je kan vanavond langs komenquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit begint een beetje hopeloos te worden. Als mensen erover vragen kan ik alleen maar glimlachen van oor tot oor en "jaajaaahajajaja" zeggen. En zo voel ik me ook, dolgelukkig. Nog steeds.
Het is volgens mij redelijk wederzijds...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:24 schreef JeroenV het volgende:
Na vandaag weet ik het zeker, ben weer verliefd. Kan aan niemand anders denken..
Bèèèèh, dat 'wederzijds' is bij mij altijd het probleem. Hopelijk word ik nooit meer verliefdquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het is volgens mij redelijk wederzijds...Bonke bonke bonke...
Hoezo het probleem? Dat het bijna dus nooit wederzijds is?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:56 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Bèèèèh, dat 'wederzijds' is bij mij altijd het probleem. Hopelijk word ik nooit meer verliefd![]()
(maar wel leuk dat het bij jou goed gaat, hoor)
Juhquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:47 schreef Tristessa het volgende:
Wat is het toch fijn om naasthem
wakker te worden
.
Zwijmel en zo.
en daarna lekker samen douchenquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:47 schreef Tristessa het volgende:
Wat is het toch fijn om naasthem
wakker te worden
.
Zwijmel en zo.
dat hoeft niet hier neergezet te worden maar dat was al helemaalquote:
Dat dacht ik ook, totdat zij op mn pad kwam. Dan ontkom je er niet aan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:40 schreef Rhanna het volgende:
Ik doe er niet meer aan.
ja, dat is het probleem idd.quote:Op zondag 4 september 2005 12:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoezo het probleem? Dat het bijna dus nooit wederzijds is?
Komt goed, heb geduld..![]()
![]()
Liefde kan zo oneerlijk zijn. Je leeft ervoor, maar 't doet je pijn. Sterkte, man.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Liefde kan leuk maar ook vervelend zijn.![]()
ben bang dat ik ook verliefd aan het worden ben ...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef CasB het volgende:
Maybe I am, maybe I'm not...
Ik vind iemand wel heel erg leuk, maar verliefd ben ik (nog) niet
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:40 schreef Rhanna het volgende:
Ik doe er niet meer aan.
Heb je al gezoend? Ik welquote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Ghosty het volgende:
[..]
ben bang dat ik ook verliefd aan het worden ben ...![]()
ze is wel erg leuk in ieder geval![]()
maarja het zal wel weer niet wederzijds zijn *zucht*![]()
![]()
Is dat de zanger van Van Dik Hout?quote:Op zondag 4 september 2005 11:56 schreef pAin het volgende:
Nog altijd verliefd op mijn Hongaarse vriendinnetje. Sinds 25 Augustus alweer 6 maandjes
. Het voelt fijn, maar de stap om naar Duitsland toe te gaan ga ik voorlopig niet zetten. Tis wel een gedoe met heen en weer gereis en tijd voor elkaar proberen te maken (ik ben een druk bezet man al zeg ik het zelf, zij studeert nog), maar dat moet je echt voor lief nemen. Als ik dr weer zie dan is het echt
![]()
![]()
.
[[url=http://img295.imageshack.us/img295/5272/img09880lo.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:54 schreef CasB het volgende:
[..]
Heb je al gezoend? Ik welVanavond
Hey Q.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:39 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben niet jaloers hoor. Echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |