TS doet er niet toe in oefenwedstrijden. Fokcup speel je toch sowieso al met je trainees? of geven sommige onder ons echt wekenlang training op om ver te komen in de FokCup?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:46 schreef Lortnoc het volgende:
Thanks!
Tis dat je geaccepteerde friendlies niet meer kunt annuleren maar ik wil even een kanttekening plaatsen bij de planning van de cup: Ik heb zondag a.s. de belangrijkste wedstrijd van het seizoen te spelen (dus MOTS) en moet de woensdag daarna de finale spelen. Dat betekent dus dat mijn TS kut is én ik met m'n trainees moet spelen (aangezien de beste spelers uiteraard zondag spelen) itt tot pekel.
't Is geen Tweakers-cup.quote:Op maandag 5 september 2005 10:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
TS doet er niet toe in oefenwedstrijden. Fokcup speel je toch sowieso al met je trainees? of geven sommige onder ons echt wekenlang training op om ver te komen in de FokCup?![]()
Zou (imo) leuker zijn als iedereen zijn trainees zou opstellen ipv de basisspelers.
Oe je raakt nu Pekel's gevoelige snaar . . .quote:Op maandag 5 september 2005 10:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
TS doet er niet toe in oefenwedstrijden. Fokcup speel je toch sowieso al met je trainees? of geven sommige onder ons echt wekenlang training op om ver te komen in de FokCup?![]()
Zou (imo) leuker zijn als iedereen zijn trainees zou opstellen ipv de basisspelers.
TS doet er wel toe.... lage TS geeft lagere middenveldrating!!!quote:Op maandag 5 september 2005 10:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
wie zegt dat dan? Maar er zijn meer Cups met dezelfde regels........en het was ook maar een suggestiequote:
quote:Op maandag 5 september 2005 11:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Oe je raakt nu Pekel's gevoelige snaar . . .
Voor Pekel:
trai´nee [tr«ni]
de trainee (mannelijk); de trainees
1 iemand die opgeleid wordt om een bepaalde functie te bekleden
Maar er staat ook niet dat de TS van invloed is op de oefenwedstrijd...... Ik heb nooit enig verschil gemerkt met een woedende ts of een in de wolken ts in een oefenwedstrijd.quote:Op maandag 5 september 2005 11:38 schreef Lortnoc het volgende:
Dit staat in de regels:
The crowd turnout for a friendly is considerably less than for a regular game. Confidence and team spirit are not affected, nor are supporters or their mood. Your players may get injured just as in any other game - the risk isn't reduced just because it's a friendly. The team as a whole acquires routine with any system you want to try out.
Dat wil dus niet zeggen dat TS geen rol speelt, alleen dat hij niet verandert als gevolg van de wedstrijd.
En Tim G.....welke week is het nu? Rest van de cup speel ik iig wel met trainees (en komende woensdag dus ook maar dat komt omdat ik pd duel had).
wat is die gevoelige snaar precies?quote:Op maandag 5 september 2005 11:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Oe je raakt nu Pekel's gevoelige snaar . . .
Voor Pekel:
trai´nee [tr«ni]
de trainee (mannelijk); de trainees
1 iemand die opgeleid wordt om een bepaalde functie te bekleden
Maakt wel degelijk uit... mijn ts staat op woedend en ik haalde vorige week maar waardeloos (laag) terwijl ik normaal met dezelfde spelers waardeloos (zeer hoog) haalquote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Maar er staat ook niet dat de TS van invloed is op de oefenwedstrijd...... Ik heb nooit enig verschil gemerkt met een woedende ts of een in de wolken ts in een oefenwedstrijd.
Boeit toch niet welke week het is? Dat jij de rest van de cup wel met trainees gespeeld hebt wil niet zeggen dat de rest het ook gedaan heeft....... heb wedstrijden gezien waarbij de basis al in de eerste KO rondes wordt opgesteld. Moet ieder natuurlijk zelf weten maar zoals ik al eerder zei: IMO zou het leuker zijn wanneer iedereen zijn 2e elftal op zou stellen.
Het kan alleen maar een toevoeging zijn om ervoor te kiezen in de regels te zetten dat je met het 2e elftal speelt. Gebeurt het niet, geen probleem maar een beetje meedenken mag toch? of mag niemand met toevoegingen\commentaar komen?
quote:Op maandag 5 september 2005 13:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
wat is die gevoelige snaar precies?![]()
tja.......dat is dan overmacht!quote:Op maandag 5 september 2005 13:27 schreef Robar het volgende:
[..]
[afbeelding] Pekel speelt altijd met zijn sterkste team, Pekel heeft geen trainees
Jammer dat het rond etenstijd isquote:vv Emmen - Paralympic Tricycle Team
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 07-09-2005 om 17:00
MatchID: 48913839
Stadion: Niels van de Sande Memorial Dome
Daar hebben we de man die nog nooit een rol van betekenis in de cup heeft gespeeld.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef komrad het volgende:
pekel, je beseft toch wel dat je geen schijn van kans hebt he
pssst traineesquote:Op woensdag 7 september 2005 17:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Daar hebben we de man die nog nooit een rol van betekenis in de cup heeft gespeeld.
smakelijk dan alvast (mocht je onverhoopt winnen)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |