Wat is daar mis mee, heb ik 22 jaar gewoondquote:Op maandag 28 november 2005 09:18 schreef SilentChaos het volgende:
Zeehelden is goedMariahoeve, Bezuiden en benoordenhout ook...centrum is prima maar erg duur. Stationswijk, Laak (antheunisstraat
), Moerwijk, Transvaal, Duindorp, Morgenstond zijn niet al te goeie buurten. Maar dat hangt er helemaal vanaf wat je zelf wil. Moerwijk en Morgenstond zou ik zelf nog wel willen wonen. Het is maar wat je "slechte" buurten noemt. In zelfs de beste buurten worden wel eens mensen omgelegd
Edit: spoorwijk zou ik ook niet zo snel doen...
De buurt zelf vind ik er leuk uitzien, maar het type mensen wat er tegenwoordig woont is niet alles meer...en idd als buitenstaander zou ik er niet gaan wonen. Zelf zou ik er niet zoveel moeite mee hebben.quote:Op maandag 28 november 2005 13:14 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, heb ik 22 jaar gewoond![]()
Oke ik was blij toen ik daar wegging en op het laatst was de enige normale winkel aan de overkant nog de sigarenboer, maar ik heb het er altijd naar mijn zin gehad.
Als buitenstaander lijkt het me idd geen goede plek, zoals hierboven al aangegeven Voorburg en Bezuidenhout lijkt me beter
Onzin! Moerwijk en de Spoorwijk worden ontzettend opgeknapt. Ja het % allochtonen medemens ligt wat hoger dan in Wassenaar, maar het % autochtone startende HBOérs is ook zeker in opkomst.quote:Op maandag 28 november 2005 10:14 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Ga NIET naar moerwijk, teveel marokkanen daar.
Hangt heel erg van het deel van moerwijk af. Ik heb jarenlang post gelopen en pakketjes bezorgd in Moerwijk...veel mensen konden geen eens nederlands. Maar dat hangt dus heel erg af van het deel van Moerwijk, want moerwijk is best grootquote:Op maandag 28 november 2005 14:36 schreef Floffy het volgende:
[..]
Onzin! Moerwijk en de Spoorwijk worden ontzettend opgeknapt. Ja het % allochtonen medemens ligt wat hoger dan in Wassenaar, maar het % autochtone startende HBOérs is ook zeker in opkomst.
Ik kom uit provincie stad Alkmaar en woon sinds 3 jaar in Moerwijk, waarvan het laatste jaar alleen. Ik voel me hier veilig, op mn gemak en zeker niet in de minderheid, heb het er gewoon erg naar mn zin.
Tja, maar is het niet zo dat je daar tegenwoorden in de meeste buurten niet aan ontkomt (of ze vallen in mijn geval erg ver boven mijn budget)quote:Op maandag 28 november 2005 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt heel erg van het deel van moerwijk af. Ik heb jarenlang post gelopen en pakketjes bezorgd in Moerwijk...veel mensen konden geen eens nederlands. Maar dat hangt dus heel erg af van het deel van Moerwijk, want moerwijk is best groot. Ik ben nog steeds gek op Moerwijk
tja ach je ziet't wel in steeds meer buurten ja, behalve in de niet te betalen buurten. Buurten als Loosduinen, Houtwijk en Waldeck zijn echter wel een stuk beter en ook nog wel te betalenquote:Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef Floffy het volgende:
[..]
Tja, maar is het niet zo dat je daar tegenwoorden in de meeste buurten niet aan ontkomt (of ze vallen in mijn geval erg ver boven mijn budget)
Maar ik en mn buren kunnen prima met elkaar communiceren hoor![]()
En dat geef je als advies voor iemand die niet al te veel geld heeft?, ik ben er op gegroeid echt een werkelijk goede buurt, niet pauper, zeker niet te kak, maar wel gewoon veelste duur.quote:Op maandag 28 november 2005 10:21 schreef Yodaah het volgende:
Statenkwartier!! Ook erg leuk om te wonen! Check de krant voor huurwoningen! Of Direct Wonen.nl dat soort spul. Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |