quote:Hee, is dat niet onze vriend uit griekenland?
Op zondag 28 oktober 2001 03:37 schreef Berserker het volgende:
Dit is toch het toppunt van Knulligheid. Homo's die elkaar via het forum plaatjes van hun leuter sturen.Echt ontroerend...
(ga vooral door hoor jongens)
Geen gezeik over dingen...
Naja, ff ontopic.
Op school durfde ik nooit te douchen, ik werd _altijd_ afgekraakt en gepest, en wilde niet dat ze dat ook daarmee deden. Ik heb het redelijk kunnen ontwijken. Ik was ook lid van een vereniging en als we in de zomer een weekje in een blokhut zaten gingen we ook met z'n vieren ofzow douchen, maar hierbij voelde ik totaal niets, we maakten grapjes, maar we wisten van elkaar dat het gewoon gewoon was, de een heeft een grotere dan de ander, lekker boeien...
En ik las ook nog iets over mannen oordelen over andere mannen ofzow, ik ben dus hetero ofzow, maar beoordeel soms ook mannen over hoe ze eruit zien, tja, kwil er niets mee, maar maakt toch niet uit. En vind het ook wel grappig als ik een complimentje krijg.
quote:Hierbij dan een complimentje voor Micha... Douchen???
Op zondag 28 oktober 2001 04:53 schreef micha het volgende:
Grappig zo'n topic.Geen gezeik over dingen...
Naja, ff ontopic.
Op school durfde ik nooit te douchen, ik werd _altijd_ afgekraakt en gepest, en wilde niet dat ze dat ook daarmee deden. Ik heb het redelijk kunnen ontwijken. Ik was ook lid van een vereniging en als we in de zomer een weekje in een blokhut zaten gingen we ook met z'n vieren ofzow douchen, maar hierbij voelde ik totaal niets, we maakten grapjes, maar we wisten van elkaar dat het gewoon gewoon was, de een heeft een grotere dan de ander, lekker boeien...
![]()
En ik las ook nog iets over mannen oordelen over andere mannen ofzow, ik ben dus hetero ofzow, maar beoordeel soms ook mannen over hoe ze eruit zien, tja, kwil er niets mee, maar maakt toch niet uit. En vind het ook wel grappig als ik een complimentje krijg.
quote:Wie zijn deze "Helahola we zijn in Griekenland en laten we eens een foto maken van ons aan tafel voor later- of op het forum- en dat we dan kunnen laten zien dat we hunks zijn, en voor hen die het niet geloven- of niet kunnen zien- fotoshoppen we er een baardje bij!" gasten? Zien er alledrie nogal uit als standaard touristen, en met geen van hen zou ik graag douchen.
Op zondag 28 oktober 2001 04:49 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Hee, is dat niet onze vriend uit griekenland?
Overigens, hoe was de douchedate, daters? Nog geweest/gedouched? Was het alles wat jelui ervan verwachtten of viel het tegen? Ik/we horen het graag. (Toch?)
quote:Die date is nog niet geweest, maar komt er volgend weekend aan, we hebben toevallig een sauna hier in de buurt waar we alletwee wel eens komen. (misschien hebben we al wel eens naar elkaar staan kijken
Op maandag 29 oktober 2001 03:03 schreef Roache_ het volgende:
Overigens, hoe was de douchedate, daters? Nog geweest/gedouched? Was het alles wat jelui ervan verwachtten of viel het tegen? Ik/we horen het graag. (Toch?)
"FOK! goes sauna" zeg maar.
niet voor bekrompen zielen!!
quote:Cool idee, maar moest je het nu veraden dat we een sauna-date hebben??? Alhoewel... met meerdere FOK! jongetjes douchen lijkt me ook wel iets!!! (Ik ga er maar eens over dromen...)
Op maandag 29 oktober 2001 04:16 schreef Pjederdy het volgende:Die date is nog niet geweest, maar komt er volgend weekend aan, we hebben toevallig een sauna hier in de buurt waar we alletwee wel eens komen. (misschien hebben we al wel eens naar elkaar staan kijken
) Dus als je ook van de partij wil zijn dan moet je maar ff mailen (zie profielen). Maken we er een alternatieve Fok! meeting van.
"FOK! goes sauna" zeg maar.
niet voor bekrompen zielen!!
quote:Goh? Is dat zo? Iemand mag mij hier wel heeeeel dankbaar zijn...
Op maandag 29 oktober 2001 07:44 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Cool idee, maar moest je het nu veraden dat we een sauna-date hebben??? Alhoewel... met meerdere FOK! jongetjes douchen lijkt me ook wel iets!!! (Ik ga er maar eens over dromen...)
quote:Ik ook met voetbal. Gelukkig blijft het dan ook in m'n hoofd voordat ik een paal krijg van hier tot ginder
Op maandag 29 oktober 2001 15:43 schreef Aneurism het volgende:
Ik douch altijd onder de douche enzo...
quote:Moet je naar een sauna gaan, das pas lekker!
Op maandag 22 april 2002 02:23 schreef aphx het volgende:
douchen! lekker, maar geef mij maar een heet bad.
quote:Opschepper!
Op maandag 22 april 2002 02:21 schreef Cazman het volgende:[..]
voordat ik een paal krijg van hier tot ginder
quote:ok ok, iiiietsjes kleiner dan
Op maandag 22 april 2002 13:35 schreef Dave het volgende:[..]
Opschepper!
quote:Toen al......je zit nu gewoon nog steeds in de ontkenningsfase, dat gevoel van toen komt vazelf weer!!
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:47 schreef Pjederdy het volgende:
Ondanks dat ik He ben, moet ik je bekennen dat ik op de lagere school al bij schoolzwemmen en op de middelbare school een bepaalde 'spanning' voelde op het moment dat we de kleedkamers in gingen en moesten douchen. Ik wist niet precies wat het was, maar het gaf wel een bepaalde opwinding. Is dat de ervaring die jij er ook bij had?
quote:Oh, ik ken het type wel, van die halve garen die de al onder de douche staan als je komt zwemmen en er nog staan als je weggaat. Ik kan er alleen maar om lachen. Als je het niet erg vind beperk ik me in het zwembad tot mijn training en afdouchen.
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:39 schreef Gboy27 het volgende:
Sedert de middelbare school heb ik een soort van fetisch...
Ik hou ervan om gezamelijk te douchen met jongens/mannen.Het douchen na de sport op de middelbare school was mijn "lievelingsvak" Ik was er net achter gekomen dat ik homo was en de sportleraar, een knappe jongeman, nog studeerende op het Cios (een jaartje of 20) douchte altijd met ons mee...
![]()
Nu ga ik graag naar saunas en zwembaden alleen maar om te douchen en rond te kijken... Vooral in mijn hoofd wordt ik er opgewonden van (je ziet het dus niet...) en eenmaal thuis, kun je wel raden...
Ik zoek leuke jongens/mannen (he en ho) die dit gezamelijke douchen ook leuk lijkt, zodat we een keertje iets kunnen afspreken...
quote:Mocht het door toeval zo uitkomen heb ik er geen probleem mee, maar ik ga er niet speciaal iets voor organiseren.
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:39 schreef Gboy27 het volgende:Ik zoek leuke jongens/mannen (he en ho) die dit gezamelijke douchen ook leuk lijkt, zodat we een keertje iets kunnen afspreken...
quote:Ik zou wel mee willen douchen het lijkt me erg spannend, maar ik schaam me heel erg voor mijn penis.
Op dinsdag 23 april 2002 00:39 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Mocht het door toeval zo uitkomen heb ik er geen probleem mee, maar ik ga er niet speciaal iets voor organiseren.
quote:Nergens voor nodig toch? Zo groot is ie vast niet! En de rest van je klas is vast jaloers!
Op dinsdag 23 april 2002 10:35 schreef Ruwan1986 het volgende:[..]
Ik zou wel mee willen douchen het lijkt me erg spannend, maar ik schaam me heel erg voor mijn penis.
quote:Hij is wel veel te groot ik ben bij een arts geweest om te vragen of hij verkleind kan worden, dat kan wel maar het risico op onvruchtbaarheid is 40%. Op school vroegen jongens onder de douche naar de maa tvan mijn penis stijf en dat durfde ik niet te zeggen het hier posten durf ik denk ik ook niet.
Op dinsdag 23 april 2002 10:36 schreef Dave het volgende:[..]
Nergens voor nodig toch? Zo groot is ie vast niet! En de rest van je klas is vast jaloers!
quote:Ik schaam me er zo erg voor ik durf het niet te zeggen op voetbal durf ik nauwelijks te douchen.
Op dinsdag 23 april 2002 13:51 schreef Cazman het volgende:
Zet maar neer. Ik ben nieuwsgierig nu
quote:ongv. 15 cm denk , denk ik hoor
Op dinsdag 23 april 2002 14:17 schreef Ruwan1986 het volgende:[..]
Ik schaam me er zo erg voor ik durf het niet te zeggen op voetbal durf ik nauwelijks te douchen.
Hoe groot is normaal voor een jongen van 16?:'(
quote:dan is mijne dus veelste groot en daar schaam i kme heel erg voor.
Op dinsdag 23 april 2002 18:33 schreef smile4ever het volgende:[..]
ongv. 15 cm denk , denk ik hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |