Leon wees Ashley af!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Worms en Leon
Pac-Man is geen character, maar een pizza
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
Worms en pacman, spreekt voor zich denk ik![]()
Kunnen we geen minimumleeftijd instellen voor dit soort dingen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:37 schreef rockstah het volgende:
Waar gaat dit toch heen.
Die commander Keen, het kan me niet schelen in welk halleluva spel hij gespeelt heeft. Hij ziet er gewoon kneuzig uit.
Die worms zijn al helemaal gay, in de meest foute zin die er is. En hun opmerkingen zijn een half uurtje leuk, net als de rest van het spel.
Pac-man is een stuk pizza zonder gezicht, gedrag, emotie of wat dan ook. Ik han het nauwelijks een characer noemen.
Leon lijkt er dan al wat meer op, maar zelfs hij is zeker niet cool genoeg om in de kwart finale te komen.
Zat nu meer op iets als master chief vs. hayabusa en cloud vs. samus ofzo te wachten.
Had al die oude characters er maar uit gelaten om die sentimentele kneuzen die geen verstand van zulke dingen hebben weg te laten.
Volgende keer geen populairste maar gewoon coolste character ofzo.
...........................................................
Feel free to hate me![]()
same herequote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:37 schreef Blinker het volgende:
Commander Keen
Pac-Man
1 Woord: Nostalgie
Dat is nu al de tweede keer dat ik dat van je hoor, ik durf te wedden dat er zat spellen in dit toernooi zitten die ook jij nooit gespeelt hebt, ondanks je geweldige leeftijd. Ik snap dat je je graag superieur voelt, maar in dit geval heb ik dus evenveel te zeggen als jij.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:47 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Kunnen we geen minimumleeftijd instellen voor dit soort dingen?
Wel een beetje respect tegen oude van dagen!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:15 schreef rockstah het volgende:
[..]
Dat is nu al de tweede keer dat ik dat van je hoor, ik durf te wedden dat er zat spellen in dit toernooi zitten die ook jij nooit gespeelt hebt, ondanks je geweldige leeftijd. Ik snap dat je je graag superieur voelt, maar in dit geval heb ik dus evenveel te zeggen als jij.
Neehoor, alleen de delen die al shareware waren (1 en 4) zijn te downloaden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:22 schreef Ericjuh het volgende:
voor de commander keen fans..
op deze site http://www.commander-keen.com/ zijn alle commander keens te downloaden..
veel plezier d'r mee
Moet je wat eerder gaan slapenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het was toch een beetje afzien om elke dag op "tijd" deze topics te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |