abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29607713
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Nou ik speel meer 's nachts en dan liggen de meeste kinders van u al te slapen (behalve domo)
ik speels soms ook wel 's nacht alleen in het weekend
Narf!
pi_29607728
Een vraagje over BF 2, hoe zit dan met die Nvidia Gforce 4 kaarten? Doet BF 2 het daar nu wel op of niet?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_29607874
Ging net wel lekker totdat ik moest eten
Dacht van alle potjes dat ik commander ben geweest maar 1 keer geen medaille gehaald.
en ook bijna niemand die leuk denkt te zijn en in mijn artillery te lopen.
Wel een paar team kills gemaakt omdat ik dacht dat die mensen toch dood zouden zijn als mijn artillery aankomt maar dat bleek dus niet zo te zijn.

Maar ik werd wel gepunished terwijl ik dacht dat je niet meer kon punishen

ff gammo kijken en dan kom ik ook wel weer commandertje uithangen als die plek vrij is
pi_29607950
* DING *

Ga er nu even op.
pi_29608029
Hey gaat de server morgen tijdens de war eigenlijk op slot zodat er alleen BOF! en FOD mensen in kunnen? zoja komt er dan een pass op of niet? (pass hier niet posten want er lezen ook mensen mee)
Narf!
pi_29608253
Lekker.. ik was net met ruim 10 punten 1e. Klapt die server eruit
zou mn eerste goude medaille worden..

Nog opzoek naar leden?
pi_29608641
Server klapte er uit vanwege een reboot. Weer werkten die $#$#admin tooltjes niet, nog twee weken tot de patch...

Morgen gaat de server zelf niet op slot, dat is immers niet mogelijk. Hoe het een en ander zit met de warserver weet ik niet dat zou iemand even aan i3d moeten vragen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29608976
woeii voor het eerst promotie gemaakt
pi_29609160
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hoor ik hier bij ?

hehe
Onder andere wel ja vanavond weer??
Before all else, be armed.
pi_29609628
kan ik nog steeds betalen voor een slot? ik word gek van die volle en trage servers
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
pi_29609703
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:25 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Onder andere wel ja vanavond weer??
HeHe

Lekker ploegje hebben we zo he?

Ik ga vanavond naar de de Bios in Antwerpen en dan nog ff stappen... zal wel laat zijn maar denk niet dat ik naar bed ga zonder nog wat potjes te knallen.. Als er vannacht nietmand meer is dan zijn er vast wel weer veel amerikanen.

Over Amerikanen trouwens. Vanmorgen zat ik op een westkust server en daar was een hele ploeg aan het pointfarmen.. de flikkers.. Ik vind dat echt ZOOOO zielig. Die BBQ4U ploeg die was gisteren zelfs op onze server bezig met hetzelfde truukje. Ze hadden op Dalian plant wel 80 punten terwijl er maar 10 man in het spel zaten. We konden geen tegestander vinden en hadden alle vlaggen binnen no time en niet meer afgegeven..Hoe kom je dan aan zoveel punten? Spel was zo voorbij en we hadden hooguit 12 punten ofzo..

Maarrrrrrrrrrrrrrrrr de wokkeltjes lukken aardig! 4-voudige wokkel is mijn record met de apache.
pi_29609734
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:39 schreef Sickert het volgende:
Hey gaat de server morgen tijdens de war eigenlijk op slot zodat er alleen BOF! en FOD mensen in kunnen? zoja komt er dan een pass op of niet? (pass hier niet posten want er lezen ook mensen mee)
Admin online die continu kicked dan??
pi_29610331
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 19:51 schreef jpjedi het volgende:

[..]

HeHe

Lekker ploegje hebben we zo he?

Ik ga vanavond naar de de Bios in Antwerpen en dan nog ff stappen... zal wel laat zijn maar denk niet dat ik naar bed ga zonder nog wat potjes te knallen.. Als er vannacht nietmand meer is dan zijn er vast wel weer veel amerikanen.

Over Amerikanen trouwens. Vanmorgen zat ik op een westkust server en daar was een hele ploeg aan het pointfarmen.. de flikkers.. Ik vind dat echt ZOOOO zielig. Die BBQ4U ploeg die was gisteren zelfs op onze server bezig met hetzelfde truukje. Ze hadden op Dalian plant wel 80 punten terwijl er maar 10 man in het spel zaten. We konden geen tegestander vinden en hadden alle vlaggen binnen no time en niet meer afgegeven..Hoe kom je dan aan zoveel punten? Spel was zo voorbij en we hadden hooguit 12 punten ofzo..

Maarrrrrrrrrrrrrrrrr de wokkeltjes lukken aardig! 4-voudige wokkel is mijn record met de apache.
Misschiebn ben ik een beetje naief. Maar ik denk dat ze gisteren aan zoveel punten kwamen door heel onze zooi af te raggen vanuit de helikopter. Een persoon had namelijk veel doden en de rest heel veel teampunten. En persoonlijk werd ik zo vaak afgeslacht dat ze niet
eens tijd hadden om te pointfarmen.
Ook toen de Admin hem kickte zonder opgaaf van reden, vroegen de mensen waarom je hij
gekickt werd, en toen zeiden ze dat de admin wel gefrustreerd was omdat Rainmaker.BBQ4U
zo goed was.

Verder heb ik hoofdpijn van de drank en wiet van vanmiddag, maar was ontzettend lachen.
GO FFWD DANCE PARADE
Hell To The Liars
pi_29610931
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:14 schreef Droopie het volgende:

[..]

Misschiebn ben ik een beetje naief. Maar ik denk dat ze gisteren aan zoveel punten kwamen door heel onze zooi af te raggen vanuit de helikopter. Een persoon had namelijk veel doden en de rest heel veel teampunten. En persoonlijk werd ik zo vaak afgeslacht dat ze niet
eens tijd hadden om te pointfarmen.
Ook toen de Admin hem kickte zonder opgaaf van reden, vroegen de mensen waarom je hij
gekickt werd, en toen zeiden ze dat de admin wel gefrustreerd was omdat Rainmaker.BBQ4U
zo goed was.

Verder heb ik hoofdpijn van de drank en wiet van vanmiddag, maar was ontzettend lachen.
GO FFWD DANCE PARADE
mmm vreemd.. wij hadden toch alle vlaggen? Ik heb echt bijna geen tegenstander gezien...ze zaten bij MEC toch?
pi_29611732
in de helikopter, maar ik denk dat rainmaker iedereen killde en de rest hulpscore vanuit een voertuig.
maar ik ben soms nog wel eens naief.
Hell To The Liars
pi_29612608
* DING *

Zijn we weer even.Heel kort en even op de server gespeeld die verbazend genoeg vrij leeg was.
Alleen 'Markxxx' en ik liepen daar rond en we hebben ons even vermaakt met gelummel.
Niet lang daarna was de server gevuld en konden we tekeer gaan en besloot ik maar weer eens de oude functie als chinese commandant te vervullen aangezien het voor geen kant liep met de squads van onze zijde.
Einde van het verhaal? we wonnen en daar ging het om.

Oh over die 'Rainmaker/BBQ4U': Ik weet niks van een afslachting want ik heb hem een paar keer gepakt hoor met die altijd aanwezige bazooka.

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 13-08-2005 22:01:42 ]
pi_29613075
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal.... gewoon nieuwsgierig

Wat me trouwens wel leuk leek is een map in het donker ofzo, met wat straatverlichting of iets dergelijks, of regen... tenzij het gaat 'hinderen'
BF2: Diamond3d
pi_29613325
VRAAG ALGEMEEN :

Kan iemand in deze en de volgende thread even het tijdstip neerzetten van morgenmiddag? dat er tegen GoT? wordt gespeeld en wie allemaal de deelnemers van FOK tot nu toe zijn?
Graag ook of de server op slot gaat als het spelen begint en of wat zoal de regels zijn danwel
afspraken,danwel met hoeveel teams er wordt gespeeld en bestaande uit hoeveel man.

Dank!
pi_29614069
I-Spy ik moet eerlijk zijn, ik heb je nu een stuk of 10 keer zien spelen en alle 10 keer was je,
naar mijn persoonlijke mening, BAGGER. Maar gisteren ging je wel lekker of niet. En wat bleek
je punten gingen ook gelijk omhoog.
Hell To The Liars
pi_29614325
Ja en?Ik heb volgens mij al eerder uitgelegd waarom ik zo speel en verander dat niet.
Ik speel allang niet meer voor de meeste kills,sedert mijn nieuwe account,en lummel liever
wat aan en help hier en daar een beetje zonder voor eigen glorie te gaan en de medailles.

Gisteren was een uitzondering omdat ik een persoonlijke weddenschap had met iemand die dacht
ff stoer te zijn met zijn medals en zichzelf als de beste te omschrijven.Nou wat is mooier als je iemand de indruk geeft dat je een total loser bent die er helemaal niks van kan.Niet kan commanderen,niet kan schieten,niet kan rennen.
Laat hem kijken naar je stats, en hij denkt dat hij de oorlog al bij voorbaat heeft gewonnen.
Niet dus, dan ga ik je opzoeken en help ik je gelijk uit de droom. Vandaar ook een iets andere score gisteren.

[ Bericht 12% gewijzigd door i-spy24 op 13-08-2005 22:55:03 ]
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 22:49:00 #271
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29614716
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 21:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal.... gewoon nieuwsgierig

Wat me trouwens wel leuk leek is een map in het donker ofzo, met wat straatverlichting of iets dergelijks, of regen... tenzij het gaat 'hinderen'
Indoor is al verschrikkelijk donker hier :\. Ik kan amper iets zien. Met een donkere map zou je met nachtkijkers moeten spelen, dat maakt het eigenlijk alleen maar makkelijker
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29614927
LOL net weer een lintje...
pi_29614976
Zo dat was ook weer een leuke avond mensen neerhalen.
Elke ronde bijna wel commander geweest en bijna ook elke ronde dat ik commander was een mooie medaille binnengehaald

Maar toch weer 1 gassie die in een artillery moet lopen en dan denkt hij er nog grappig over te doen ook door te zeggen dat het een "Rambo actie" was.
Kwou nog graag een "Rambo actie" voor zijn auto laten zien maar ben hem niet tegen gekomen in een auto

Morgen verjaardag maar ik wens jullie allen succes met de de war
pi_29615014
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef i-spy24 het volgende:
Ja en?Ik heb volgens mij al eerder uitgelegd waarom ik zo speel en verander dat niet.
Ik speel allang niet meer voor de meeste kills,sedert mijn nieuwe account,en lummel liever
wat aan en help hier en daar een beetje zonder voor eigen glorie te gaan en de medailles.

Gisteren was een uitzondering omdat ik een persoonlijke weddenschap had met iemand die dacht
ff stoer te zijn met zijn medals en de beste te zijn. Nou wat is mooier als je iemand de indruk geeft dat je een total loser bent die er helemaal niks van kan. Niet kan commanderen,niet kan schieten, niet kan rennen.
Laat hem kijken naar je statts en hij denkt dat hij de oorlog al heeft gewonnen.
Niet dus, dan ga ik je opzoeken en help je gelijk uit de droom. Vandaar ook een iets andere score gisteren.
don't get me wrong, maar hoe kan je in godsnaam mensen helpen als je er geen punten voor krijgt.
volgens mij ben je vaak anti-tank, dan blijven je punten laag, maar als je killed krijg je punten als
je helpt krijg je punten, als je artillery gooit krijg je punten, overal krijg je punten voor??
dus wat versta jij onder helpen? de enigste manier om te winnen is om je tegenstander te killen
en vlaggen te veroveren. daar krijg je punten voor. dus wat doe je dan???

verder hoop ik dat je morgen ook weer veel puntjes mag halen door veel tegenstanders te vermoorden. nu ga ik voetbal op Talpa kijken.
Hell To The Liars
pi_29615051
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 22:58 schreef Razorback het volgende:
Zo dat was ook weer een leuke avond mensen neerhalen.
Elke ronde bijna wel commander geweest en bijna ook elke ronde dat ik commander was een mooie medaille binnengehaald

Maar toch weer 1 gassie die in een artillery moet lopen en dan denkt hij er nog grappig over te doen ook door te zeggen dat het een "Rambo actie" was.
Kwou nog graag een "Rambo actie" voor zijn auto laten zien maar ben hem niet tegen gekomen in een auto

Morgen verjaardag maar ik wens jullie allen succes met de de war
zelf jarig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')