Dan was ik nu al rijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
Als hij geld voor elke post zou krijgen![]()
Waar ga je naar toe op vakantie?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:05 schreef joupee het volgende:
ik ben trouwens pleitte... boodschapjes doen voor mijn vakantie
Op naar de top 1000quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan was ik nu al rijk.Als ik zo door ga sta ik met een paar dagen in de top 1000.
burgh haamstedequote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe op vakantie?![]()
En waar ligt dat???quote:
Vandaar dat ik het niet kenquote:
zeeland is kewlquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:36 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet ken![]()
Kan er niks aan doen dat Fok! niet vooruit te branden isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:05 schreef Knoekie het volgende:
Stil hier.
Maar Fok is ook weer wat traag
Denk dat dat eerder aan je computer ligtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat Fok! niet vooruit te branden is
Ik moet zelfs wachten voordat mijn getypte letters op het reageerscherm komen.........
Hoezo traag......![]()
![]()
Ik ben alergisch voor noten. Maar toch eet ik zequote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:11 schreef -Trinity- het volgende:. Shit. Misschien toch allergisch voor katten. En dat terwijl ik van plan ben om er zelf een te nemen over twee weekjes
.
Joh!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:16 schreef BObNL het volgende:
[..]
Denk dat dat eerder aan je computer ligt![]()
![]()
Fok! is praktisch downquote:
Doet me denken aan mijn oude pc van mijn oma , zij tiepte 3x sneller dan tekst op het beeld verscheenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:22 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Joh!![]()
Mijn pc trekt het niet dat er 6 tabs openstaan met allemaal ladende Fok! topics![]()
Dan loopt heel FireFox kut, en dus ook de andere sites die wel normaal werken.
Maar mijn pc heeft er idd moeite mee![]()
Das wel kut jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:11 schreef -Trinity- het volgende:. Shit. Misschien toch allergisch voor katten. En dat terwijl ik van plan ben om er zelf een te nemen over twee weekjes
.
Maar et is nu niet zo traag als dikke strond...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Fok! is praktisch down
Sgop is up![]()
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn oude pc van mijn oma , zij tiepte 3x sneller dan tekst op het beeld verscheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |