dat was ook mijn doel vooraf, maar het is beter gegaan dan ik had verwacht. Ik sta 1 pnt voor op de nr2 dus ik MOET de laatste wedstrijd winnen wil ik kampioen worden en dat wil ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Netjes
Ik word geen kampioen, maar dat was ook niet mijn streven. Ik wil in mn divisie blijven, desnoods volgend seizoen ook. Maar dat zie ik dan wel.
VIII zal ook wel meevallen als je in een divisie als mij komt, 4 actieve teamsquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben al kampioen. Ruim. Geen puntverlies tot nu toe en dat verwacht ik ook echt niet meer.
Mijn doelstelling voor IX is ook kampioen worden. Iig promoveren naar VIII (ik wil die klote X uit mijn divisie) Verder lekker veel trainen en geld verdienen.
Zodra ik in VIII zal het vast wat moeilijker worden en dan begint de uitdaging pas echt
de kans is toch klein dat je in zo een simpele divisie terecht komt....toch??quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
VIII zal ook wel meevallen als je in een divisie als mij komt, 4 actieve teamsdan win je alles
jaaah, valt t op, de regelmatige posts in t forum en de voorzichtige terugkeer op irc ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:39 schreef komrad het volgende:
[..]
ach dat weet ik wel, maar het kwam gewoon net op het verkeerde moment, als ik gewoon 1 van mijn 2 laatste potjes gewonnen had was ik nu zeker geweest.
Trouwens ben je weer in NL??
dit is echt statistiek voor dummies, klopt geen snars van maar klinkt wel leuk natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:59 schreef DeHovenier het volgende:
Die kans is 50%.
Of je komt in een simpele divisie terecht, of niet
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
VIII zal ook wel meevallen als je in een divisie als mij ik komt, 4 actieve teamsdan win je alles
hoevaak pic je nu? elke wedstrijd?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:32 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben al kampioen. Ruim. Geen puntverlies tot nu toe en dat verwacht ik ook echt niet meer.
Mijn doelstelling voor IX is ook kampioen worden. Iig promoveren naar VIII (ik wil die klote X uit mijn divisie) Verder lekker veel trainen en geld verdienen.
Zodra ik in VIII zal het vast wat moeilijker worden en dan begint de uitdaging pas echt
Ik heb dit seizoen misschien 2/3 keer pic gespeeld, de rest gewoon normaal, dan wordt je teamgeest ook niet te laag en kun je die andere wedstrijden ook winnenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef Grumpey het volgende:
in de Ve moet je echt wel 6/7 wedstrijden piccen om ervoor te zorgen dat je de andere wedstrijden van het seizoen naar je hand toe zet...Het wordt dan meer en meer nadenken over strategie...
waarom zou ik piccen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hoevaak pic je nu? elke wedstrijd?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:04 schreef komrad het volgende:
madkow je team is gewoon freakish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |