abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29600626
dubbel
pi_29600863
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:34 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik? de hele avond bf2... doe ik nu ook hehe

MAar er kan van alles gespeeld worden en men kan ook relexen en drinken oid...

Maar Mensen: ik heb aanmeldingen nodig en ik kan helemaal niks met ik kijk wel...ja of nee anders weet ik echt niet wat en hoe ik moet reserveren als het er van komt..FF duidelijk iedereen:

Ja ik wil deelnemen aan de lanparty
waar wanneer wat en hoe dan pas kan ik dat zeggen
Narf!
pi_29601210
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 02:52 schreef i-spy24 het volgende:
Omdat wij eerder aardig wat discussies meen ik met elkaar hadden die nou niet dicht bij elkaar lagen.
Maar het ging verder prima de samenwerking. Ik lanterflanterde zoals gewoonlijk lekker wat en we vulden elkaar aan tijdens het spel. Ging prima toch?
o dat ja idd, maar gelukkig zijn gamen en meningen hebben 2 dingen. he no-offense man
pi_29601224
dat double assault vindt ik btw geen leuke mode, meer mensen met dit idee
pi_29602040
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:34 schreef 'jpjedi' het volgende:

Maar er kan van alles gespeeld worden en men kan ook relexen en drinken oid...

Maar Mensen: ik heb aanmeldingen nodig en ik kan helemaal niks met ik kijk wel...ja of nee anders weet ik echt niet wat en hoe ik moet reserveren als het er van komt..FF duidelijk iedereen:

Ja ik wil deelnemen aan de lanparty
Dat bedoel ik. Van wat ik nog weet hoef je niet alleen maar BF2 te spelen.
Bedoel gaar wordt je toch na verloop van tijd, en dan kun je gewoon even opstaan en rond gaan lopen of wat tosti's of chips eten of desnoods wat drinken.
Desnoods ga je op de PS2 een ander spel spelen. Of ipv BF2 op je PC ga je even wat internetten of MSN'n of C&C zero-hour/BF vietnam/Counterstrike resources/World of WarCraft of noemnogmaareenspel proberen voor de afleiding.
Ze hebben daar praktisch alle spellen op voorrraad en vooraf geinstalleerd.

Nou...wie meldt zich aan zodat 'jpjedi' kan beginnen met turven.

[ Bericht 2% gewijzigd door i-spy24 op 13-08-2005 14:43:47 ]
pi_29602372
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:53 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Nou...wie meldt zich aan zodat 'jpjedi' kan beginnen met turven.
Juist! allemaal ff aanmelden.. als ik een lijstje heb met mensen die zeggen: Dat lijkt me wel wat mits datum gaat passen dan heb ik zeg maar 15 man totaal...dan reserveer ik hiervoor onder voorbehoud en afvallers `no offence`

@ I-spy, zeg maar Jedi
pi_29602440
Aanmeldingen:
Jedi
Sickert
Dickie
BMH
Ash
I-Spy
Stojacovic
Rudy Carell (?)
Jafarx (?)
Johan (?)

plus nog andere BF2-ers:
MrWheels
Timminater
drBravo
Voske (?)
DunTinnus(?)

Ik stel voor dat aanmelden kan voor volgende week zondag 21-08-2005...Dan stel ik vast hoeveel animo er is en kunnen we gaan brainstormen over de datum. Aanmelden kan daarna ook nog wel natuurlijk maar volgende week zondag is de peildatum..

Ik heb dit ook in het forum op de BOF site gepost en wellicht mag het in het `home` scherm om meer aandacht te verkrijgen..

[ Bericht 22% gewijzigd door jpjedi op 13-08-2005 17:36:00 ]
pi_29602979
UPDATE:

Van wat ik nog weet zul je het echt minstens een maand vantevoren moeten aangeven zodat de eigenaar ruim vantevoren tijd heeft om een avondvergunning aan te vragen zodat je de hele nacht kunt doorspelen.
Bij die ene BF2 avond herriner ik me ook dat je de man +/- ¤ 20,- moest betalen voor de hele dag spelen op alle computers/consoles en dat er 42 computers beschikbaar waren en dat de deur na 18:00 uur voor diegenen die gereserveerd hadden op slot ging zodat er niet meer mensen/vreemden bij konden komen en je dus het game-center (op het personeel na) helemaal voor jezelf had.(+ de wc's )
Oh ja... sommige mensen die gaar waren na het spelen gingen even een potje schaken of op de banken liggen maffen..
pi_29603867
Kunnen de admins van de server misschien (bijvoorbeeld) Admin in hun naam zetten van Xfire zodat je niet elke keer op hoef te gaan zoeken wie admin is.
pi_29604435
ADMIN!!!!!
pi_29604467
Iemand tips hoe je met een helikopter stil kan hangen in de lucht.... ?? Ik krijg dat nooit mooi voor elkaar, evenals het landen met zo'n ding.
BF2: Diamond3d
pi_29604755
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Iemand tips hoe je met een helikopter stil kan hangen in de lucht.... ?? Ik krijg dat nooit mooi voor elkaar, evenals het landen met zo'n ding.
gewoon toetsen loslaten en met je muis balanceren

waneer je merk dat je zakt geef je gewoon even een tikje op de W
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
pi_29604929
1-1-1-1-1 speelt ook BF2

Al een tijdje meegelurkt in de topics, maar ik ga nu maar eens wat posten
Ook ik speel BF2, alleen werkt hij niet op mijn PC dus kan ik alleen op die van mijn broertje....maar die is vaak door hem bezet
Dus daarom speel ik het niet zo vaak....
Ik zal binnenkort weleens op jullie server komen om me daar af te laten knallen

[ Bericht 2% gewijzigd door 1-1-1-1-1 op 13-08-2005 20:14:37 ]
pi_29605174
Ik weet dat in een vorig topic iets werd uitgelegt over het hernoemen van je account

Iemand meer info hier over?

Heb al wel zitten zoeken in de topics maar kan hem niet vinden
pi_29605346
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:13 schreef jpjedi het volgende:
Aanmeldingen:
Jedi
Sickert
Dickie
BMH
Ash
Rudy Carell
I-Spy
Jafarx (?)
Johan (?)

plus nog andere BF2-ers:
MrWheels
Timminater
drBravo
Voske (?)
DunTinnus(?)

Ik stel voor dat aanmelden kan voor volgende week zondag 21-08-2005...Dan stel ik vast hoeveel animo er is en kunnen we gaan brainstormen over de datum. Aanmelden kan daarna ook nog wel natuurlijk maar volgende week zondag is de peildatum..

Ik heb dit ook in het forum op de BOF site gepost en wellicht mag het in het `home` scherm om meer aandacht te verkrijgen..
waar heb ik me voor aangemeld? weet van niets...
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:53:19 #241
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_29605913
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef MrUber het volgende:

[..]

gewoon toetsen loslaten en met je muis balanceren

waneer je merk dat je zakt geef je gewoon even een tikje op de W
Ik doe het met de pijltjestoetsen vind ik toch makkelijker, gewoon oefenen op eigen server ik land nu zelfs met vliegtuig zonder problemen
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_29606208
Zo ff wat luchtigs tussen het strijden door...

http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?2.117

/ vraag en aanbod / Hoe Ziet jouw Bureau er uit tijdens Battlefield 2

[ Bericht 25% gewijzigd door Sickert op 13-08-2005 17:24:41 ]
Narf!
pi_29606332
Vanavond weer knallen mannen?? Ik heb t dan met name over de 'die-hards'
Before all else, be armed.
pi_29606397
hmm ik denk niet dat ik mee doe, morgen wel !

Band of Fok!kers Clanwar: Fight or Die
When:: Sunday 14 August 2005 - 14:00 Ends: Sunday 14 August 2005 - 17:00
Day of Annihilation kreeg het helaas niet rond waardoor we nog een poging gaan wagen om tegen Fight or Die te spelen. Aangezien FoD op zondag vooral s middags speelt hebben we het tijdstip verschoven naar 14:00. Hopelijk tot zondag allemaal !

Alle boffers minimaal een half uur vantevoren aanwezig op Teamspeak ivm met taktiek en als welke functie je gaat... zodat we niet met allemaal anti-tank mannetjes lopen of een squad vol medics
ik wil als niemand het erg vind wel de commander zijn (zie paar topics terug) en ik denk dat niemand dat erg vind

en voor de niet TS'rs graag op Xfire(niveklaams) of anders Msn Kefchen @ Hotmail

maar het liefst op TS

[ Bericht 51% gewijzigd door Sickert op 13-08-2005 17:21:23 (dus weer wat vergeten :D) ]
Narf!
pi_29606747
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 16:26 schreef jazza het volgende:

[..]

waar heb ik me voor aangemeld? weet van niets...
Ging er vanuit vanwege je opmerking dat het afhing van de datum.. Aangezien de aanmelding altijd onder voorbehoud is van datum voor iedereen heb ik je erbij gezet.. schrappen dan maar??
pi_29607229
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Umm-Qasr het volgende:
Vanavond weer knallen mannen?? Ik heb t dan met name over de 'die-hards'
Deze die-hard is er morgen weer de hele dag bij!

Behalve voor de war, dat red ik niet dan lig ik nog brak in m'n bed.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:55:59 #247
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29607244
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef Sickert het volgende:
hmm ik denk niet dat ik mee doe, morgen wel !

Band of Fok!kers Clanwar: Fight or Die
When:: Sunday 14 August 2005 - 14:00 Ends: Sunday 14 August 2005 - 17:00
Day of Annihilation kreeg het helaas niet rond waardoor we nog een poging gaan wagen om tegen Fight or Die te spelen. Aangezien FoD op zondag vooral s middags speelt hebben we het tijdstip verschoven naar 14:00. Hopelijk tot zondag allemaal !

Alle boffers minimaal een half uur vantevoren aanwezig op Teamspeak ivm met taktiek en als welke functie je gaat... zodat we niet met allemaal anti-tank mannetjes lopen of een squad vol medics
ik wil als niemand het erg vind wel de commander zijn (zie paar topics terug) en ik denk dat niemand dat erg vind

en voor de niet TS'rs graag op Xfire(niveklaams) of anders Msn Kefchen @ Hotmail

maar het liefst op TS
Potverdorie, dan moet ik mijn wekker nog gaan zetten om op tijd te komen.......
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29607368
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:55 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Deze die-hard is er morgen weer de hele dag bij!

Behalve voor de war, dat red ik niet dan lig ik nog brak in m'n bed.
Hoor ik hier bij ?

hehe
pi_29607463
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hoor ik hier bij ?

hehe
Nou ik speel meer 's nachts en dan liggen de meeste kinders van u al te slapen (behalve domo)
pi_29607578
Lekker servertje hoor bevalt prima
I may be wrong, but it's highly unlikely.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')