Foei! Dat is eigenlijk de kit die ik het meest gebruikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Thnx voor je uitleg, zal eens gaan oefenen met een assault rifle, nog nooit meegelopen eigenlijk.
K denk niet dat het uit zal makenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:52 schreef BMH het volgende:
BOF server word gereset
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt, ik weet niet wat er aan de hand isZal i3d ff mailen...
quote:Update 2 (18:54):
Bij gamespy was het probleem nog onbekend. EA verzoekt alle ranked servers gamehosters te helpen met het vinden van de bug. Pikant feitje: alle mogelijke informatie (output stackdump en TCP dump) is al 30 minuten geleden verzonden naar EA.
Wordt vervolgd......
wel op unranked volgens mij. Dus als er iemand is met een vette verbinding en effe een servertje op wil zetten...graagquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Kunnen we nu dus vanavond knallen of niet?
2 handen gebruiken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:15 schreef sexylexy het volgende:
Net geoefend met helikopteren, ik bakte er net helemaal niks van maar nu kan ik al een beetje cirkelen en rondvliegen. Nog iemand tips?
Loopings en wokkeltjes oefenen...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:15 schreef sexylexy het volgende:
Net geoefend met helikopteren, ik bakte er net helemaal niks van maar nu kan ik al een beetje cirkelen en rondvliegen. Nog iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |