaggen te veroveren. daar krijg je punten voor. dus wat doe je dan???
verder hoop ik dat je morgen ook weer veel puntjes mag halen door veel tegenstanders te vermoorden. nu ga ik voetbal op Talpa kijken.
Zelf jarig zijn duurt nog wel evenquote:
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:24 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zelf jarig zijn duurt nog wel even
Maar er is nog tijd voor wat puntjes denk ik voordat mijn ouders beginnen te zeuren dat ik naar bed moet
En dit is inmiddels mijn laatste dag dat ik nog zo lang door kan gaan want maandag moet ik weer vroeg werken
iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Zijn profiel zegt 16quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zoals Pire zegt "zijn profiel zegt 16"quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik eventjes 15 revives en 10 health punten in dat potje gescoordquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:19 schreef Razorback het volgende:
Toch weer een leuk potje als commander gespeeld en je zou het bijna al kunnen raden
Weer een medaille erbij
Wat voor een koeling zit er dan op die CPUquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:18 schreef Droopie het volgende:
Ik las vandaag dat een japanner zijn computer overclockt had naar
Pentium 7.13 GhZ. met 3gb aan RAM zal die laadtijd wel teruggelopen
naar 5 seconden.
@ johan en Ispy.. als je 1 of 2 pagina's terug leest zou je het kunnen zien ik heb het nmlk gepostquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:47 schreef i-spy24 het volgende:
* DING DING *
VRAAG ALGEMEEN :
Kan iemand in deze en de volgende thread even het tijdstip neerzetten van morgenmiddag? dat er tegen FoD? wordt gespeeld en wie allemaal de deelnemers van FOK tot nu toe zijn?
Graag ook of de server op slot gaat als het spelen begint en of wat zoal de regels zijn danwel
afspraken,danwel met hoeveel teams er wordt gespeeld en bestaande uit hoeveel man.
Dank!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef Sickert het volgende:
hmm ik denk niet dat ik mee doe, morgen wel !
Band of Fok!kers Clanwar: Fight or Die
When:: Sunday 14 August 2005 - 14:00 Ends: Sunday 14 August 2005 - 17:00
Day of Annihilation kreeg het helaas niet rond waardoor we nog een poging gaan wagen om tegen Fight or Die te spelen. Aangezien FoD op zondag vooral s middags speelt hebben we het tijdstip verschoven naar 14:00. Hopelijk tot zondag allemaal !
Alle boffers minimaal een half uur vantevoren aanwezig op Teamspeak ivm met taktiek en als welke functie je gaat... zodat we niet met allemaal anti-tank mannetjes lopen of een squad vol medics![]()
ik wil als niemand het erg vind wel de commander zijn(zie paar topics terugposts) en ik denk dat niemand dat erg vind
en voor de niet TS'rs graag op Xfire(niveklaams) of anders Msn Kefchen @ Hotmail
maar het liefst op TS
en daar ben ik het wel mee eens!quote:i-spy24 hier:
Hoelaat is dat die 'generale'nou vanmiddag?(zondah 13 augustus) tegen FoD???
Nergens staat op deze website of op FOK forum in de BF2 thread een duidelijke aanwijzing!Dat moet echt beter want zo worden we niks wijzer he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |