in hout gebruik je geen steenboor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:57 schreef TheOneAndOnly het volgende:
gewoon met een steenboor van 10 mm
Zo doe ik het ook altijd!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:32 schreef kroegtijger het volgende:
kijk effe of je niet een maatje kleinere pluggen hebt, of een maatje grotere schroeven... dan zit het wat beter vast. ik ben zelf namelijk nooit zo heel gelukkig met de manier waarop het hoort...is me niet stevig genoeg
de pluggen en schroeven die je ergens bij krijgt zijn altijd van het juiste formaatquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook altijd!
Ik dacht eigenlijk dat dat juist was hoe het hoorde![]()
Okquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:30 schreef bonke het volgende:
[..]
de pluggen en schroeven die je ergens bij krijgt zijn altijd van het juiste formaat
als je in een plug een grotere schroef draaid heb je kans dat de schroef op een gegeven moment gewoon niet meer verder wil, of je snijd met het schroefdraad de plug stuk
gebruik dus altijd gewoon de meegeleverde pluggen en schroeven
Oeh maak me gek!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:18 schreef bonke het volgende:
[..]
als je maar luisterd naar de baas
ik zal mijn schroef eens in jou plugje draaienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh maak me gek!![]()
Back on topic![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:25 schreef bonke het volgende:
[..]
ik zal mijn schroef eens in jou plugje draaien
zo, nu kan die wel weer he![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |