abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29583497
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:48 schreef maniack28 het volgende:
ik ga jullie natuurlijk inmaken... want ik heb geen verstand van de Nederlandse Mickey Mouse competitie
misschien meer interesse in de engelse??
ik doe zelf ook mee aan de Fantasy Premier League (http://fantasy.premierleague.com)
als er wat meer fokkers meedoen kunnen we een Fok! Poule opzetten
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:51:18 #127
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29583503
tsssss... je trainees zijn te goed Je maakt teveel winst en het is niet eerlijk dat is wat ik te zeggen heb... maar goed, jij hoeft ook niks te investeren in dat kutmiddenveld ik wel daarom heb ik niet zulke goeie trainees, maar ik blijf nu minstens 5 seizoenen in VI, dus tegen die tijd
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:52:12 #128
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29583517
Ziet er goed uit, komrad.
De helft zal wel vertrekken aan het eind van het seizoen gezien de leeftijd?
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_29583560
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:49 schreef komrad het volgende:

trouwens ik zie dat het posten van trainees niet zo gewaardeerd wordt, wat vond je van mijn trainees

wordt er bang van komradski. nee serieus, indrukwekkend moet misschien ook eens een paar met hoge set pieces skill gaan aanschaffen. ik moet sowieso volgend seizoen gaan vernieuwen
kzal eens kijken of ik binnekort ook eens een lijstje kan maken
pi_29583596
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ziet er goed uit, komrad.
De helft zal wel vertrekken aan het eind van het seizoen gezien de leeftijd?
er is 1 die heel erg hoog op de nominatie staat om te wieberen, dat is John Hargrave, daarom heb ik die nieuwe utopisch SP man. Ik denk dat ik spridzans en petrisor nog even houdt en blommaart bij stijging verkoop. Dan pas is waarschijnlijk begin volgens seizoen een fomi met goed passen in en gaat op dat moment (als hij wonderbaarlijk of wereldklasse is ) weg , daarnaast wacht ik nog even voordat ik spridzans verkoop omdat ik mijn held in wording, hauri, nog niet goed genoeg vindt. Het idee daarna is 523 te gaan spelen, met 3 briljant spitsen en een briljant of beter keeper erbij. Ik ben alleen nogal huivering voor de verwarringsproblemen die dat oplevert. Ideaal gezien wil ik dit met 2 wingers gaan doen maar ik denk dat het met inners al bijna onhaalbaar is. Iemand die daar ervaring mee heeft?

Daarnaast moet ik echt een paar koppers halen voor in de basis, dus dat wordt de prioriteit bij het halen van nieuwe basisspelers.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_29583598
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:51 schreef maniack28 het volgende:
tsssss... je trainees zijn te goed Je maakt teveel winst en het is niet eerlijk dat is wat ik te zeggen heb... maar goed, jij hoeft ook niks te investeren in dat kutmiddenveld ik wel daarom heb ik niet zulke goeie trainees, maar ik blijf nu minstens 5 seizoenen in VI, dus tegen die tijd

middenveld trainers zijn profiteurs van het hattrick-systeem
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:59:07 #132
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_29583615
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339

Je kan je nog aanmelden. Vanavond begint het seizoen, het zou immers zonde zijn om de 1e punten te laten lopen.
Het wachtwoord van onze league is JD. Succes!
Count me in
pi_29583633
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:57 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

mee eens VK

trouwens als toelichting op deze patserij: de rest van team is nogal ruk

een hoog goed keeper, een formi en een uitstekend met weinig passen en XP, een goed winger en een formi en een briljant spits (zonder passing)
pi_29583639
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:57 schreef komrad het volgende:

[..]
lang verhaal, incl 523 voornemen
oeefff... ik zou er niet aan beginnen... waarom niet gewoon symmetrisch 532. je aanval is dan meer dan sterk genoeg met twee briljante spitsen en twee goede wingers...
pi_29583725
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:00 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

oeefff... ik zou er niet aan beginnen... waarom niet gewoon symmetrisch 532. je aanval is dan meer dan sterk genoeg met twee briljante spitsen en twee goede wingers...
kan ook maar dan speel ik met 2 inners en 1 wing aanvallend, omdat op die manier je je def met het repositioneren van je extra def beter kan balanceren. Op dit te doen zal ik sowieso een uitmuntend/briljant keeper moeten aanschaffen omdat ik veel aan def kracht verlies en de met mijn hoog goed keeper niet echt kan compenseren lijkt me zo. bovendien ziet het er niet uit, een 3* keeper en daarvoor allemaal 4.5* en 5* spelers
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:12:25 #136
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29583824
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:57 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

Ik train scoren Alleen zonder middenveld begin je dan niet veel
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:16:39 #137
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29583883
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:51 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

misschien meer interesse in de engelse??
ik doe zelf ook mee aan de Fantasy Premier League (http://fantasy.premierleague.com)
als er wat meer fokkers meedoen kunnen we een Fok! Poule opzetten
Doe ik al aan mee
pi_29584127
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:16 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Doe ik al aan mee

join dan de Fok! league: code 354283-53522

@komrad, kzou je niet zo druk maken over de repositionering. 532 symmetrisch is een mooi systeem. met hele sterke middenvelder iig. en ik denk ook wel dat je verdediging goed genoeg blijft zelfs met die hoog solid keeper. steek je geld liever in een spits/winger dan...
pi_29584153
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:12 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik train scoren Alleen zonder middenveld begin je dan niet veel
hmm sorry.. maar dan zitten we in t zelfde schuitje, kmoet ook teveel in dat kut middenveld investeren, ook al counter attack je....
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:41:25 #140
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29584281
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:32 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

hmm sorry.. maar dan zitten we in t zelfde schuitje, kmoet ook teveel in dat kut middenveld investeren, ook al counter attack je....
Ik heb net even gekeken in welke VI ik op dit moment zou uitkomen... (met http://www.rembrandt.net/hattrick/ ).

Dan schrik je echt.... nummer 6 haalt zwak(laag) middenveld thuis. Om dat te halen moet ik 4x formi middenvelder hebben en mijn ene winger naar het midden laten spelen.... 4x formi = 4x 600k ofzo... dat is echt ziek.. ik heb nu 1 formi, 2x uitstekend en 1x goed met goed passen.... ik denk dat die laatste er volgend seizoen sowiezo uit moet.... en dan 300-400k bijleggen voor een formi met zwak passen ofzo.... of gewoon geen passen.... want ik speel toch geen centrumaanval...

Ik vind het gewoon nog steeds kut dat middenveld zoveel meetelt. Al zijn je defratings 1 heel niveau hoger en je aanval ook, en je mid 1 niveau lager dan verlies je gewoon... terwijl je over het geheel misschien een beter (waardevoller) team hebt...

Overigens doe ik al mee aan de Fok!League met Premiership enzo
pi_29584730
Trainingsupdate:

Positiespel: +2
Vorm: +5 / -5
TSI: +7460 / -580

Eindelijk m'n wereldklasse spits van matig naar redelijk vorm; hopelijk stijgt ie nog wat meer want aanval zal er wel wat beter van worden. TSI winst per week begint zeer aangenaam te worden. .

Qua positiespel 2 trainees klaar voor de verkoop. Moet eigenlijk toch maar 's weer gaan handelen want omzet van vorig seizoen ga ik niet halen dit 'jaar'. .

En ik ook nog ff patsen:

Florent Chevrot (55435833)
18 years, solid form, healthy

Total Skill Index (TSI): 10 230
Wage: 2 256 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Waailappen United

Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: brilliant (+2) Passing: weak
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: poor Set Pieces: poor
'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_29585414
Chevrot
Signature?
pi_29585621
Zou ik als winger trainer eiglijk middenvelders kopen zonder passen?
Aangezien ik toch nooit centrumaanval kies.
Kan ik beter een niveau of 2 hoger kopen zonder passen, dit is iets voor de toekomst, aangezien ik momenteel tevreden ben over mijn middenveld
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:43:03 #144
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_29586166
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:41 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik heb net even gekeken in welke VI ik op dit moment zou uitkomen... (met http://www.rembrandt.net/hattrick/ ).

Dan schrik je echt.... nummer 6 haalt zwak(laag) middenveld thuis. Om dat te halen moet ik 4x formi middenvelder hebben en mijn ene winger naar het midden laten spelen.... 4x formi = 4x 600k ofzo... dat is echt ziek.. ik heb nu 1 formi, 2x uitstekend en 1x goed met goed passen.... ik denk dat die laatste er volgend seizoen sowiezo uit moet.... en dan 300-400k bijleggen voor een formi met zwak passen ofzo.... of gewoon geen passen.... want ik speel toch geen centrumaanval...

Ik vind het gewoon nog steeds kut dat middenveld zoveel meetelt. Al zijn je defratings 1 heel niveau hoger en je aanval ook, en je mid 1 niveau lager dan verlies je gewoon... terwijl je over het geheel misschien een beter (waardevoller) team hebt...

Overigens doe ik al mee aan de Fok!League met Premiership enzo
Die site is pas een beetje betrouwbaar na het seizoen, nu is er geen klap over te zeggen. Ik vind het best dat je aan het kijken bent, maar je kan beter kijken naar wat een gemiddelde VI-er haalt aan ratings dan at random er eentje zoeken en die onderzoeken.
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_29586169
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:31 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

join dan de Fok! league: code 354283-53522

@komrad, kzou je niet zo druk maken over de repositionering. 532 symmetrisch is een mooi systeem. met hele sterke middenvelder iig. en ik denk ook wel dat je verdediging goed genoeg blijft zelfs met die hoog solid keeper. steek je geld liever in een spits/winger dan...
leg je me dan even uit waarom ik mijn laatste competitiewedstrijd verloren heb??
pi_29586211
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Die site is pas een beetje betrouwbaar na het seizoen, nu is er geen klap over te zeggen. Ik vind het best dat je aan het kijken bent, maar je kan beter kijken naar wat een gemiddelde VI-er haalt aan ratings dan at random er eentje zoeken en die onderzoeken.
jd heeft gelijk en chevrot
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:50:32 #147
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29586273
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:43 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Waar kan ik dat vinden dan? Wat de gemiddelde VI-er haalt?
pi_29586294
kies gewoon een league en vergelijk
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:56:45 #149
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29586364
Ja, maar dan heb je dus weer willekeurige ratings JD heeft het over gemiddelde ratings... waar kan ik die vinden?
pi_29586443
ligt eraan he, def trainers zitten met fomi en hoger def ratings denk ik zo, MF trainers met zwak-redelijk MF ratings en aanvallers met goed centrale aanvalsratings gok ik zo, maar de kracht van een team wordt ook met name bepaald door de ratings in de linies die je niet traind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')