Even spammen : Clan sitequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:54 schreef Suikermais het volgende:
Kan iemand mij effe een mailtje sturen over hoe te betalen voor de BF2-server ?. Draai nu sinds 't begin mee en wil graag mee betalen voor die server.
jij jij...!! met je tank!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat betekend dat de RCON niet meer werkt van buiten BF2. En als er dan mensen bij willen restarten ze de server. Lomp maar dat is nu de enige oplossing die ze zien.
Overigens net weer gespeeld en het was weer erg leuk. Ik werd helemaal gek van die "anti tank squad"![]()
Wel jammer dat Top Opponent en Top Victim niet goed werken, anders weet ik zeker dat ik een Fokker als Top Victim had staan. Ik heb een aantal Fokkers zeker vaker dan 3 keer gekilled (momenteel het aantal van mijn Top Victim)
FYI:
De FoD-ers die vanavond hebben gespeeld waren:
Matthijs[NL]
Cardinal[NL]
[FoD]-Ace
[FoD]-PoSTMaN
Wij zijn er zondag alle vier en er komen er misschien nog we wat is nog even afwachten.
We hebben als FoD totaal niet samengespeeldquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij jij...!! met je tank!!!!![]()
![]()
![]()
die mathijs had ik wel een paar keer lekker te pakken![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Even spammen : Clan site
Direct Link
Voor iedereen die ook ziek wordt van de vele reboots vanwege falende remote admin tools. Met de nieuwe patch moet dit verholpen zijn, het is een bekende bug in BF2. Nog 15 dagen te gaan dus....
dank jequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:14 schreef Gunner het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat de hele tijd al![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:25 schreef UnleashMitch het volgende:
binnenkort tegen Kerstmis t blijft Chello
repairpunten krijg je alleen als er iemand in de tank zit als je hem repareertquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb mijn tank wel zo vaak moeten repareren. En nog steeds heb ik die enigeer badge niet, ach... komt nog wel een keer.
Ah nu snap ik waarom ik soms wel kreeg en soms niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:37 schreef PirE het volgende:
[..]
repairpunten krijg je alleen als er iemand in de tank zit als je hem repareert
Tjah, ach, soms moet je gewoon roeien met de riemen die je hebt... Als ik het kon betalen stond hier ook een veel te dikke set PC's, een dikke aansluiting aan ADSL etc. Maar dan zou ik ook groter wonen denk ik...quote:
Wij spelen nooit joh...(ff tellen..ruzie thuis, 3 cm stof, gazon op goothoogte....mwoaahh)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou als de die-hards van FOK! meedoen met de clanwar dan is er een grote kans dat ze winnen met een makkie! Als ik met en tegen jullie speel (op de fok server) behaal ik vaak minder punten dan wanneer ik op een andere server zit... of het is toeval..![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:28 schreef i-spy24 het volgende:
(vluchte toen maar snel dat gebouw binnen en hield me stil totdat jullie weggingen.)![]()
vriendin pissed,ouders pissed, stof in mn kamer... neuh... we gaan niet winnenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wij spelen nooit joh...(ff tellen..ruzie thuis, 3 cm stof, gazon op goothoogte....mwoaahh)![]()
He jij zat in mijn squad.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou als de die-hards van FOK! meedoen met de clanwar dan is er een grote kans dat ze winnen met een makkie! Als ik met en tegen jullie speel (op de fok server) behaal ik vaak minder punten dan wanneer ik op een andere server zit... of het is toeval..![]()
ghehe dat was er idd die minderfijne jmppostman met zn tankquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:03 schreef i-spy24 het volgende:
Ik vond trouwens (even terugkomend op alles) dat er wel een soort FoD vs Fok vanavond was op de server..
Waarom dat? Nou...ik zag op een bepaalt moment bij een van de squads een naam als in [i] Fok!Elite[/] (raffie etc..) en de fanatiekheid kwa spel bij vooral 'JMPoSTMaN' en 'Matthijs[NL]'
Hoop dat er zondag nog meer pit is,noem maar de tijd en plaats en hoe en wat.
Ben er altijd voor in, zeker als het een goede generale is voor de 21st tegen Tweakers?![]()
Ik wil altijd winnen, kan namelijk niet tegen mijn verlies.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:03 schreef i-spy24 het volgende:
Ik vond trouwens (even terugkomend op alles) dat er wel een soort FoD vs Fok vanavond was op de server..
Waarom dat? Nou...ik zag op een bepaalt moment bij een van de squads een naam als in Fok!Elite![]()
(raffie etc..) en de fanatiekheid kwa spel bij vooral 'JMPoSTMaN' en 'Matthijs[NL]' om te winnen.
Hoop dat er zondag nog meer pit is,noem maar de tijd en plaats en hoe en wat.
Ben er altijd voor in, zeker als het een goede generale is voor de 21st tegen Tweakers?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |