waar wanneer wat en hoequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik? de hele avond bf2... doe ik nu ook hehe![]()
MAar er kan van alles gespeeld worden en men kan ook relexen en drinken oid...
Maar Mensen: ik heb aanmeldingen nodig en ik kan helemaal niks met ik kijk wel...ja of nee anders weet ik echt niet wat en hoe ik moet reserveren als het er van komt..FF duidelijk iedereen:
Ja ik wil deelnemen aan de lanparty
o dat ja idd, maar gelukkig zijn gamen en meningen hebben 2 dingen. he no-offense manquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:52 schreef i-spy24 het volgende:
Omdat wij eerder aardig wat discussies meen ik met elkaar hadden die nou niet dicht bij elkaar lagen.
Maar het ging verder prima de samenwerking. Ik lanterflanterde zoals gewoonlijk lekker wat en we vulden elkaar aan tijdens het spel. Ging prima toch?
Dat bedoel ik. Van wat ik nog weet hoef je niet alleen maar BF2 te spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:34 schreef 'jpjedi' het volgende:
Maar er kan van alles gespeeld worden en men kan ook relexen en drinken oid...
Maar Mensen: ik heb aanmeldingen nodig en ik kan helemaal niks met ik kijk wel...ja of nee anders weet ik echt niet wat en hoe ik moet reserveren als het er van komt..FF duidelijk iedereen:
Ja ik wil deelnemen aan de lanparty
Juist! allemaal ff aanmelden.. als ik een lijstje heb met mensen die zeggen: Dat lijkt me wel wat mits datum gaat passen dan heb ik zeg maar 15 man totaal...dan reserveer ik hiervoor onder voorbehoud en afvallers `no offence`quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:53 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Nou...wie meldt zich aan zodat 'jpjedi' kan beginnen met turven.
gewoon toetsen loslaten en met je muis balancerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Iemand tips hoe je met een helikopter stil kan hangen in de lucht.... ?? Ik krijg dat nooit mooi voor elkaar, evenals het landen met zo'n ding.
waar heb ik me voor aangemeld?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:13 schreef jpjedi het volgende:
Aanmeldingen:
Jedi
Sickert
Dickie
BMH
Ash
Rudy Carell
I-Spy
Jafarx (?)
Johan (?)
plus nog andere BF2-ers:
MrWheels
Timminater
drBravo
Voske (?)
DunTinnus(?)
Ik stel voor dat aanmelden kan voor volgende week zondag 21-08-2005...Dan stel ik vast hoeveel animo er is en kunnen we gaan brainstormen over de datum. Aanmelden kan daarna ook nog wel natuurlijk maar volgende week zondag is de peildatum..
Ik heb dit ook in het forum op de BOF site gepost en wellicht mag het in het `home` scherm om meer aandacht te verkrijgen..![]()
Ik doe het met de pijltjestoetsen vind ik toch makkelijker, gewoon oefenen op eigen server ik land nu zelfs met vliegtuig zonder problemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef MrUber het volgende:
[..]
gewoon toetsen loslaten en met je muis balanceren
waneer je merk dat je zakt geef je gewoon even een tikje op de W
Ging er vanuit vanwege je opmerking dat het afhing van de datum.. Aangezien de aanmelding altijd onder voorbehoud is van datum voor iedereen heb ik je erbij gezet.. schrappen dan maar??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:26 schreef jazza het volgende:
[..]
waar heb ik me voor aangemeld?weet van niets...
Deze die-hard is er morgen weer de hele dag bij!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Vanavond weer knallen mannen?? Ik heb t dan met name over de 'die-hards'![]()
Potverdorie, dan moet ik mijn wekker nog gaan zetten om op tijd te komen.......quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef Sickert het volgende:
hmm ik denk niet dat ik mee doe, morgen wel !
Band of Fok!kers Clanwar: Fight or Die
When:: Sunday 14 August 2005 - 14:00 Ends: Sunday 14 August 2005 - 17:00
Day of Annihilation kreeg het helaas niet rond waardoor we nog een poging gaan wagen om tegen Fight or Die te spelen. Aangezien FoD op zondag vooral s middags speelt hebben we het tijdstip verschoven naar 14:00. Hopelijk tot zondag allemaal !
Alle boffers minimaal een half uur vantevoren aanwezig op Teamspeak ivm met taktiek en als welke functie je gaat... zodat we niet met allemaal anti-tank mannetjes lopen of een squad vol medics![]()
ik wil als niemand het erg vind wel de commander zijn(zie paar topics terug) en ik denk dat niemand dat erg vind
en voor de niet TS'rs graag op Xfire(niveklaams) of anders Msn Kefchen @ Hotmail
maar het liefst op TS
Hoor ik hier bij ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:55 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Deze die-hard is er morgen weer de hele dag bij!
Behalve voor de war, dat red ik niet dan lig ik nog brak in m'n bed.
Nou ik speel meer 's nachts en dan liggen de meeste kinders van u al te slapen (behalve domo)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |