Daarom laat ik het voorlopig ook maar ff bij mijn vrienden...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef QyRoZ het volgende:
Neehee! Verliefd zijn is kut!
Uitermate verstandig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Daarom laat ik het voorlopig ook maar ff bij mijn vrienden...
Nou echt......quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom? Ik vind het wel aangenaamquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef QyRoZ het volgende:
Tof! vertel eens wat meer, hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef T3rr0r het volgende:
En ik ben weer eens verliefd aan het worden, deze keer op een collega die 5 jaar ouder is, maar o zo ontzettend lief
En we kunnen het zo ontzettend goed vinden!
Het gaat echt heel goed, ik kan het echt zo goed met d'r vinden. Morgen gezellig na het werk op kantoor gezellig wat eten en d'r gezelschap houden tot de andere promotieteams terugkomen. Ik heb d'r vandaag ook gevraagd of ze een keertje mee naar de film wilde en dat wilde ze wel, dus ik ben echt ontzettend blijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:37 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Tof! vertel eens wat meer, hoe gaat het nu?
Met mijn gevoel is het nu even niet zo goed...mn hartje is even een beetje gebroken![]()
Op bepaalde dinsdagen komen sommige dingen nu eenmaal harder aan dan op andere dagen dus vandaar. Weet je vast wel wat vanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:25 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Het gaat echt heel goed, ik kan het echt zo goed met d'r vinden. Morgen gezellig na het werk op kantoor gezellig wat eten en d'r gezelschap houden tot de andere promotieteams terugkomen. Ik heb d'r vandaag ook gevraagd of ze een keertje mee naar de film wilde en dat wilde ze wel, dus ik ben echt ontzettend blij![]()
Jammer dat het met jou wat minder gaat![]()
Je hebt toch wél gemeld dat je moderator bent op Fok!, hè?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef Remzz het volgende:
* Remzz steekt vinger op
Ik weet het allemaal niet meer.... Ze wil denk ik gewoon niets van mij, maar volgensmij ben ik wel echt verliefd zeg maar.... en dat is me nog niet zo vaak(lees nooit) gebeurt
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:32 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je hebt toch wél gemeld dat je moderator bent op Fok!, hè?
Daarnet vertelde je anders héél iets andersquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:25 schreef Brunette het volgende:
Vind hem wel leuk, maar ben niet echt verliefd.
O jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Daarnet vertelde je anders héél iets anders![]()
Dat kostte je anders nog 9 minuten om tot die conclusie te gerakenquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:54 schreef Brunette het volgende:
[..]
O javertel.....
Volgens mij verwar je me met iemand anders![]()
Nee hoor, ik wachtte op jou reactie en aangezien je niet snel reageerde, veranderde ik mijn post een beetje bij, omdat ik dacht dat je mij niet helemaal begrepen hadquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat kostte je anders nog 9 minuten om tot die conclusie te geraken![]()
Mijn intellectuele vermogens zijn van een dusdanig indrukwekkend niveau dat een dergelijk onbegrip mijnerzijds beschouwd kan worden als een onmogelijkheidquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wachtte op jou jouw reactie en aangezien je niet snel reageerde, veranderde ik mijn post een beetje bij, omdat ik dacht dat je mij niet helemaal begrepen had![]()
Goed zo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mijn intellectuele vermogens zijn van een dusdanig indrukwekkend niveau dat een dergelijk onbegrip mijnerzijds beschouwd kan worden als een onmogelijkheid![]()
Blijkens de hierboven door mij geponeerde zinnen is een vergissing mijnerzijds gevoeglijk uit te sluiten zodat we ons al snel richting de conclusie kunnen begeven dat het onderwerp in kwestie de ook op fok postende entiteit Brunette betreft. Het betrof dus een uitermate flauwe grap, en ik snap niet dat we hier beiden zoveel tijd in stoppenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:03 schreef Brunette het volgende:
[..]
Goed zo.
En met wie had je mij verward?![]()
Nee dat snap ik van mijzelf eigenlijk ook niet, maar aangezien ik vandaag alle tijd van de wereld heb...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het betrof dus een uitermate flauwe grap, en ik snap niet dat we hier beiden zoveel tijd in stoppen. Overigens: ben je echt een brunette? Daar val ik namelijk op
, misschien was het dan ook wel een freudiaans getinte post van mij
.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:36 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee dat snap ik van mijzelf eigenlijk ook niet, maar aangezien ik vandaag alle tijd van de wereld heb...![]()
En ja heb héél donker bruin haar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |