abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29560450
Tijdens het masseren is er massage olie op onze stoffen bank gekomen. Dit krijg ik er niet meer uit. Iemand tips hoe je (massage) olie vlekken uit een bank van stof kan verwijderen?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:09:09 #2
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_29560518
Verkapt ik heb / ben geneukt op de bank en voor mijn ouders thuiskomen moet die vlek eruit.
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
pi_29560633
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:09 schreef Cesarino het volgende:
Verkapt ik heb / ben geneukt op de bank en voor mijn ouders thuiskomen moet die vlek eruit.

Gelukkig heb ik die tijd al jaren geleden achter mij gelaten... voor neuken gebruik je trouwens beter glijmiddel dan massage olie

Op internet heb ik na wat speurwerk ontdekt dat je olie kan verwijderen met vlekkenpasta? Maar dat spul ken ik niet. Iemand ervaring ermee?
pi_29561036
probeer wat pure alcohol (deppen) om t vet eruit te halen
en daarna wat vanish

poeder
pi_29561134
vetverwijderaar van de Wibra.. echt megaspul !!!!
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:41:36 #6
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_29561140
Probeer eerst het volgende: bedek de vlek met (wit) keukenpapier en strijk dan met een lauwe strijkbout. Met een beetje geluk trekt de olie dan in het papier! (werkt in elk geval voor kaarsvet e.d.).

Eventueel met een 'stoom eend' (je weet wel wat ik bedoel denk ik) de vlek door de stof heenblazen? Dus in de vulling van de bank laten verdwijnen? (Wel even op de achterkant van de bank proberen of de stof daar tegen kan en niet gaat verkleuren/lubberen)
pi_29561955
Wasbenzine..
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:50:14 #8
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_29564960
Ik zou het behandelen zoals iedere vetvlek
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_29570217
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik zou het behandelen zoals iedere vetvlek
ja, maar die heb ik nooit in de bank, alleen in kleding en dat vliegt gewoon de wasmachine in en 9 van de 10 keer komt het er dan weer goed (niet verkleurd of kleiner) eruit.

Maar ik zie wat goede tips hier. Dat met dat papier en strijkbout had ik al geprobeerd, ik had alleen de strijkbout op maximum gezet, dus dat geef ik een herkansing en anders naar de Wibra.

Dat vanish spul werkt nooit (had ik al geprobeerd). Die reclames geloof ik nooit meer
pi_29570885
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:14 schreef harlingen het volgende:
Dat vanish spul werkt nooit (had ik al geprobeerd). Die reclames geloof ik nooit meer
hmm nou mijn ervaring is toch wel anders
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_29571460
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:40 schreef Leipo666 het volgende:
hmm nou mijn ervaring is toch wel anders
Ik heb zo'n roze pot met witte korreltjes dat je moet verdunnen, werkt die kant en klare fles die hierboven in een post staat afgebeeld wel dan?
pi_29571522
mijn moeder zweerd bij ossegalzeep

probeer anders wat dreft of groene zeep
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')