Outsidersquote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Tranceptor het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan 20 oktober?
Taart, slingers, feestmutsen, vlaai, cadeautjes, dat soort dingen.quote:Op zondag 18 september 2005 23:29 schreef Tranceptor het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan 20 oktober?
Wiens begrafenis?quote:Op maandag 19 september 2005 00:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Taart, slingers, feestmutsen, vlaai, cadeautjes, dat soort dingen.
Dat kan fysiek niet, maar het klinkt tof.quote:Op maandag 19 september 2005 01:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh ja! Ontopic:
Ik ben hartstikke verliefd, al meer dan 2 jaar! Wheehheeee![]()
Dat heb ik al eens gezegdquote:Op maandag 19 september 2005 08:32 schreef Tristessa het volgende:
Had ik al gezegd dat 's ochtends naast elkaar wakker worden de bom is![]()
![]()
.
Aangezien je een 'quote' van Marco gebruikt wil ik op dit stukje reageren met een andere 'quote' van Marco: Hij had het willen zeggen !!!!!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 00:32 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben ook verliefd en dat is zwaar kut.![]()
Het is namelijk een goede vriendin van mij en ze is zo leuk.
Ze is klein en pittig en mooi en moeilijk.
En ze maakt al 5 jaar lang een geweldige indruk op mij,maar ja,ik niet op haar.![]()
Ze ziet mij als goede vriend en niet als geschikt relatiemateriaal.
Kutzooi!
Maar Croupouque! Het motorrijden! De baardquote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef Croupouque het volgende:
Ik kijk iedere ochtend even in dit topic om een gevoel van misselijkheid op te wekken.
Zo blijf ik slank.
Gefeliquote:Op maandag 19 september 2005 12:33 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gezegd![]()
![]()
Paxlie en ik hebben nu 5 maanden
Ik heb geen idee of je dat al eens hebt gezegd, maar ik ben het volledig met je eens (ookal is 'de bom' niet echt de woordkeuze die ik daarvoor zou gebruiken).quote:Op maandag 19 september 2005 08:32 schreef Tristessa het volgende:
Had ik al gezegd dat 's ochtends naast elkaar wakker worden de bom is![]()
![]()
.
Naast twee vrouwen wakker worden die ook weer weggaan als het tijd is, is ook de bom.quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je dat al eens hebt gezegd, maar ik ben het volledig met je eens (ookal is 'de bom' niet echt de woordkeuze die ik daarvoor zou gebruiken).
Vork! Wat leuk!!! Ik wist niet dat je een vriendinnetje hebt! Even wat meer informatie graagquote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of je dat al eens hebt gezegd, maar ik ben het volledig met je eens (ookal is 'de bom' niet echt de woordkeuze die ik daarvoor zou gebruiken).
Ik ken het gevoel.quote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef Croupouque het volgende:
Ik kijk iedere ochtend even in dit topic om een gevoel van misselijkheid op te wekken.
Zo blijf ik slank.
Wees gerust,dat heeft hij ook gezegd!quote:Op maandag 19 september 2005 13:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien je een 'quote' van Marco gebruikt wil ik op dit stukje reageren met een andere 'quote' van Marco: Hij had het willen zeggen !!!!!!!!!
Liefquote:Op maandag 19 september 2005 22:51 schreef FritsFlits het volgende:
Ze loopt op m'n stageplek rond en elke keer als ik haar zie, word ik rood.
Zucht.... jullie kunnen gewoon niet zonder onsquote:
Vooral ook niet met jullie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zucht.... jullie kunnen gewoon niet zonder ons![]()
Toch typisch een mannenprobleem.quote:
En lastig als ze af en toe langs komt lopen...quote:
Geniet er nou gewoon van. Je bent zoals je bent en als anderen daar moeite mee hebben is dat hun probleemquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En lastig als ze af en toe langs komt lopen...
Dat is uiteindelijk natuurlijk niet waar.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef star_gazer het volgende:
Maar dan hadden we niks te nuecken
Gefeliciflapstaardquote:Op woensdag 21 september 2005 09:04 schreef LostFormat het volgende:
Ik ook.
Is alweer een tijdje geleden dat ik me zo heb gevoeld. Maar het zit nu al weer een maandje snor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |