Nee hoor, de winnaar van de cup krijgt een hele kratquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:37 schreef Robar het volgende:
[..]
En wie gaat de grote favoriet uitschakelen?
[afbeelding]
Want lorrie laat mij wel winnen voor een biertje toch??????
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:maar met ajax gaat t dan weer wel goed![]()
Goed om te weten, want anders hoor ik weer zo laat wanneer ik moet spelenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:42 schreef pekel het volgende:
Loting volgende ronde in de rust van Ajax - Brondby IF..
Joralf en ik nemen het dan over. We hebben die optie doorgesproken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef pekel het volgende:
Idee gaat niet door.
Ik ga trouwens nog overleggen met Joralf vanwege cup next seizoen. Ik trek me waarschijnlijk terug ivm school, voetbal en motivatie..
Idd. Ik trek me terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Joralf en ik nemen het dan over. We hebben die optie doorgesproken.
In 1e instantie wilde ik graag dat jij het gewoon deed. Mocht je je terug trekken, dan zouden Joralf en ik wat gaan doen.
We horen het wel.
He, PTT heeft mij uitgedaagd, ik had hem bijna aangenomen, ik was ergens anders en hier dus niet gegeken en dacht dat hij wel mijn tegenstander zou zijn, want anders zou hij me niet uitdagenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Lortnoc het volgende:
Loting Fok!Cup Halve Finale:
vv Emmen - CDW wbd
PTT - KSC Grubbenvorst
eh, ik had net zo goed kunnen winnen, maar ja het blijft een matchengine . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef komrad het volgende:
klopt die laatste zin was voor Robar omdat hij dacht van jou te kunnen winnen
staat er nogal onduidelijk idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |